Hoi Hoi! Senna@ ....Nee er is bij mij nog niet gevoeld of ik al ontsluiting heb, moet zeggen dat ik ook wel enorm veel slijm verlies, echt heel erg veel beetje onsmakelijk maar ook echt van die lange dikke draden ! Ik heb wel geprobeert wat rustiger te doen, maar tot bedrust ben ik niet gekomen, lukt echt niet met al die bouvakkers, een dochter van bijna 4 en zoveel troep, maar het is wel minder geworden, wel nog harde buiken, maar niet meer pijnlijk, over anderhalve week moet ik weeer terug naar de vk, daarna zouden we op vakantie gaan als het nog mag van haar, dus ik den k dat ze dan wel ff zal kijken of ik ontsluiting heb ja of nee, voor de zekerheid! Gaat het met jou nu? Hoop dat je kleintje nog lekker blijft zitten tot minimaal 37 weken, dan kan ie veilig komen! Hoor het idd vaker dat zulke kindjes uiteindlijk nog gehaald moeten worden haha, maar dat hoeft nu ook weer niet hoor van mij, hoop dat ie rond week 37 / 38 komt, dan heb ik nog ff lekker samen met mijn dochter en de baby voordat mijn dochter naar school moet, anders lijkt het voor haar of ze naar school moet omdat de baby er is! Verder gaat alles hier wel ok, de verbouwing begint langzaam aan vorm te krijgen, babykamer is al bijna af, wel al ingericht, alleen nog wat plinten en kozijnen verven, nu nog de woonkamer, slaapkamer en gangen, dan kunnen we lekker uitrusten in frankrijk!!! Hoest met de rest van de dames??? Ik begin al wat ongeduldig te worden haha jullie ook? liefs Petra
Selaam met ons nog steeds het zelfde. WE hebben de sleutel van onze nieuwe huis nog niet. Echt balen want ik wil de babykamer klaar maken maar dat gaat gewoon niet. We hebben wel de babymeubels en bankstel en woonkamer meubels gekocht. Ik hoop over 3 weken de sleutel te krijgen. Verder gaat het redelijk
Hallo meiden, ook hier gaat het zijn of haar gangetje Kleine is een flinke druktemaker dus die laat zich regelmatig voelen.. Merk wel dat alles zwaarder wordt nu, pijn in mijn rug en onderin mijn buik zijn eerder regel dan uitzondering en lekker even shoppen is geen pretje meer Gisteren box, badje (shantala) met standaard, boxkleed, boxtas, matrasje etc gekocht. En heel veel geluk gehad: bij Ikea matrasje gekocht en lief wilde nog even een broodje dus ik loop naar de tafeltjes met krukken. Zet het matrasje naast me en klim op de kruk, maar glij er op hetzelfde moment vanaf, geen houden meer aan Gelukkig ben ik op het matrasje geland want anders was ik niet blij geweest denk ik...Moet zeggen dat ik wel erg geschrokken ben, maar er is niets aan de hand verder. Liefs, Chantal
ff vraagje, Ik voel mn kleine nu steeds meer onderin mn buik, terwijl ik hem eerst egt alleen maar bij mn ribben voelde, voel hem nu ook minder vaak, maar wanneer gaat het kindje indalen, in d hoeveelste week, en voel je dat ook duidelijk, het is egt vreemd maar voel hem nu veel anders, dan normaal! nou jah ben benieuwd! groetjes
ik voel het ook steeds onder in mijn buik als ik zit, maar als ik bijvoorbeeld op mijn zij ga liggen dan voel ik het weer onder mijn ribben. Ik weet eigenlijk niet wanneer je babay indaalt.
Hoi allemaal, Ben weer een beetje bij positieven gekomen. Ben nu al ruim 2 weken thuis na de ziekenhuis opname. Wil eigenlijk zo graag weer werken. Heb het vorige week geprobeerd. In overleg met de VK halve dagen weer gaan werken. Heb amper 11 uur gehaald en ben redelijk overstuur naar huis gegaan. Het is frustrerend dat je lichaam het gewoon nog niet kan terwijl ik in m'n hoofd erg graag wil. Gedurende die ochtend was mijn buik 1 blok beton, elke beweging die ik maakte werd ik duizelig en ik was ook nog eens straal misselijk. Heb die dag de hele dag voor pampus in bed gelegen. De afgelopen week dus weer op bed gelegen en dan voel ik me het beste en is m'n buik ook over het algemaan rustig. Zodra ik even uit bed ga om wat te eten ofzo dan gaat het weer mis. Afgelopen woensdag nacht was een beetje eng. Heb de hele nacht wakker gelegen en had om de 5,6,7 minuten een harde buik die ook wat pijnlijk werden. Ben toen even bang geweest voor het ergste. Gelukkig is dit de volgende dag minder geworden. Afgelopen Paas weekend zouden we met m'n schoonouders naar Moskou gaan. Ik ben uiteindelijk niet meegegaan omdat ik me te ziek voelde. Best wel jammer, maar door die dagen alleen in huis heb ik wel heel lekker kunnen uitrusten. Ga vandaag proberen wat meer te ondernemen buiten m'n bed en dan maar kijken hoe het gaat. Denk dat ik eind deze week weer eens ga proberen om te werken. Verder ben ik natuurlijk ontzettend gelukkig met m'n kleine meisje. Ik geniet van elke beweging die ze maakt en het is ook eigenlijk erg lekker zoveel tijd ik nu heel bewust aan aan kan besteden. Krijg echt al een beetje de kriebels en wil haar zo graag in m'n armen houden. En weet je wat ook erg mooi is meiden. HET WORDT WEER MOOIER WEER! . Lekker he, kunnen we weer een beetje buiten leven. Gr. Carmen
jah dat heb ik dus ook, als ik op mn zij lig, bv als ik wil slapen, dan heb ik mijn hand eronder, en voel ik hem daar ook onder mn ribben, nou jah het zal allemaal wel goed zijn, ik zal wel ff aan mn vk vragen, maar hoef u nog maar om de 5 weken heen, tot 20 juni, vind het wel erg lang duren, maar jah
en carmen, wat vervelend dat het nog steeds niet zo wil lukken met het werken! maar idd heb ook gehoord dat het beter weer wordt, dus dat is iig een goed vooruitzicht, het moet nu natuurlijk niet gelijk in de 30 graden worden, maar zo rond de 25 zou niet erg zijn! veel suc-6 allemaal groetjes
Je eerste kindje daalt meestal zo rond de 36 wkn in.. maar kan ook iets eerder zijn. Bij een 2de kindje (of meer) kan dat zelfs nog later zijn. Sommige dalen pas in tijdens de 1ste weeen.. Ik voel mijn kleine dan onder en dan bovenin.. en dan opeens weer aan de zijkant.. weet nog niet wat ie wil geloof ik! Verder gaat alles prima..alleen mijn buik gaat toch wel in de weg zitten nu!
Wel rustig aan doen hoor lisa, en als je regelmatig harde buiken hebt, die dus om de zoveel minuten komen moet je echt je vk bellen. Ik krijg hier steeds meer het gevoel dat het niet zo lang meer duurt.. ik denk zelf dat ie er binnen 5/6 weken zeker is. Kan er gigantisch naast zitten.. maar mijn gevoel zegt dit.. ook het aantal voorweeen etc beginnen heftiger te worden.. plus een heleboel slijmverlies weer.. Indd beetje mooier weer mag van mij ook wel! Niet te warm natuurlijk Oja waggelen jullie al? hahah ik ben net een eend van de achterkant volgens mij, voel mezelf gewoon enorm waggelen
owwww waggelen.. ja zeker..vooral als ik teveel in het huishouden gedaan heb..dan lijk ik net alfred j. kwak...hihihi
Hey augustus mama's!!! Tis rustig hier, hoe gaat het met iedereen? Lekker aant genieten van het mooie weer? Hier wel tenminste alhoewel het nu wel erg warm is haha tis ook nooit goed he! IK houd nu wel ontzettend veel vocht vast met die warmte, zijn er nog meer die er last van hebben? Gaan er nog augustus mama's op vakantie, zoja gaan jullie ook verder dan nederland? Wij gaan vrijdag naar Frankrijk, maar moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een beetje de zenuwen krijg haha! Nou hoop van jullie te horen! liefs Petra
Selaam hier is het ok rustig maar wel erg warm. Ik hou ook vocht vast. Vandaag had ik een intake gesprek met de kraamzorg, ging goed vond ik zelf. De baby is nog erg bewegelijk. Elke dag bokstraining net zoals zijn vader. hi hi Over 3 weken ongeveer eindelijk de steutel van ons nieuwe huis en over ongeveer 4 weken de babykamer, eindelijk!! Ik wil ons huis en zeker de babykamer in richten, kan niet wachten. Wij gaan niet op vakantie blijven lekker hier. We hebben nog veel te doen en geen tijd voor vakantie. A.s. vrijdag een echo van de baby. We willen de baby toch nog een keertje zien voor de bevalling. De laatste was met 19 weken en vond het jammer dat we geen 2e echo kregen. Ik begin trouwens ook al met wachelen, ben net een pinguin, mijn man vind het maar grappig en ik vind van niet, nou een beetje en de rest ?
Met mij gaat het wel.. ik slaap weer erg slecht met dit warme weer en heb me dan ook afgemeld voor mijn werk morgen. pff dat hou ik dus niet vol hoor! Ik hou maar een heel klein beetje vocht vast.. heb er gelukkig geen last van. Nee we gaan niet op vakantie.. moet er niet aan denken momenteel.. mij te warm. Ik kan me trouwens voorstellen dat je er een beetje de zenuwen van krijgt pjetje... maar geloof me.. het valt er echt niet in 1 keer uit..hihi Hoe gaat het met jullie slaapgedrag?
ow ik vergeet helemaal te vertellen dat ik a.s donderdag weer naar de vk mag.. duimen jullie dat de kleine zich nu gedraait heeft?? Hij heeft nog tijd hoor.. (tot 35 wkn bij een 2de) maargoed.. ik maak me toch een beetje zorgen.
Hello Hello, Hier eindelijk weer eens goed nieuws gekregen! De baby is tegen al verwachtingen in toch gedraait en volgens de gyn zelfs al een stukje ingedaald, alleen kan ze nog naar rechts en links draaien, maar niet meer naar boven en onder!!!! Ik heb het vreselijk warm en hou ookveel vocht vast met dit weer, vooral in mijn vingers en enkels. Maar ja, ikben een heel stuk gerustgesteld nu ze goed ligt. Natuurlijke bevalling, here I come!! Ik duim voor je Susanne!!!! O ja, wij gaan ook niet op vakantie. Normaal gaan we naar Marokko, naar de familie van mijn man, maar dit jaar slaan we een jaartje over!
jaaah, het is echt erg warm he, Te Warm, heb maar een paar uurtjes geslapen, zonet eerst maaar ff naar de karwei geweest, om een plafond ventilator, hoop dat het vanavond helpt! Susanne: suc-6 donderdag!! en Layla, veel plezier vrijdag bij de echo! is egt zo leuk, ik wil iedere maand wel een echo, maar helaas! En voor de rest, suc-6 met het warme weer! hopelijk is het in augustus wat minder warm groetjes...
Selaam @klaasje9 Thanx, zal wel lukken dnek ik. Ik heb het ook zo warm in bed. ELk uur word ik wel wakker, we hebben ook nog last van muggen en ik uiteraard ben er allergisch voor. Als ik word gebeten dan krijg jeuk over mijn hele lijf en kan ik niet stoppen met krabben. Het enige helpt is een koude douche en me veel insmeren met niveau creme. Dat helpt een half uurtje daarna heb ik weer ergens anders weer jeuk. En op 5 plekken te gelijk. Ik haat die krengen!!
Selaam Layla, Ik heb ook veel last van de jeuk als ik eenmaal geprikt ben. Koop eens rescue creme van Bach. Dit is een homeopathische zalf en die helpt mij goed tegen de jeuk. In elk geval het proberen waard!! Beslema.
Hoi allemaal, Het is alweer een tijdje terug dat ik wat van me heb laten horen, maar ik lees wel bijna elke dag even op dit forum hoor! Het is inderdaad erg herkenbaar, ik hou ook vocht vast, mijn enkels en vingers beginnen lekker op te zwellen ... en ook het slapen valt niet mee met deze warmte. Ik heb last van een geknelde zenuw in mijn rechterbil, ook wel zwangerschapsischias genoemd, en die zorgt ervoor dat ik nu ook begin te wachelen terwijl mijn buik niet zo groot is in verhouding met het gemiddelde, maar ja.. het hoort er alleamaal bij! Voor de rest gaat alles oke! Morgen weer voor controle bij de vk. En het kamertje is vorige week afgemaakt, het moet alleen nog een beetje gezelliger worden gemaakt met wat leuke spulletjes etc.! Maar wel erg leuk geworden! Groetjes Helen