augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo!

    Ik ben ook een augustusmamma :D ! Zoals het nu lijkt ben ik rond 3 of 4 augustus uitgerekend... Is m'n eerste.. Wel raar idee idd dat er ineens iets in je leeft..

    Ik heb veel dezelfde klachten als jullie allemaal, soort ongipijnen onderin mn buik, 's avonds vroeg kunnen slapen, misselijkheid (gisteren voor het eerst overgegeven :( ..) Maar ja, het is wel voor een goed doel natuurlijk!

    Zolang je dat maar in je achterhoofd houdt, valt alles ook wel weer mee!

    Geniet van jullie zwangerschap iedereen!

    Groetjes Bianca :)
     
  2. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Gefeliciteerd Queen Bee! Groetjes Angelina :)
     
  3. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    En nog een augustusmama en wel de 22e zoals het er nu uitziet :)
    Ik ben 34 en zal net 35 zijn als de baby geboren wordt.
    Tot nu toe gelukkig geen klachten behalve pijnlijke borsten en af en toe een beetje misselijk.

    Groetjes, Chantal
     
  4. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik hoop op 1 augustus mijn derde kindje te krijgen. De anderen zijn 4 (meisje, mei 2001)en 2 jaar (jongen aug 2003).

    ben echt kostmisselijk, dus helaas onder behandeling nu van gynaecoloog.... :(

    groetjes, Ellen
     
  5. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Proficiat Sjalleke en Ellen! Ik heb niet echt klachten, ben wel sneller moe, en mijn borsten groeien me bijna voorbij! Weet je waar ik echt tegenop zie? Het bloedprikken bij de vk. Ik heb er nu al slapeloze nachten van :oops: .Bij mijn laatste zwangerschap had ik me met bloedprikken zoooo schrap gezet, dat ik weken daarna met een blauwe plek van 15 cm heb rondgelopen van het prikken. En van het ijzer prikken in de vinger ben ik ook al dagen vantevoren niet lekker... Erg he? Groetjes Angelina
     
  6. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Hallo Angelina en de rest,

    ik word rond 12 augustus moeder van de vierde, net als jij Angelina. Ben al ontzettend dik en hoop dan ook dat ik een echo krijg als ik 5 januari bij de gynaecoloog moet komen. Lijk wel vier maanden zwanger... :rolleyes:

    Verder beetje misselijk 's morgens (maar crackers voor uit bed stappen doen wonderen), errug moe, verder helemaal gelukkig!

    Gewoon zwanger dus!!!
    Veel plezier allemaal met het eerste bezoek aan verloskundige of gynaecoloog en geniet van jullie zwangerschappen...

    groetjes Petra.
     
  7. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ikke ook.. 16 Aug.. :D
     
  8. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    ha ik b en ook precies op 1 aug uitgeteld van onze eerste. Op 12 januarie gaan ze een echo maken heb er veel zin in kijk er echt naar uit.
    IK heb zelf veel last van misselijkheid,dat is erg lastig tijdens het werk maar ja ik weet dat het tijdelijk is .
     
  9. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    :D Dat is grappig Petra, ik denk ook de hele tijd dat het een tweeling word. Ik weet niet hoe ik daar bij kom hoor, het zit niet in de familie ofzo, maar het zou weer typisch zijn dat ik graag een vierde wil en de vijfde als bonus krijg :confused: . Ach ja als het zo is dan hebben we er gewoon 5. :D Ik heb 11 januari de echo en dan zien we wel. Gefeliciteerd met de zwangerschap en de andere meiden ook Groetjes Angelina
     
  10. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Angelina, spannend hè zo'n vierde zwangerschap...Ik geniet er erg van, vooral omdat ik weet dat dit echt de laatste keer is.
    Ik ga 5 januari naar de gyn, hoop ook op een echo! Laat je ook iets weten na je bezoek aan de echo, misschien worden we wel lotgenoten en krijgen we beiden een tweeling, zou wat zijn hahaha. Moeten we nog een stoel erbij kopen voor in de Alhambra....
     
  11. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Petra voor ons is het ook de laatste. Ik vind vier en mooi aantal en nog goed te overzien. Ik ben benieuwd dan 5 januari :) . heb jij veel last van kwaaltjes? ik echt niet . Ik ben nu alleen meer een huilebalk. Moet om iedere foute opmerking, of zielig programma huilen :oops: Laat weten of het een tweeling word he? Veel succes ! Groetjes Angelina
     
  12. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hallo, hier nog een augustus mama!!
     
  13. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Gefeliciteerd, Niek, wanneer ben je uitgerekend? Succes met je zwangerschap :D
     
  14. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dank je wel, ben ongeveer half augustus uitgerekend
     
  15. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    leuk al die augustus mama's!!

    afgelopen vrijdag een echo gehad en het hartje zien kloppen! nu wordt het allemaal heel echt!
    ook zag je een dooierzakje iets wat op een navelstreng leek (tussen het dooierzakje en de baby) en een hoofdje (eerste hersenkamer was al klaar) en natuurlijk een flikkerend wit stipje, dat was het hartje. :) echt gaaf!
     
  16. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gaaf hoor senna, ik wou dat ik al zo ver was... ik moet 19 januari heen
     
  17. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hallo!

    Ook ik wordt als het goed is in augustus weer mama! Ik ben rond de 22e uitgerekend van mijn 2e kindje! heb wel wat rare klachtjes gehad, wat vocht verloren wat het was nog steeds geen idee, maar verder gaat alles prima!

    fijne zwangerschap allemaal!

    groetjes Petra
     
  18. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    spannend niek!

    met oud en nieuw snachts ben ik ook in het zkhs geweest, heb een bloeding gehad, gelukkig was alles nog goed, het hartje klopte en de baby zag je dit keer (zonder dooierzakje!) rond spartelen! je zag nu echt al armpjes en beentjes. ben onwijs opgelucht dat alles nog goed is, ben goed geschrokken.
     
  19. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jeetje, dat kan me voorstellen dat je dan schrikt, maar je weet nu zeker dat het goed gaat!
     
  20. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    hallo
    Ik ben op 12 augustus uitgerekend. Dit wordt ons eerste kindje.

    Heb vorige week echo gehad en het hartje zien kloppen. Vandaag heb ik roze gevloeid. Maar dat is al weer over. Ga morgen de vk bellen.

    Was bij gyn onder behandeling maar mag nu naar vk.
     

Deel Deze Pagina