ff mijn ovu test delen ;)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roema, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Hey,
    Vraagje, ben deze maand begonnen met de ovutesten. Ben op dag 8 begeonnen en dan rond de middag.. soms een keer extra s avonds..

Afgelopen zaterdag had ik een donkerder streepje, maar nog niet zo donker als de teststreep Zaterdagavond was de streep weer lichter.

Zondag om 7.00 en 15.00 weer hetzelfde als zaterdagochtend, dus een donkerder streepje. Zondag om 22.00 nog donkerder.

En maandagochtend om 7.00 was hij PIKKEdonker.. Alleen om 15.00 weer lichter en net ook lichter dan vanochtend.

Dussss.... mijn vraag; kan het zijn dat je inderdaad maar heel kort een donkere streep na de teststreep hebt??

En ik heb tot nu toe zaterdagochtend en vanochtend geklust..
    Moet ik zeker in de komende dagen ff zorgen dat het ook gebeurt of niet ;)?!!!

2. music4life

music4life Niet meer actief

nou toevallig heb ik hetzelfde ik had de 18e een licht positieve lijn en de 19e een echte dikke positieve die avond was hij alweer licht dus het kan zeker,,, jij hebt genoeg geklust maar zal het voor de zkerheid wel even volhouden totdat je streepje weer licht zijn

3. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Als het streepje donker is dan duurt t toch nog 24-48 u voordat mijn ei komt? Hoe lang blijft gemiddeld het zaad dan nog levend in mij.. Als ik vanochtend heb geklust kan ook woensdagochtend pas mijn ei komen.. En dan leeft het toch niet meer?

Toevallig is een vriendin van mij in de molen bij het ziekenhuis en is gebleken dat ze maar heeeel kort vruchtbaar is. Misschien is dat bij ons ook doordat streepje wat maar een keer donker is?

4. music4life

music4life Niet meer actief

als je het niet zeker weet zou ik zeker om de dag klussen zaad kan wel 2 dagenb actief zijn,soms nog langer,, als je om de dag klust is er altijd zaad in je! ik zou dan zoiso morgen zeker klussen als je wo je ei hebt!! vlak voor je ei vrijen is nog beter

Deel Deze Pagina