ja ik hoop het ook... enne bedankt allemaal voor het duimen!!!! Maareh.. ik duim nog ff verder hoor.. dat hij ook echt zo blijft liggen!
En we duimen allemaal weet met je mee Ik ben trouwens blij dat het vandaag niet meer zo warm is. Ik had wel wat meer regen verwacht (of gehoopt?), hier heeft het net gisteravond 2 x een buitje gegeven...
Ja hier in Geleen ook.. maar dat ligt dan ook niet ver van Heerlen vandaan... Ik heb vandaag eindelijk weer eens wat in het huishouden kunnen doen. Niet veel hoor, want dat laten mij bekken niet toe, maar heb even gestofzuigt en gedweild.. morgen de was wegstrijken.
Ja met die warmte komt het daar niet van he.. Ik heb eergister om half 12 's avonds staan strijken bij de open deur haha, anders was het nog niet vol te houden!
Weet je wat me trouwens opvalt? Toen het zo warm was had ik helemaal geen last van maagzuur, echt een paradijs. Nu is het weer afgekoeld en is het weer terug
Gelukkig ben ik niet de enige, dacht al dat het gek was haha... Was wel heerlijk een paar dagen zonder maagzuur. Ik had zelfs nergens meer Maalox liggen, die liggen hier normaal overal: woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer haha
Ik heb rennies op mijn nachtkastje en in mijn tas zitten.. hihi.. maar ik heb eigenlijk liever maagzuur dan dat ik niet kan slapen van de hitte.
Oh nee ik niet... Ik heb de afgelopen weken heel vaak moeten overgeven van het maagzuur, ben er echt heel ziek van als het goed doorzet... Dan maar liever wat warmer!!
ja, dan kan ik me dat ook wel voorstellen. Zo erg heb ik het gelukkig niet.. ligt er ook aan wat ik gegeten en gedronken heb.
Haaai hier nog een!!! ben een beetje druk met verbouwen en inpakken (we gaan vannacht op vakantie naar Bretagne) maar lees nog wel lekker mee hoor, had alleen ff niets te melden in mijn korte rustmomenten haha! ook hier wat last van maagzuur, behoorlijk irri! Vanille vla schijnt te helpen! groetjes Petra
Selaam gisteren een echo gehad. Een 2d echo. Echt fantastisch!! Alles was erg duidelijk, alles groeit ongeveer volgens de aantal weken van de zwangerschap. De baby lag met zijn hoofd beneden en dat was goed. Hij zal niet meer draaien naar boven. Omdat ze met 19 weken niet met 100% konden zeggen wat het geslacht was wilde we toch wel weten en dat was niet makkelijk. De baby sliep en wilde niet wakker worden. Zijn beentjes lagen over het geslachts gedeelte dus kon je het niet zien. Na 5 minuten te hebben gedrukt op mijn buik werd hij dan een beetje wakker en kon je het zien. Nou het was echt over duidelijk een jongen dus!! Het was zo mooi die echo kan er wel uren naar kijken. Even geduld nog. We hebben ook nog een foto gekregen van de echo.
pjetje: Heel veel plezier op vakantie!! Ik slik Maalox tegen maagzuur. Ik moet wel zeggen dat ik met het warme weer minder last heb, maar volgens de gyn heb ik minder last omdat de baby aan het indalen is en niet meer zo op mijn maag drukt. Vanillevla heeft mij niet geholpen, wel geprobeerd, maar ik had het idee dat het daar nog erger van werd. Layla: Wat superleuk, een jongen!! Fijn dat jullie het nu wel konden zien! Was er een speciale reden dat je nog een echo kreeg met 30 weken? Mooie foto trouwens! susanne1979: De rust in Geleen een beetje teruggekeerd nu de kermis weg is? Of ben je er niet geweest?
Selaam Er was geen speciale reden daar voor. We wilden het zelf heel graag. En we vonden het jammer dat er geen echo's meer ver gemaakt tenzij je het zelf betaald. Dus hebben we zelf een afspraak gemaakt. Wat ook helpt tegen de maagzuur is een glas melk voor het slapen gaan. Bij mij werkt het perfect kan nietmeer zonder!!
ja hier nog een augustus mamma, hier was steeds nog niet zo veel te beleven, dusz was meer op het juni-forum, best spannend hahah zal hier ook wat vaker kijken, want voor ons schiet het ook al op liefs..
Nee ben dit jaar niet geweest.. veel te warm voor! Gelukkig is de rust in het centrum wel weer teruggekeerd... pfff kan tenminste weer normaal shoppen!