Joel/ Joël Ik snap de h achter Jayh trouwens ook niet helemaal. Voegt naar mijn gevoel ook niks toe...
Eigenlijk vind ik ze allemaal echt niet mooi. Jayh die 'h' vind ik vreemd en vind hem netals Joël en Mees niet stoer of pittig genoeg. Raffael heeft dat mijn inziens wel meer, maar vind ik weer alleen leuk voor een iets getint kindje. Maar eerlijk is eerlijk ik ben een moeilijke met jongensnamen
We hebben altijd gezegd dat we graag mees of esmee ons kindje willen noemen. Esmee willen we nig steeds maar opeens lijkt mees minder leuk. Mees hoor je nu ook heel veel. Mijn man komt steeds net namen en dan ga ik nog meer twijfelen. Hij kwam ook met jayh en joel. Het is nog lang niet zover maar ik wordt nu al gek van de twijfel. Wij zijn overigens allebei nl. Daarom wilde ik graag een stoere nl naam. En dat vond ik in mees maar die twijfels nu grrr.
Ik begrijp dat jullie al weten dat het een jongen word. Ik vind mees het leukst,maar als ik een naam aan jullie lijstje mag toevoegen dan voeg ik Ravi toe. Leuk af te korten naar raaf.
Ik vind Jayh ook heel raar, net alsof je 'm verkeerd geschreven hebt. Ik vind Mees erg leuk! En stoer!
Jayh met h erachter vind ik erg raar.... Ik vind Jay wel een prachtige naam (zie banner) Dus Jayh gestemd, maar die h mag echt weg!
Kun je zien hoe meningen kunnen verschillen... Ik vind Jay(h) juist super leuk en Mees absoluut niet. Joel ook niet.
Hallo dames, bedankt voor het mee denken.Ga daar aub vooral mee door.Twijfel nog steeds hahaha. Jayh met een h heeft mijn man verzonnen en is daar zo trots op dat ik het moeilijk vindt om gelijk nee te zeggen. Misschien kwestie van wennen?