Hoi allemaal, Merk dat ik erg onzeker ben en vooral heel bang (en vrijwel overtuigd) dat het opnieuw fout zit, misschien helpt het om te horen wat jullie denken en het gewoon even te kunnen 'delen'. Even voor de context: twee maanden geleden was ik heel even zwanger maar dit ging bij 5 weken mis. Deze maand wederom zwanger. Zodra ik dat zag natuurlijk heel blij maar direct ook veel angst na de vorige ervaring. Ik heb tweemaal daags ovulatietesten gedaan en heb een zeer regelmatige cyclus waardoor ik vrij zeker weet wanneer mijn eisprong was. Tot nu toe de volgende uitslagen van zwangerschapstesten: DPO 13 clearblue ultravroeg: zwanger DPO 14/NOD clearblue wekenindicator: 1-2 weken zwanger DPO 15 clearblue wekenindicator: niet zwanger DPO 16 (vandaag) kruidvat 2v5: licht positief (geen tuurstreep maar wel echt licht) Ik begrijp dat ik gewoon moet afwachten wat er gaat gebeuren en de komende dagen door moet testen hoor (al heb ik nu ook de neiging struisvogelpolitiek toe te passen ) en dat niemand van jullie met zekerheid kan zeggen wat er nu speelt, maar wat is jullie indruk als jullie dit lezen? Alvast bedankt!
Dat je met veel verschillende testen test hou het bij 1 en test om de dag als je wil testen voor oploop. Ik vind zelf de Etos early prettig. en natuurlijk gefeliciteerd!
Het klinkt niet heel positief als dezelfde test eerst zwanger zegt en een dag later niet. Zou kunnen door minder geconcentreerde urine. Als je zeker bent van je dpo, zou je ook op 16 dpo wel een duidelijke streep verwachten. Ik zou minder verschillende testen gebruiken en met 1 zelfde test gaan testen om oploop te kunnen beoordelen. Spannend!
Ik vind dit helaas niet goed klinken. Overigens hoef je niet verder te testen en kan struisvogelen een prima strategie zijn.
Dat je te veel test Voor nu zou ik struisvogelen voor een paar dagen en ondertussen wel de alcohol laten staan. Of als dat met de jaarwisseling opvalt morgen nog een test doen. Overigens hoef je echt niet op nod of er net na te knallen op een test. Afhankelijk van mijn testen zou ik zeggen dat ik verschillen keren korter zwanger was maar bleek ik met de echo en terugrekenen op nod getest te hebben (onregelmatige cyclus dus was vaak beetje gok en meer testen ter uitsluiting dan bevestiging)
Klinkt inderdaad niet goed. Test even niet nu. Ik verwacht dat je binnen dag of 3-4 wel bloeding krijgt. Zo niet zou ik dan opnieuw testen. Weet niet hoe oud je bent? Hier ook altijd vlot zwanger maar op hogere leeftijd ging dat dus ook vaak mis. 5e keer een blijvertje pas. Ik zie het maar als goede natuurlijke selectie hoe spijtig het ook is als je graag zwanger wilt worden.
Bedankt! Moest een beetje lachen om de opmerkingen dat ik toch wel een beetje veel test. En lees verder terug hoe ik er zelf ook in sta; het enerzijds gevoelsmatig tussen hoop en vrees in zitten en anderzijds cognitief denken dat het niet goed zit gezien die plotselinge negatieve test en de slechts licht positieve van vandaag. Nu inderdaad maar gaan struisvogelen en proberen er me niet teveel zorgen over te maken.
33 jaar. Wat rot voor je dat het vier keer achter elkaar mis is gegaan! Maar ook hoopvol om te lezen dat het de vijfde keer wel is blijven plakken.