eerste test vaag streepje, 2de test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marina21, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina21

marina21 Lid

21 nov 2008
    8
    0
    0
    hallo,

ik heb 3 dagen terug een zwangerschapstest gedaan die gaf een vaag streepje aan, toen heb ik het de volgende ochtend weer gedaan met een andere merk test toen was ie negatief:S
    me vriend zegt als je zwanger bent moet er een duidelijk streepje staan.
    ik weet nu niet of ik zwanger ben of niet:S
    de dokter zegt probeer het over een week nog eens.
    ik heb het bij me dochter ook gehad dat alle testen die ik deed negatief waren en dat ik pas met 6 weken op de test zag dat het positief was.
    ik heb s'avonds wel last van menstruatiepijn, maar voor de rest van de dag niet.
    het voelt totaal niet hetzelfde als bij me dochter dus daar kan ik ook niks uit opmaken.
    maakt het uit dat het streepje zo licht was?kan het dan toch positief zijn?

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hoi Marina,
    je zit in het verkeerde deel van het forum met je vraag, dus deze zal waarschijnlijk worden afgesloten.

Een licht streepje is ook een streepje lees ik veel hier. Ik zou het advies van de huisarts opvolgen en over een paar dagen nog eens testen, mits je natuurlijk niet ongesteld bent geworden!

Succes!

3. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ze zeggen een streep is een streep! ik zou het idd nog even een paar dagen afwachten. Irritant dat wachten he? welke testen heb je gebruikt?

4. marina21

marina21 Lid

21 nov 2008
    8
    0
    0
    de eerste die vaag was had ik op testjezelf besteld en de tweede die negatief was is van het kruidvat merk, die met dat pipetje.
    het wachten is heel irritant ja, dan duurt een week wel een maand:)

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ja weet er helaas alles van. ik heb wel gehoord dat die van kruitvat heel gevoelig zijn. maar als het bij je eerste ook zo lang geduurd heeft voordat je positief teste maak je waarschijnlijk gewoon niet zo snel HCG aan. succes met wachten.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    verplaatst

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Je geeft aan dat je een licht streepje had en met de andere test niets...mss had die 2e test wel meer hcg nodig...en was die 1e test wat gevoeliger, maar heb je nog niet voldoende hcg aangemaakt voor een dikke duidelijke streep. Wacht idd nog een paar dagen, je hcg wordt met de dag verdubbeld, dus als je zwanger bent, moet dat over een aantal dagen wel duidelijk zijn.

Suc6 meid, hoop het voor je

Deel Deze Pagina