goedemiddag dames, allemaal een lekkere kerst gehad? Maar ik wil zwangerschapstesten gaan bestellen bij sensitest.nl maar welke zijn aan te raden? Heb al even lopen googlen maar kom verschillende dingen tegen...is die midstream goed (met dat hartje) of dipsticks? Alle ervaringen, tips en adviezen zijn welkom!
Zelf ben ik zeer enthousiast over de dipsticks. Goedkoop en ze zijn gevoelig. Ik heb er 6 dagen voor nod met middagurine al positief mee getest.
thnx trees gefeliciteerd nog maar dat is erg vroeg zeg en dat waren de normale sticks van sensitest? Zijn er nog meerdere dames met goede ervaringen en zo je met welke ?
Ik heb getest met de midstream (met hartje) 6 dagen voor NOD licht posi.. Hij werd de dagen erna alleen maar duidelijker.. Ook heb ik getest met de dipstick, deze bleven hadden wat langer nodig om duidelijk posi te worden.. 2 dagen voor NOD heb ik met kv voor 5 posi getest.. Wens je succes!!
Het zijn de goedkoopste die ze hebben. Eentje staat nog in mijn album. Het was inderdaad belachelijk vroeg, maar mijn bloedtest was toen ook al behoorlijk positief. Ik maak schijnbaar erg vroeg en veel HCG aan.
Ha, Ik heb bij de eerste zwangerschap de dipstick gebruikt. idd lekker goedkoop en die gaf een vette tweede streep. Maar ja, ik weet niet wanneer mijn NOD was, dus dat wil niet zo veel zeggen. Ik heb afgelopen vrijdag de xtra sensitive gebruikt, 3 dagen voor m'n NOD en meen een licht streepje te zien. Morgen test ik weer en dan weet ik het hopelijk zeker. Zal ook dan weer de xtra senstive gebruiken om het goed te kunnen vergelijken. Wordt dus vervolgd....
De xtra sensitive was hier minder gevoelig dan de dipstick. Bij een eerdere zwangerschap testte ik er een paar dagen later pas positief mee, terwijl alle testen al positief aangaven.
thnx dames nu zit ik heel erg te twijfelen tussen de midstream en de dipsticks....pppfff ik ga woensdag pas bestellen dus kan er nog eventjes over nadenken Maar wat spannend trouwens voor de dames die al bijna gaan testen hopen op veel positieve testen
oh ja natuurlijk! Pppfff maar op zich maakt dat niet zoveel uit want heb me nog niet gehad of ik heb hem vandaag of morgen want heb aardige eisprong klachtjes mmm dan misschien toch maar morgen bestellen...
toch komen de dipsticks meer naar voren merk ik al de meeste zijn hier over te spreken vindt het alleen zo vervelend dat je dan je urine moet opvangen ik pies liever gewoon over zo een staafje hihihi
Hallo, Ik heb goede ervaringen met de Sensitest Midstream! (die met het hartje) Ik teste hier 2 dagen voor nod positief mee. De dipstick vind ik juist wat minder. Terwijl alle andere testen overduidelijk positief waren (sensi midstream, CB plus en digitaal) bleef de dipstick maar een licht lijntje geven na nod Daarnaast vind ik het handiger dat je gewoon over de midstream heen kunt plassen.
ik heb vanmorgen ze gewoon alle 2 besteld gelijk ook even een voorraadje dipsticks 16 stuks en 3 midstream hoef ik voorlopig niks meer te halen By the way gister avond heb ik mijn eisprong al gehad Veel vroeger...ik heb hem gevoeld en de ovutestjes worden lichter..Maar hoe moet dat nu dan met ongie worden? Wanneer zou ik dan mijn NOD hebben?