Hallo allemaal, Afgelopen vrijdag was ik 2 weken over tijd, maar een positieve zwangerschaps test blijft helaas uit. Vorige week had ik 5 dagen een positieve ovulatie test, dit is natuurlijk onmogelijk dus ik vermoed dat het wel wat zegt, maar ik vind het zo vreemd dat terwijl ik al best een tijd, over tijd ben er nog geen positieve zwangerschapstest is T maakt me een beetje onzeker
Sommige dames testen vrij laat positief, mocht je nog niet posi testen en ook nog niet ongi worden, dan kun je eens langs de HA gaan. Ben je trouwens al lang gestopt met je pil, misschien dat het ook ontpillen kan zijn.
Ik hoop dat je wel geklust hebt rond die positieve ovutesten??? Want ik gok erop dat je cyclus nog niet helemaal op de rit is. En dat je toen pas je ei gehad hebt. Als je 2 maanden gestopt bent met de pil is er helaas nog geen pijl op te trekken hoe je cyclus gaat verlopen. Kijk maar naar die van mij in mijn onderschrift. De eerste keren liep hij super, daarna ging het bergafwaarts.
Ehm, waarom zou dat niet kunnen, die positieve ovutesten vorige week? Een eisprong is bij de meeste vrouwen niet altijd op dezelfde dag van de maand, en zeker als je nog maar 2 maanden geleden gestopt bent met de pil, kun je verwachten dat ie nog lekker onregelmatig gaat zijn. Blijkbaar een laat ei gehad dus, dus in principe loop je dan nog niet overtijd nu en zou je pas 14 dagen na de positieve ovutest kunnen testen...
Er is inderdaad geklust, maar 5 dagen achter elkaar dus 5 dagen vruchtbaar zijn is volgens mij erg onwaarschijnlijk. Er zit nog steeds niks anders op dan afwachten en hopen dat het zo is!
Ben je onregelmatig? Als je pcos zou hebben, dan zou het wel eens kunnen dat je lange cycli hebt en positieve ovulatietesten, maar toch geen eisprong.
Noa ja, je weet waarschijnlijk niet of je regelmatig of onregelmatig zit qua cyclus? De pil stuurt de boel aan en daardoor ben je dus altijd regelmatig. Maar hoe je lijf het zonder pil doet moet je dan nog ontdekken. Volgens mij is een dag of 10 na je ovulatie een beetje normaal om ongesteld te worden, toch? Dus ik zou even 10 dagen tellen vanaf die eerste test en dan eens kijken wat er rond die datum gebeurd. Gebeurt er niets en geen positieve test dan zou ik naar de HA gaan. Succes!
Ik had toen ik stopte met de pil ook een regelmatige cyclus en de 3e maand van het ontpillen sloeg ik een cyclus over, dus ik had een cyclus van 48 dagen toen. Kan zijn dat je lichaam nu ook zoiets doet, anders over een week nog een test doen, als die nog negatief is dan slaat je lichaam 1 cyclus over. Gebeurd vaker.