hier ook geen augurken! wel liters melk ( kan namelijk niets anders meer drinken want krijg zelfs van plat water zure oprispingen) veeel kaas en chocolade en zou elke dag spaghettie bolognaise eten ook al moet alles er nadien terug uit! ik wordt dan tijdens het eten heel misselijk en moet gewoon overgeven maar ik eet het zo graag ik zou er bij kwijlen!raar he
Gadver! mijn vriend begint ook altijd over augurken... de gedachten alleen al jakkie! ik heb hem gezegd, als ik ooit naar de augurken grijp bel dan gerust een dokter!
Tijdens mijn zwangerschapppen ook geen zin in heel vreemde dingen.. had alleen een gigantische mokka tik, dus mokkashakes, mokka gebak etc... en wat ik elke dag wel kon eten was hutspot met babi ketjap mmmmm
Ik ben normaal gesproken een enorme chocolade-freak, maar daar moet ik nu - gek genoeg - niks van hebben! Waar ik wel helemaal gek op ben, zijn zoete dropjes! Heeeeeeeerlijk! Zoet beleg op brood boeit me dan weer niet; daar heb ik nu het liefst iets van vleeswaren op. 10w6d zwanger