aub jullie mening.

Discussie in 'Babynamen' gestart door echtniet27, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke naam

1. jayh

2. joel

3. mees

4. raffael

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jayh is echt raar, heeft niks met wennen te maken sorry....je man kan er trots op zijn :) maar je zoon moet zijn leven spellen en elke keer denken mensen wat een rare spelling...niet echt leuk denk ik. Ik zou ook denken dat er Jaajh staat vanwege de H.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Rafaël / Raphaël of Mees.

Rafael vind ik ook leuk (door vriendjes ofzo) af te korten tot Raaf. Dan is het nog lekker stoer. Jayh vind ik wat indisch lijken ofzo- erg vreemde spelling. Joel vind ik gewoon niet zo leuk.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Mees vind ik zeker een leuke naam.
    Jay met een h vind ik echt een afknapper. Doe maar normaal, dan doen we gek genoeg.

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Mees vind ik heel leuk. Wel grappig dat alle namen totaal anders zijn.

5. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ja klopt het zijn hele verschillende namen.Misschien is het daarom ook zo moeilijk om er 1 te kiezen.

Ik ben soms gewoon bang dat ik dalijk mn kindje in mn armen heb en denk:jij ziet er helemaal niet als een Mees(b.v).

Ik wil het graag goed doen en niet later denken wat heb ik mn kindje aan gedaan.

Stom he.

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mees, superleuke naam!

7. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Je hebt er al genoeg over gehoord maar Jayh vind ik heel raar! Of je wist niet hoe je het moest schrijven of je zegt: Jay-hhh. Daarnaast kun je tegen je man zeggen dat het zielig is dat jullie zoon de rest van zijn leven moet zeggen dat er nog een H achterkomt. ;)

Ik heb gekozen voor Mees, maar die naam vind ik vooral lief. Als Jayh zonder H was, had ik voor Jay gekozen. Sorry, hihi. Jay vind ik wel stoer en mannelijk klinken. Joel net te soft. Raphael vind ik niks, Raf of Raaf vind ik wel leuk.

Nog opties:
    Dex of Dax
    Levi
    Xavi
    Collin
    Dean
    Roan
    Finn
    Sil
    Vince
    Seth
    Russel

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

En Ravi?

Jayh is echt maf. Net alsof het verkeerd geschreven is, of per ongeluk de h er achter getypt.

9. echtniet27

Hoi Dames,

mijn man heeft intussen de reacties door gelezen.Ik dacht dan kan ik hem zo overtuigen dat jayh ook op andere mensen vreemd overkomt.

Maar door alle negatieve reacties op Jayh vind hij het nu nog leuker(aparter) om jayh met een h te schrijven.Want dat is dan uniek.

Ja mannen weet jij het nog?

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jay zonder H

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja als ik mijn kind 'Accident' of 'Beautiful Boy' noem dat is ook uniek :) Maar niet alles wat apart is wordt automatisch mooi.... Ik vind het een vreselijke naam die Jayh. Gelukkig heb je als mama ook nog wat te zeggen (toch..??) :p

Overigens heb ik voor Mees gestemd in dit rijtje.

12. leutjj

leutjj Niet meer actief

Jayh vind ik leuk!
    Ook met de h er achter, keer wat anders.

13. echtniet27

Tuurlijk heb ik ook veel in te brengen. Maar zijn blije blik en zijn ogen. Hij is er zo enthousiast over.

Deel Deze Pagina