wie kan me helpen??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door meiske272, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meiske272

meiske272 Nieuw lid

16 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen,

ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen.

ik heb deze week een test gedaan van Clear Blue deze zei 2-3 weken zwanger

al een aantal keer bij de Gynaecoloog geweest vanaf het moment dat de test zei 1-2 weken zwanger inwendige echo gehad niks te zien dus ging ze er van uit dat ik een mk had gehad. Waardes laten checken deze waren 244.
    3 dagen later waren me waardes 500. 2 dagen daarna was het bijna 700 en nu afgelopen vrijdag de 13de was het 1108 maar nog steeds niks te zien op de inwendige echo nu denkt ze dat het bbmz is??
    Zelf denk ik dat ik nog maar op 4,5 5 weken zit en er dus nog niks te zien valt of heb ik dat verkeerd?

Ik had nu eigenlijk ongesteld moeten worden de 15de en heb dus ook sinds gister bruin/rood bloedverlies en beetje krampen en maak me dus zorgen!! op de ene site zeggen ze dat het de innesteling kan zijn. En dat het gewoon kan dat je nog een bloeding hebt tijdens je zwangerschap op andere sites zeggen ze weer dat het een mk is ohhh wat moet ik nou...

Wil er nog even bij zeggen dat ik vanaf januari tot maart regelmatig was cyclus van 28 dagen en vanaf maart is onregelmatig geworden eerst 30 maart en toen 15 mei pas weer

bedankt voor het lezen

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

helaas kan ik ook niet voorspellen hoe het zal gaan.
    Die krampen kunnen wijzen op een miskraam maar het kan ook goed blijven gaan. Alleen had ik wel verwacht dat de hormoonwaarden in je bloed sneller zouden stijgen.
    Het is afwachten, alleen de tijd zal het leren. Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina