audio kenners gezocht

Discussion in 'De lounge' started by Spikkel19, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Hoi,

Ik wil mijn man graag verrrassen met iets dat hij graag wil.

Nou praat hij het afgelopen jaar al over een kabel? waarmee je muziek van een usb stick over de dolbi kan laten gaan..

We hebben nu de usb in de tv maar kunnen alleen tv geluid dan maar het geluid van de interactieve tv kan wel over de dolbi.. (snappen jullie hem nog?

Heeft iemand een idee wat hij bedoeld?

Ik ga vanavond voorzichtig vissen maar heb echt geen idee wat hij bedoeld.. ik ben echt een leek in audio land, en laat deze dolby nou ook echt al verouderd zijn.. Het was wel mogelijk op deze zij hij..

;):)

bedankt alvast :p

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik om er niet aan uit. Een kabel? :)
    Vriend werkt in de audio maar die is nu aan het werk dus ik kan het hem niet vragen.

Zou je man sonos bedoelen?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee sonos bedoelt hij niet denk ik. Sonos is iets anders sorry

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    ik heb dus werkelijk geen flauw idee whahahaha.. Ik bedenk weer eens wat..

We hebben een dolby van jvc, en een phillips tv, in de tv kan dus een usb gestoken worden waardoor je hem af kan spelen op tv Maar hij wil dus dat die usb afgespeeld kan worden via de dolby maar hoe dat weet ik us niet..

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Of een harde schijf wat je met de dolby kan verbinden?
    Kan je films en muziek opzetten en met de tv en stereo verbinden en je kan er usb-sticks in pluggen

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
  7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    jaaa twinkle dat denk ik dat hij bedoeld.. Ik ga even kijkemn

8. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Waar zit jullie dolby op aangesloten? Een HDD recorder bijvoorbeeld?
    Dan heb je een HDMI kabel nodig gok ik.

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Je bedoelt een HDMI (audio)kabel?

Een goede HDMI kabel kost rond tussen de €50 en €80.
    Om het geluid mooi te geleiden is ie van goud (zoiets).

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    @sydneys dat is oook nog wel eens een idee,

11. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Ik zie dat ik niet naar het juiste gedeelte van de site gelinkt heb,maar als je gaat zoeken op converter, kom je denk ik een heel eind

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb je bericht doorgestuurd naar mn vriend maar kan niet zien of hij online is dus geen idee of hij het gaat zien op zijn werk

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    op de dolby zit de digitale ontvanger aangesloten, dus als we tvkijken dan gaat dat over de dolby,

En de tv zelf daar kan dus die usb in.. en dat wil hij ook over de dolby laten lopen..

14. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Als hij een audio fanaat is en een iPhone bezit, dan kan ik een Sounddock van Bose heeeeel erg aanbevelen.

Ik heb bijvorbeeld een iPhone 6 Plus met 64 gb en heb op die manier tig duizend liedjes binnen handbereik.

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    nee hij heeft geen iphone :)

ARggh wahaha ik weet het echt niet..

@Sydney Dank je!

16. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Wat bedoel je met de dolby? De versterker? Dolby is bepaalde techniek waarmee geluid wordt weergegeven :) Het is geen apparaat.

Als ik je berichtjes lees dan wil je vriend dus eigenlijk een apparaat dat usb aankan en aangesloten kan worden op de versterker?

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    kijk dat bedoel ik dus kwa leek whhah, we hebben zo'n dolby surround systeem, daarop kunnen we ook dvd's kijken EN via aux de tv erover laten lopen.. maar op deze kan dus geen usb aangesloten worden..
    Maar op de tv zit wel een usb ingang en daar zit dan ook een usb stick met muziek in, maar dat geluid loopt alleen via de tv en dus niet via dat apparaat :p

En dat wil hij dus wel whahaha..

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Antwoord van mijn vriend :D ben het daadwerkelijke antwoord nog aan het afwachten haha

Ik denk dat met 'dolby' de stereo of surround installatie bedoeld wordt en dat die man audio/mp3 wil afspelen rechtstreeks via de installatie zonder via de TV te gaan ??
    Kmoet wel zeggen dat die omschrijving van die dame nog vager is dan een beslagen douchecabine 😛

19. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Heb je dan uberhaupt nog een ingang op je versterker? En als je tv via de versterker loopt, dan gaat je usbstick toch ook via de versterker als je die in de tv stopt (althans, dat lijkt mij als medeleek :) )

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    deze hebben wij

Share This Page