Aug 2012 mama's met bekken klachten/instabiliteit??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Morgan, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LilaLief: Ben heel benieuwd of de osteopaat je weer zo goed kan helpen dit keer! Ik hoop het wel voor je.

@Fokje: Welkom!

Nou dames....en zo is er weer een dag voorbij en we sukkelen maar voort hahaha ;) Nog maar een paar maanden te gaan!
    We can do this!! :D

Vanavond was onze ukkie heel actief, het meest actieve tot nu toe, heb een paar goede schoppen gekregen, die natuurlijk nog helemaal niet pijn doen met die mini mini voetjes :) Zo schattig! Voelen jullie je ukkie ook al?

2. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    @ Morgan wauw zo te horen voel jij die kleine al goed!

Hier alleen 's middags 4 uurtjes gewerkt en ik heb weer vreselijk veel pijn. Sorry moest even zeuren.

Ik voel die kleine wel iedere keer meer. Maar Emily mijn dochtertje voelde ik bijna heel de dag bewegen in mijn buik.

Zijn jullie 's avonds ook al vroeg moe?

3. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    @ Lilalief hopen dat de osteopaat je kan helpen zou heel er fijn zijn natuurlijk

4. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ben s avonds helemaal niet vroeg moe. Maar ik ben ook een avondmens. Ik slaap meestal niet voor een uur of 12. De ene nacht lig ik echt veel wakker en kan ik voor geen meter slapen. En als ik wel slaap heb ik nachtmerries. Hebben jullie dat ook?

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bedankt dames!!

ja hartogje ik probeer er zo goed als mogelijk mee om te gaan! en 9 maanden zijn dan lang dus als ik pijn voel pak ik dat direct aan zodat ik het zelf wat in de hand hou.
    dat is dus ook de reden dat ik savonds niet meer wil werken want dan heb ik mezelf en mijn gezin te pakken en als ik wel had doorgezet zat ik misschien nu volledig in de ziektewet en dat wil ik liever niet. mijn werk is tevens mijn hobby, ik vind het erg leuk en haal erveel positieve energie uit.

en ook ik ben savonds erg moe, soms denk ik vanavond doe ik nog wasje draaien/strijken etc maar dat word allemaal niks, de bank ligt lekkerder en anders lekker op bed

6. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Hoi dames

Nou 's avonds ben ik vroeg moe vooral als ik gewerkt heb enzo

Gister ben ik naar de arboarts geweest ik mag 4 dagen 4 uurtje werken. En de fysio bepaalt of ik minder moet gaan werken of moet stoppen.
    Maar hij denkt dat ik het niet lang meer zal volhouden.

Straks heb ik een verjaardag, zal ook wel vermoeiend en pijnlijk zijn.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hier gaat het best snel achteruit zeg, gelukkig is het bijna dinsdag, ik ben zo benieuwd.

Maar voor nu; AU!!!
    En dan zo'n peuter erbij, dat was met de eerste zwangerschap wel ietsje makkelijker!

8. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het gelukkig nog steeds stabiel. Nog 5 weken te gaan en dan kan het niet meer erger worden :) Duimen dat het zo blijft als nu.

9. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Hoi dames,

Vandaag rustig aan doen, dacht dat ik gister al heel rustig aan had gedaan, maar gister avond heb ik staan huilen van de pijn kon nauwelijks op mijn benen staan.
    Door goede nachtrust gaat het wel weer maar baal als een stekker!

10. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hartogje: oh dat is balen he! Het is echt lastig om je grens te leren kennen. Maar als je die kent en er ook rekening mee gaat houden, dan kom je de rest van de maanden vrijwel pijnvrij door hoor. En dat is zoveel fijner. Je moet gewoon echt je rust nemen! Dat is heel moeilijk want je denkt, nog even dit, nog even dat, maar niet doen!

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik sluit me volledig bij morgan aan!!
    echt je grens leren kennen. en das moeilijk

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Voor degenen die misschien nieuwsgierig waren naar of de osteopaat iets kon betekenen wil ik toch even iets van me laten horen.

Helaas hebben ik de afspraak af moeten zeggen.
    De 20 weken echo was niet goed en dat slokt nu even alle tijd en aandacht op.

Mocht alles goed gaan en de zwangerschap mag voortduren, dan zal ik zeker nog iets van me laten horen..

13. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LiLaLief: jeetje wat erg voor je! Wil je vertellen wat er niet goed was bij de 20-weken echo? Ik moet morgen...

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mijn verhaal staat in 'echo's en onderzoeken' helemaal.
    In het kort, ons kindje heeft een open buikje (omphalocele) en bij nader onderzoek wat dingetjes waardoor ze trisomie 18 verdenken.
    Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad en we wachten op uitslag, do seraf of vrijdag.
    Botweg gezegd het verlossende antwoord op kans op leven, of dood..

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Sorry Morgan, ik vergeet je een goede, mooie echo te wensen en een gezond kindje!

Succes morgen, probeer er van te genieten!

16. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LiLaLief: Heb steeds aan jou gedacht. Ik was dan ook zo zenuwachtig voor de 20 weken echo dat ik sinds gisteren aan een stuk buikpijn heb gehad en vanochtend maagzuur over heb moeten geven. Ik vind het zo erg voor jou! Hopelijk kunnen ze niets vinden wat wijst op trisomie 18 en kunnen ze het open buikje na geboorte gewoon herstellen. Ik duim voor je!

Ik ben net terug van de 20 weken echo. Het goede nieuws is dat ons kindje helemaal gezond lijkt met alles er op en er aan. Alleen is het nu al een eigenwijsje, want ons kindje wilde niet in de juiste houding gaan liggen om de bovenlip en de vaten van het hartje goed te bekijken. Daarom moeten we dinsdag nog een keer terug komen. Gelukkig is er geen enkele reden tot ongerustheid. De echoscopiste mag het alleen pas bevestigen dat het goed is als ze het ook gezien heeft en dat liet ukkie dus niet toe :)

We weten inmiddels ook dat we een dochter verwachten :)

17. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    @ Lilalief Jeetje meis, je zal wel heel erg geschrokken zijn. Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen wensen. Ik weet niet wat ik verder moet zeggen.

Hier heb vanochtend 4 uurtjes gewerkt en ben kapot, moe heb veel pijn. Om 5 uur moet ik bij de fysio zijn. De arboarts zei dat de fysio beslist over mijn werk.
    Aan de ene kant ben ik bang dat ik niet meer kan werken, want het word te veel. Maar het toegeven dat ik niet meer kan, daardoor vind ik dat ik opgeef en me aanstel. Ik vind het moeilijk uit te leggen aan jullie, maar ik wil niet dat ze denken dat ik een slappeling ben ofzo.
    Moest het even kwijt.

18. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hartogje: Je bent een slappeling als je je laat manipuleren door de maatschappij om door te werken terwijl je eigenlijk diep van binnen weet dat je niet meer kan. Je bent geen slappeling als je kiest voor de gezondheid van jezelf en je kindje!

Zo dat moest er bij mij even uit :D

19. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    :D Dankjewel Morgan!

Ik ga zo naar de fysio, ben benieuwd wat ze zegt. Ik zal het aangeven. Heb nu het gevoel dat ik op elk moment in tranen kan uitbarsten.

20. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes bij de fysio zometeen! Ben benieuwd wat jullie besluiten :)

Deel Deze Pagina