Hoe zouden jullie deze naam uitspreken? Geen idee hoe ze dit in Nederland zouden uitspreken namelijk. Is het au gust met een g klank? Dus eigenlijk zoals je het schrijft? Of zou je het uitspreken zoals ze in het Engels uitspreken? Alvast bedankt!
Ik zou dit een beetje 'op zijn Duits' uitspreken. Dus aukuust. Die 'k' klopt niet helemaal, maar die g spreek ik uit als een soort kuu. Kan 't hier niet zo goed uitleggen...
Ik zou het op z'n Engels uitspreken, maar ik vind het voor in NL echt een vreselijke naam (alhoewel het sowieso mijn smaak niet is, ongeacht in welk land je woont). Toen ik het zag staan deden mijn hersens -> August...........us .
Ik spreek hem op zijn engels uit. Weet niet hoe ik het moet zeggen maar een beetje als ''oh-gust''. Nou ja je weet wel....Gewoon op zijn engels dus haha!
Ik zou het denk ik ook gewoon op z'n nederlands uitspreken, zoals Augustus dus, maar dan zonder -us. Maar wel met de twijfel of het geen 'auwkgust' moet zijn.
Wat leuk dat er zoveel van jullie de Engelse uitspraak gebruiken! Nog een vraag.....wat vinden jullie van de naam? Wij vinden de naam mooi als tweede naam...ik denk namelijk niet dat we de naam aandurven als eerste naam.
Niet mijn smaak. Al zeker niet als eerste naam, omdat je dan toch vaak een verkeerde uitspraak zal krijgen. Verder hou ik niet van Engelse namen.
Ja! Mijn vriend heeft de kans gekregen om daar een jaar lang te werken. Ik heb er zin in, maar vind het stiekem ook een beetje spannend .