Titel zegt het al... Net werd er hier even goed aangebeld. Gelukkig slaapt zoontje door... Pfff heb gewoon mijn hart in mijn keel
uhmmm tja.... opgeschoten jeugd denk ik... die hebben sowieso een humor die je ontgroeit... verder vooral lekker verder slapen!
Ja denk ook wel. Maar tis zowat een uitgestorven dorp en dan hebben ze echt stil gedaan want normaal horen we het wel. Waren nog wakker. Net klaar met een leuke spannende film, dus schrik zit er goed in
Nee echt? Wat laat. Snap daar de humor niet echt van, nooit gedaan ook trouwens. Hopelijk was het een eenmalige actie!
Daarom trek ik 's avonds na een bepaald tijdstip gewoon de bel eruit. Hier wordt heel regelmatig aangebeld door buren. Het is een beetje een achterstandswijk en dan komen ze vragen om geld, om een keer de telefoon te kunnen gebruiken, om een vuurtje Dus na 20:00 gaat dat ding gewoon uit! Haha
Wij hebben het jaren terug ook een hele tijd gehad, toen werd er alleen gezegd dat het ook vaak gebeurd door inbrekers die zo controleren of er iemand thuis is....nu wonen we op een route waar veel jeugd voorbij komen als ze naar huis gaan maar heb er nu nooit meer last van...het is in ieder geval geen humor inderdaad!
Was je bel niet gewoon van slag? Wij hadden dat laatst ook toen we al in bed lagen, bleek de bel van slag te zijn . Wij hadden ook niks gehoord verder en zelfs de hond niet die enorm waaks is. Dus misschien gewoon dat?
Haha, nou ik snap wel waarom je dat niet onder kantoortijden doet . Er zijn wel meer mensen die bij ons savonds als ons zoontje slaapt nog aan de deur komen en dus aanbellen. Zoontje slaapt altijd gewoon lekker verder, ik kan het grapje ervan er dan ook wel in zien.
Nee de bel is nog nooit zelf afgegaan, tis een standaard bel, niks op afstand of zo. Gewoon drukken. En trrriiinnnggg Denk mss ook wel inbrekers, even checken ja of we er zijn, want lampen aan om 01:00 is raar, doen we niet altijd om het zo maar te zeggen.
Bij ons waren ze toevallig ook gisteravond bezig.. Heel leuk.. NOT We hebben 3 honden die aanslaan. Een kleintje van 15 maanden en ze is al een moeilijke slaapster. Uiteraard ziekjes vd prik, die ze vrijdag heeft gehad. Ml was het zat, stapte in de auto en reed het dorp rond.. Bij de ouders aangebeld, en gezegd dat ze het moesten regelen anders komt ml wel in de avond en nacht constant bij hun op de deuren en ramen rammen! Bij de honden uitlaten later op de avond, was de jeugd 16+ toch wel geschrokken zeiden ze..
Ik vind 's avonds laat belletje lellen echt niet kunnen. Onze oudste heeft ook heus wel een op iemands bel gedrukt (ik vroeger zelf ook wel), maar nooit in de avond. Bij ons hoor je trouwens met de ramen open de kinderen al van verre aankomen met hun belletjegelel. Een aantal weken geleden was ik het zat (gebeurde toen drie keer in één week) en ben ik bij het open raam recht boven de deur gaan zitten en heb ik het knaapje dat op de bel drukte een glas lauw water over z'n hoofd gekiept . Pas later zag ik dat het het zoontje van de "buren" van 5 huizen verderop was (oeps...), maar toen ik de volgende z'n moeder vertelde wat er was gebeurd moest ze er gelukkig smakelijk om lachen. Hij heeft daarna niet meer bij ons aangebeld.
Omdat belletje lellen voor hun leuk is Waarom? Geen idee. Bij ons horen we de kinderen al aankomen met hun gegieber, de deur op klimmend en dan de bel indrukken. Soms doe ik mee en soms laat ik het gaan. Vind het tijdstip niet bepaald leuk. Als het bij mij zou gebeuren (zo laat, net spannende film gezien) had ik onder het bed gelegen denk ik
Zo hebben ze bij ons wel eens om 2 uur 's nachts aangebeld.. vroegen ze om een aansteker want ze wilden roken..
Hier doet de bel al het een jaar niet en dat laten we mooi zo doen De postbezorger en familie en vrienden weten inmiddels dat ze op het raam moeten kloppen
Daarom dus. Als het geen reactie ontlokt, wat die reactie ook is, is het ook niet 'grappig'.. Ik zou overigens ook helemaal gek worden hoor, van de deurbel op dat tijdstip
1 uur in de nacht is wel erg laat, en gaat mij iet te ver. maar ach normaal een keertje belletjelellen hoort er bij als je jong bent, dan denk je echt niet aan slapende baby's die prikjes hebben gehad, honden die aanslaan of iemand die misschien nachtdienst draait, de heerlijke onwetendheid van het jong zijn. Het hoort er bij ..