Augustus '14 spiraal eruit en voor de tweede!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Romy24, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Denk dat t pas echt en weer bijzonder is als mn spiraal eruit is. En natuurlijk ook als we echt beginnen.

het duurt idd nog even. Maar heb een zoontje waar ik erg van geniet en druk mee ben. Dus de tijd gaat ontzettend snel voorbij.
    mocht ik meteen zwanger worden dan is siem 2, 5 bij geboorte

2. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ja dan is het pas ècht :)
    Merel zal net 3 zijn als het hier gelijk lukt ( waar ik zeker niet op reken!)

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ze zeggen wel dat je 2e keer sneller zwanger kunt zijn.
    bij siem ook 9 rondes gehad, toen een mk en toen weer 4.
    dus ik ga uit van minimaal 4 mnd

4. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ja ik snap wat je bedoelt Ennovy. Want ik voel me nu al super speciaal dat ik t nog een x mee mag maken! Maar ik denk dat t nog meer word, wanneer ik daadwerkelijk t spiraal heb laten verwijderen. Ik heb heel mijn zwangerschap met een grote glimlach gelopen die er pas met mijn bevalling vanaf ging haha. Dat was ff een reality check! Haha. Daarna kwam de glimlach en dat geluksgevoel weer terug! ;)

5. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ja heerlijk als je zo zwanger kan zijn! Ik heb ook vanaf dag 1 Genoten met een hoofdletter G :) ( had ook geluk dat ik een fantastische zwangerschap had)
    Miste jij je buik eerst ook?

En inderdaad, het gevoel als je de beslissing hebt genomen om het nog eens te proberen, brengt al een soort gelukssprongetje in je naar boven!

Hoop dat het bij ons nu ook wat sneller gaat...Voordat ik zwanger raakte van Merel heb ik een hsg gehad en was gelijk de maand erop zwanger. Waarschijnlijk heeft er toch ergens een kleine verstopping gezeten....Dus wie weet heb ik daar dit keer ook geen last van en is het nu zo maar raak. Merk ook dat het wel een soort rust geeft dat ik tenminste weet dat het mogelijk is!

Groetjes,
    Yvonne

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik breek even in ;)
    Er is al een besloten groep met een 9 tal dames (waaronder ook Kell84) dus als jullie zin hebben kunnen jullie ook daar mee kletsen. Zal jullie iig even uitnodigen, en vinden jullie het leuk dan zie ik jullie daar wel :D

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben ook super benieuwd hoe snel het gaat lukken.
    Ik ben al 3x eigenlijk in 1x zwanger geworden maja dat kan in een keer veranderen natuurlijk...
    En ja tis idd al een beetje een vreugdesprongetje wetend dat we er gewoon voor gaan. Het enige wat mij tegenzit zijn zijn ouders -_-
    Daar heb ik geen contact meer mee en dat wil ik ook niet meer maar denk dat ik daar weer gezeur mee ga krijgen als ik zwanger van hem ben pfff

8. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Waar vind ik dat LVtje?? Ben hier net nieuw en snap niet helemaal wat je bedoelt....

Groetjes,
    yvonne

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Je ziet als het goed rechtsboven in je scherm een melding staan. (Daar waar ook je privé berichten staan)
    Daar vind je de uitnodiging van de groep.

10. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    @ Sadieraven. Wat heftig zeg! Die willen indd vast contact als je zwanger bent of net bent bevallen. vervelende situatie!

11. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    hier nog iemand die er binnenkort na het verwijderen van mirena voor gaat!
    Wij hebben reeds een zoon van + 5 jaar en hopen in 2015 een 2e wonder te mogen verwachten!
    Ben benieuwd hoe lang het zal duren eer alles terug "normaal is" na verwijderen van spiraal!

12. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Super leuk! Wanneer ga jij je Mirena eruit laten halen?

Deel Deze Pagina