Bedankt nogmaals dames! Kheb net weer 1 gedaan van Matcare...( had nog liggen dus ja ) En weer echt positief....hoop zo dat het goed blijft gaan... Iedereen die het nog niet gelukt is, wens ik heel veel succes met zwanger worden! Duim voor jullie allemaal! liefs!
dankjeeee!! Zo raar...mn 1e zs...had ik die zenuwen toen ik erachter kwam...want het was een ongelukje...wel gewenst...maar op zo'n moment komt er zoveel over je heen! Inmiddels is alles goed uitgedacht...en nu...kan het gewoon niet beschrijven! Wat leuk...jullie gaan voor de 4e....dat wil ik oooook!
ja meissie kan het begrijpen er komt zo veel bij kijken maar het is zo voorbij en voor je het weet kan je knuffelen en lekker genieten van die ene wonder in je buik geloof me meissie alles gaat zo snel en alles is zo leuk om mee te maken hoe je buik groeit de eerste echotjes en dan al die spullen die je mag kopen o meis wat ga je een leuke tijd te gemoed en geniet echt van elke dag koester elk moment en ik zeg je gefeliciteerd meis en geniet van alle kleine en leuke dingen hi hi ja ons 4e ik hoop dat het snel mag lukken en niet dat we weer zo lang bezig zijn maar ach elke keer weer die spanning en elke keer weer teleurstellingen maar als het moment eenmaal zo ver is dan zal ik heerlijk genieten en ook elke moment weer koesteren als al mijn kinderen
Oh dankje!!..Verheug me idd al zo erg!!..Bij mn 1e zs...had mn moeder van die dagboeken gekocht en zo'n boek met alle feitjes etc...super leuk..maarja toen ze het wilde geven, kwma ik net met slecht nieuws bij haar thuis! maaaaarrrr! Nu ben ik al hevig begonnen met het schrijvven in dat dagboek! Ik voel me al zooooo zwanger...( niet fysiek heel erg) maar geestelijk,. En wij dromen ook zo van een groot gezin..kan niet wachten totdat ik mss moeder van 4 kids mag zijn! Heel veel succes met zwanger worden!! hiiihaaa leuheeuk! liefs!