audio kenners gezocht

Discussion in 'De lounge' started by Spikkel19, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Hoi,

Ik wil mijn man graag verrrassen met iets dat hij graag wil.

Nou praat hij het afgelopen jaar al over een kabel? waarmee je muziek van een usb stick over de dolbi kan laten gaan..

We hebben nu de usb in de tv maar kunnen alleen tv geluid dan maar het geluid van de interactieve tv kan wel over de dolbi.. (snappen jullie hem nog?

Heeft iemand een idee wat hij bedoeld?

Ik ga vanavond voorzichtig vissen maar heb echt geen idee wat hij bedoeld.. ik ben echt een leek in audio land, en laat deze dolby nou ook echt al verouderd zijn.. Het was wel mogelijk op deze zij hij..

;):)

bedankt alvast :p

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik om er niet aan uit. Een kabel? :)
    Vriend werkt in de audio maar die is nu aan het werk dus ik kan het hem niet vragen.

Zou je man sonos bedoelen?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee sonos bedoelt hij niet denk ik. Sonos is iets anders sorry

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    ik heb dus werkelijk geen flauw idee whahahaha.. Ik bedenk weer eens wat..

We hebben een dolby van jvc, en een phillips tv, in de tv kan dus een usb gestoken worden waardoor je hem af kan spelen op tv Maar hij wil dus dat die usb afgespeeld kan worden via de dolby maar hoe dat weet ik us niet..

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Of een harde schijf wat je met de dolby kan verbinden?
    Kan je films en muziek opzetten en met de tv en stereo verbinden en je kan er usb-sticks in pluggen

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
  7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    jaaa twinkle dat denk ik dat hij bedoeld.. Ik ga even kijkemn

8. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36