Dames, Ik heb net 2 trouwjurkjes uitgezocht... alleen vind ik ze allebei even mooi maar weet echt niet welke ik moet kiezen. Wat zouden jullie doen?? Ik ben op het moment van trouwen dan 33 weekjes... Dit is jurk één; View attachment 98122
ik zou voor de eerste gaan!!!! oh, nu ga ik twijfelen, want als je al een (goed zichtbaar)buikje hebt dan is de tweede ook wel erg leuk.... je hebt dus niks aan mij
De eerste, geweldig! Vind persoonlijk spaghettibandjes voor een trouwjurk veel te bloot... de eerste is heel keurig en ook die band met strik, echt supermooi.
Aangezien je dan 33 weekjes bent, zou ik voor jurkje 2 gaan. Volgens mij kom je met een buik nooit in jurkje 1 vanwege de band die in je taille valt en die van jurkje 2 valt mooi boven je buik
Jurk één vind ik echt heel mooi als je zwanger bent. Jurk twee zou ik niet doen, dunne spagetti bandjes, je bukt en je tieten vloepen eruit hahahha
Vind ze alle twee erg leuk, maar zou toch gezien de groei van je buik voor de 1ste gaan. Ook vanwege de ultradunne spaghetti bandjes. Nog gefeliciteerd met je romantische aanzoek!
Ik vind zelf jurkje 1 wat te dich aan de bovenkant maar dat is meeer mijn smaak maar het is wel de mooiste in mijn ogen. Misschien is het handig om er een foto van jou bij te zetten zodat we kunnen zeggen welke we het beste bij jou zouden vinden staan (al weet ik niet of je dat wil privatie gewijs)
Zeker weten jurkje 1!! Ik denk dat je bij 2 op een luchtballon lijkt als je 33 weekjes ben. Door het model van de jurk, even voor de duidelijkheid...........
Ik vind de eerste het mooist Maar met je buik is denk ik de tweede het mooist Haha, aan mij heb je dus ook lekker niks
Allebei mooie jurkjes zeg! En ik ga ook voor de eerste, omdat die jou denk ik mooier staat, en omdat het misschien ook wel iets praktischer is in oktober. Wel vraag ik me inderdaad af of die taille niet iets te laag is. Kan je hem wel nog eerst passen? Waar heb je die jurkjes eigenlijk vandaan?