heb meerdere namen gehad, maar op het moment leovier. (ene paard heet leo andere olivier) naja zijn afkortingen er komen hele lange namen vooraan. Maar zit er op het moment weinig op! Heeft iemand hier al een afspraak gemaakt voor een pretecho???? wou deze week even een afspr maken. Zit te denken aan 4 D.. spannend! nog 1 weekje en dan de 20 weken echo! kijk er echt naar uit.
Bij babyview (http://www.babyview.nl/). Ja we hebben een pakket genomen met een 2D echo, een dvd en foto's en een 3D/4D echo, een dvd en foto's!
Ik heb 14 april m'n 20-weken echo in het ziekenhuis en ik wil ook nog een paar weken daarna naar babyview. (Met de bijrijdster wordt het wss niets. Klikte niet echt.)
Babyview heeft volgens mij echt een goede naam... Je mag er ook altijd terugkomen als ze bv niet kunnen zien wat het geslacht wordt.. Heel leul!! Jammer van de bijrijdster Tam!
Nou, primeur voor mij vandaag: ik heb voor het eerst postitiekleding aan. Ik had al wat truitjes gekocht, maar mijn buik was nog niet zodanig groot dat ik de kleren al ging dragen. Kan wel, want niemand die ziet dat het postitiekleding is, maar het idee dat je postitiekleding draagt terwijl je amper een zwangerschapsbuik hebt, vond ik een beetje raar. Maar mijn buikje is nu toch wel al aardig aanwezig en ik was het zat om dagelijks slobbertruien aan te doen (want strakke blousjes en spijkerbroeken ging al lang niet meer) en me zo ontzettend slonzig te voelen. Vandaag dus weer 'leuke' kleding aan. Voel me gelijk helemaal weer happy. De ergste vermoeidheid lijkt ook voorbij, dus ik begin nu echt met genieten van mijn zwangerschap.... hoop ik.
Ahhh dat is leuk!! Ik draag nog steeds mijn gewone kleren haha... Bijna geen buik te zien met kleren aan. Ik ben vanmorgen weer bij de ARBO-arts geweest, een hele waslijst van wat ik niet mag doen, MAAR ik mag vanaf maandag weer gaan werken!!!
hoi Meiden! hier nog een augustus mama! Ook ik rij paard, helaas geen eigen paard, heb altijd verzorgpaarden gehad en ben bijrijdster hier en daar, ik ben helaas al vanaf het begin gestopt, in eerste instantie omdat ik bloedingen had en ten tweede omdat mijn verzorgpaarden niet erg betrouwbaar zijn haha, erg leuk pittige paardjes, maar het risico vind ik te groot, ondanks dat ik er nog nooit ben afgevallen, ze hebben wel eens de neiging ertussenuit te peren als we naar de bossen en duinen gaan haha! Verder heb ik ook enorme last gehad van hoofdpijnen de laatste weken, nu gaat het gelukkig wel weer! de moeheid is bij mij ook ver weggetrokken, wel onzettende huilbuien en een beetje knorrig, maar komt ook door het weer, ben zoooooo toe aan de zon en de warmte!!! lekker in het zonnetje in de tuin enzo....denk dat het dit jaar nog wel ff duurt jammergenoeg... Vorig jaar had ik rond deze tijd al een paar keer lekker in de tuin gezeten, hoop dat het snel weer komt!!!! fijne zwangerschap allemaal!!! liefs peetje
Poeh, zijn er nog augmama's zonder paard? Of zonder paardrij-ervaring? Ik heb wel een vriendin die zwanger is en een paard had, maar ben zelf als de dood voor deze grote dieren!
Hi Ellen, Jazeker, is hier is een augustus mama zonder paard. Ik vind het prachtige mooie dieren. Heb wel eens een paard bereden en moet zeggen dat ik het doodeng vind. Heb veel respect voor diegenen die dit doen en kunnen......... Ik hou het maar bij balletlessen. Alhoewel ik moet toegeven dat ik al ruim een maand niet meer heb gedanst omdat ik s'a vonds gewoon te moe ben om nog wat te ondernemen. Sport jij (nog)?
ik ben nu ook steeds 's avonds te moe om te sporten, komt mede door de hoofdpijn, helaas. Gister naar de verloskundige geweest en heb gevraagd of het mogelijk is dat ik af en toe de kleine al kan voelen. Het ws mogelijk en toen we het hartje gingen beluisteren zei ze: ik kan me heel goed voorstellen dat je het af en toe al voelt!! Het hartje was door alle bewegingen van de kleine amper te horen, hihi. Dus ik geniet nog even van de rustige momenten, straks voel ik het natuurlijk de hele tijd.. Zijn er meer mensen die al wat gevoeld hebben?
He toevallig! Ik ben gisteren ook naar de VK geweest. Ook weer dat mooie bonzen van het hartje gehoord. Tijdens het bonzen door heb ik inderdaad ook bewegingen gehoord, althans de VK lichtte dit toe (ik had het zelf niet bedacht....) Heb het nog niet gevoeld, maar jij bent ook al wat verder dan ik. Ik let er al wel op omdat ik hoop dat ik wat zou kunnen voelen. Hoe voelt het ? Gekriebel, of wat anders?
als ik op de bank zit, dan voel ik op de plek waar mijn baarmoeder zit een soort "plopjes", het zijn niet mijn darmen, heb ik overigens ook nooit zo gevoeld. Je voelt aan de binnenkant wat tegen je buik aan kloppen, heel raar en het is ook nog niet zo vaak, maar wel heel bijzonder!
Ja, dat lijkt mij ook heel bijzonder ! Ik blijf in blijde afwachting....... En jij dan maar lekker verder genieten.
Jaa! Ik voel ook al kleine plopjes vanuit de binnenkant, soms lijkt het ook alsof ik een buiteling voel, dan voel ik zon raar gevoel langs de binnenkant van mijn buikwand, net of er iets langs rolt haha kan het niet beter omschrijven, maar wel heel erg leuk!! Aan de buitenkant heb ik tot nu toe een keer 2 plopjes gevoeld tegen mijn hand toen ik sochtens wakker werd, helaas is het tot nu toe daarbij geleven! Het lijkt me zoo leuk als mijn vriend zijn kindje ook kan gaan voelen !! Liefs Peetje
Met 16 weken voelde ik ook kleine plopjes, nu zie je het ook aan de buitenkant EN stampt hij of zij heel bewust als je een hand op mijn buik legt of gaat luisteren naar het hartje met de bellytalk haha...