augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scania

scania Lid

12 jun 2006
    26
    0
    0
    brunssum
    ja dat klopt idd echt samen zwanger hihihihih

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik zelf heb het ook zwaar met dit weer. Het is zo warm 'snachts. En ik wil altijd wat over me heen hebben anderskan ik niet slapen maar dan is het nog zo warm. Heb ook nog last van maagzuur maar dan drink ik melk als ik er last van krijg. Ver der heb ik af en toe last van soort van weeën. Harde buiken maar dan met veel kramp dat een minut duurt ofzo.

Verder gaat het wel.

3. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    Goeiesmorgens..

hoe ist hier, voelen jullie je nog een beetje goed?

Ik mag vanmiddag eindelijk weer naar de vk, zat maar liefst 5 weken!!!! tussen!

Ik geloof dat ze deze keer ook bloed ginggen prikken voor ijzergehalte ofzo, nou ben benieuwd!

Wil wel graag het hartje even horen, en ben benieuwd of die ook al een stukje ingedaald is, denk het niet, want ik voel hem nog steeds vrij hard trappen in mijn ribben hahaha :)

Iedereen fijne dag gewenst!! hier regent het trouwens alweer!!

groetjes...

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He fijn dat je weer naar je VK mag.
    Altijd weer fijn om het hartje te horen.

Ik mag volgende week alweer, dan heeft er bij mij 2 wkn tussen gezeten.. pff gaat nu hard hoor! Nog even en we hebben allemaal onze ukkepuk in onze armen...heerlijk!

Het is gelukkig niet zo warm meer als gisteren,maar ik zit hier nu nog te puffen... van mij hoeft dit weer niet hoor!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb het 'geluk' dat ik onder dubbele controle sta. De VK had gevraagd of ik toch nog bij haar wilde blijven komen voor het geval de gyn met 36 weken zegt dat ik terugkan naar de VK. Donderdag moet ik naar de VK en maandag naar de gyn. Ik ben eens benieuwd maandag, de gyn verwachtte dat de kleine helemaal ingedaald zou zijn de volgende controle. Ik denk het ook, want ik heb een ongeloofelijke 'druk' daar beneden.... Morgen komt de kraamzorg op intake.

Klaasje: 5 weken is wel lang als je al 31 weken bent, he!! Ik moet nu al de 2e keer om de 2 weken!

Susanne: Ik vind het ook nog steeds benauwd. Van mij hoeft het ook niet. Plakte net in de auto aan de stoel vast...

Vanmorgen naar de HA geweest. Ik heb sinds een paar dagen zo'n jeuk op mijn armen en buik. Geen uitslag, niks te zien. Heel raar. Ik heb zalf gekregen en die heb ik er net opgedaan en gelukkig helpt dat! De huid van mijn rechterarm is gaan ontsteken door het krabben en er zitten bloeduitstortinkjes op en die moet ik nu koelen met een nat washandje dat in de diepvries gelegen heeft. Wat een gedoe...
    O ja, ze hebben de HB weer geprikt en nog steeds veel te laag... Dat zal de gyn niet leuk vinden :)

6. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    heey iedereen
    ik ben 16 augustus uitgerekend :D
    moet vanmiddag weer naar de vk
    iki ben zenuwachtig omdat ik vorige week sterretjes heb gezien en pijn in mn zij af en toe heb en weer een beetje misselijk heb gelezen dat dat zwangerschapsvergiftiging kan zijn durf het niet tegen haar te zeggen maar mn man vind dat ik het wel moet doen heb er nu sinds 2 dagen geen last meer van HELP :( ik moet vanmiddag om half 6 er zijn word er zenuwachtig :oops: :cry: :D
    ik zie er wel naar uit dat het bijna aug is lekker de kleine in mn armem :D

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    sweetangel: ik moet eigenlijk nog 5 weken, dus tot eind juli en dan ben ik 36 weken, maar wil er 4 weken van maken, zodat ik een week extra heb. Heb af en toe al last van mijn bekken en de baby wordt steeds zwaarder, maar daar weet je alles van!! ;)

8. sweetangel100

Hoi Munt,

Ik denk dat het wel verstandig is om het WEL te zeggen tegen je VK. Je hebt alleen jezelf en de baby ermee als je het niet zegt en het blijkt dalijk iets te zijn!
    Maak je niet te druk, en laat je wat weten vanmiddag?

@ niek: het is toch zwaar he, doorwerken tot 4 weken voor de bevalling... Helemaal in het begin van de zwangerschap denk je: och dat doe ik wel ff... Maar zo werkt het vaak toch niet... UWV heeft voor mij nu de keuze gemaakt, omdat ik niet meer mocht werken van de gyn en dan gaat je zwangerschapsverlof automatisch 6 weken voor de datum in!

9. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ja jullie horen het vanmiddag ik ben echt een angsthaas in dat soort dingen kwa lichamelijke maar kga in de stoute schoenen staan :( :D :evil:

10. sweetangel100

Dat lijkt me heel verstandig! Succes vanmiddag!

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Succes Munt, het zal vast niks zijn maar dan weet je het wel zeker!

Sweetangel: Ik zag bij je echofoto's dat je ook bij babyview in oirsbeek bent geweest.. hoe vond je het daar??
    Ik vond de service erg goed en ook de uitleg die je erbij kreeg.
    Heb je ook de dvd??

12. sweetangel100

Ik vond het heel leuk, alleen die vrouw kletst superveel haha... Maar ze was wel heel aardig!.. Ja, we hebben ook de DVD, jullie ook?

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja wij hebben de DVD ook.. en idd ze kletste erg veel.. zei ze ook steeds "MUP" tegen jullie ukkie?

14. scania

scania Lid

12 jun 2006
    26
    0
    0
    brunssum
    hahhahaha ja dat mup zeggen tegen de uk komt me bekend voor hoor dat deed ze bij ons ook enne sweetangel en suzanne ze klets idd de oren van je kop af. ik hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen bijna niks geslapen vanacht en nu ben ik zo moe. verder gaat het goed hier op wat harde buiken en een onrustige uk na heb maar ff de vk gebeld die zei als het erger werd ik haar ff moest bellen. 5 juli moeten we terug naar de gyn in maastricht

15. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    nou ben bij de Vk geweest, ff bloeddruk opgemeten (120/74) en ijzergehalte (6.6) dus dat was allemaal goed! de baby was nu ong. 30 cm!!

Hoef nu pas over 3 weken weer, maar goed zolang alles goed is vind ik het wel best, vind het altijd wel leuk om het hartje te horen, maar dat harde gedruk op mn buik vind ik wat minder!

het zonnetje schijnt helaas ook alweer de hele dag, dusz zal van8 wel weer warm zijn! maar ja er zijn ook nog juni en juli mama's dusz ik zal er niet te veel over zeuren haha

groetjes..

16. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    heey ik ben vanmiddag bij de vk geweest heb het erover gehad twas niet iets om me druk over te maken maar moest het wel rustig aan doen voor de harde buiken dat kon komen door dat je het niet rustig aan deed :) over 3 weken moet ik weer en dan gaat ze praten over de bevalling :D

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

18. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    0h hahha, egt waar, ik vond 30 al groot!!!

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Klopt, met 31 wkn is je kindje van kop tot teen ongeveer 40 cm!

20. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    0h jeetje, dat dat allemaal past he. zou je zeggen hahah

Deel Deze Pagina