augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

He hoi, welkom allemaal...

@kruimeltje.. jammer dat je niet eerder gereageerd hebt. Mijn ukkie lag nl ook in stuit en ik heb de moxatherapie gedaan. daarmee moest ik beginnen toen ik precies 32 wkn was , de kans dat de kleine draait is dan nl 75%... Bij mij lag hij bij de laatste controle nu wel goed! (natuurlijk de vraag of het door de therapie komt, of dat hij uit zichzelf toch wel gedraaid was)
    Ik persoonlijk zou ook nooit voor een stuitbevalling gaan. lijkt mij veel te riskant...

Veel plezier hier allebei in het augustus gedeelte!

Wat is dat voor terapie? Mijn kleine ligt namenlijk ook voornamenlijk in stuit, lijkt nu wel of het zijn voorkeurshouding is, soms draait ie wel in hoofdligging, maar heel snel weer terug naar stuit, dus ben wel nieuwschierig wat dat voor terapie is?

liefs Peetje

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb het in de gaten ja :confused: ! Ik lees maar gewoon zoveel mogelijk, zo zullen de meeste mensen het wel doen ;)

Wel leuk om meteen als nieuweling leuke reacties te krijgen, je voelt je wel meteen welkom... dat is op sommige fora wel anders :( !

3. scania

scania Lid

12 jun 2006
    26
    0
    0
    brunssum
    welkom allemaal,
    hoe gaat het met jullie? ik voel me geweldig en heb heeerlijk geslapen. en jullie?

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik voel me een schuimpie vandaag [​IMG]... maar ik ben naar Robbie Williams geweest gisterenavond met die dikke buik, en hoewel ik al veel eerder thuis was sliep ik pas tegen een uur of 04:00 vannacht. Was er al om 09:00 uit, honger :( ...

5. kruimeltje01

21 mei 2006
    9
    0
    0
    Groningen
    Hoi Susanne,

Kan je me uitleggen wat voor therapie dat dan is, mn vk heeft er helemaal niets over gezegd. Er is wat dat betreft helemaal niets over gezegd. Ben afgelopen week geweest bij de vk en ik had een hoop vragen en ze vond dat ik daar wel erg vroeg mee was. Maar ja kreeg tijdens de laatste echo, van 32 wk te horen dathet in stuit ligt. Dan is het toch logisch dat je met vragen zit?
    Gelukkig bestaat er internet en heb ik daar al een hoop info vandaan gehaald!

liefs kruimel

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hey,

Ik vind het maar vreemd dat een VK zegt dat je vroeg met je vragen bent... als je zoiets hoort dan is het toch logisch dat je helemaal vol zit met vragen, en een VK is er toch juist om die op af te vuren? Ik vraag mijn VK de oren van het hoofd, ook in het begin van de zwangerschap over dingen die nog helemaal niet aan de orde waren, en ze geeft overal onvermoeibaar antwoord op, zodat ik er met een tevreden en voldaan gevoel vandaan kom, zo zou het bij jou toch ook moeten zijn?

Ik vind het dus volkomen logisch dat je vol met vragen zit, en hoe bedoel je dat je er vroeg mee komt? Je bent al een aardig eind op weg (we gaan bijna gelijk op trouwens!!! :D ), je wilt toch een beetje weten wat je te wachten staat?

Succes hoor!

7. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    welkom allebei,goh saona dat is een hele opgave zeg naar dat concert,je zal wel bekaf zijn ,ik heb gister toevallig op t.v zitten kijken naar zijn live concert in berlin gaaf hoor,vind knap dat je dat kan opbrengen.
    groetjes jacky

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    De kaartjes hebben we gekocht in november 2005... toen geen rekening houdende met mijn 'toestand' nu :) ... Wist ik veel dat het idd zo zwaar zou vallen! En dan, dan heb je die kaartjes, voor iets wat je heel erg leuk vind, maar eerlijk gezegd zag ik er al dagen tegenop :confused: !

Viel me op dat ik niet de enige 'hoogzwangere' was, er liepen best veel die hards met een bol buikje! En ik vind dat het personeel van de Arena je goed van dienst is, je hoeft niet helemaal achteraan in de rij bij de tioletten, en ook toen AL die mensen de Arena tegelijk gingen verlaten na afloop mochten alle zwangere vrouwen via een zij-uitgang weg :D ! Dat is dan weer luxe waar je in deze positie nog even van kan genieten :)

Grootste nadeel was dat we in de tweede ring zaten, rij 20!!! Ik moest dus 20 rijen omhoog met de trap!!

Al met al was het erg leuk, maar ik ben lichamelijk nu helemaal gaar...

9. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    Goeiesmorgens..

Jah saona dat vind ik ook knap! normaal ging ik eigenlijk elk weekend wel uit, vrijdags en zaterdags was ik altijd in de discotheek te vinden, maar sinds dat ik 20 weken ben gepasseerd, ben ik niet meer uit geweest! durf het ook niet zo aan, waar ik altijd uitging was het heel druk, en dan iedereen maar duwen, haha zie me daar nog niet tussen staan met mn dikke buik! concert is natuurlijk wel anders! was het leuk??? ik heb idd ook klein stukje op tv gezien van robbie maar dat was toevallig en de rust van het voetbal :D

Nou hier schijnt het zonnetje alweer, gister zei Piet dat het volgende week weer warmer word (hij had het alweer over 25 graden) nou hoeft van mij niet haha.. maar we wachten het wel af!

fijne dag allemaal!!

groetjes..

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Uitgaan is zo'n zelfde verhaal inderdaad ja, haha!

En warmte, ik moet zeggen dat ik daar tot voor een week of 2 geleden helemaal geen last van heb gehad. En ineens, wist ik niet meer waar ik het zoeken moest met die zon, zelfs in de schaduw weet ik niet hoe ik moet zitten als het zo warm is!

11. kruimeltje01

21 mei 2006
    9
    0
    0
    Groningen
    Hou op over de warmte.
    Ook ik kan er normaal heel goed tegen maar nu pffff...vond het van de week zo lekker. Maar u al vind ik het weer te warm. Heb last van vocht vast houden in mn voeten en handen dus zit regelmatig met mn pootjes in een teil met water.

Tja en wat mn vk betreft...ze gaf ook gewoon antwoord hoor alleen wel jammer dat ze eerst moet zeggen dat ik er vroeg bij ben. Maar goed, als ik iets wil weten dan vraag ik het ook. Daar is ze toch ook voor?

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou dat vind ik ook, en je bent er nooit te vroeg bij, je wil gewoon weten wat je kan verwachten ;)

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pff wordt het weer zo warm??
    Saona: echt knap van je, ik moet er nu niet aan denken om ergens heen te gaan waar het zo druk is :)

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    We gaan gelijk op zie ik... leuk zeg :D ! Als ik die kaartjes vorige week had moeten kopen had ik het niet gedaan hoor, maar nu had ik ze al... en ik wilde ze ook niet laten schieten :rolleyes: !

15. sweetangel100

Nee dat is ook weer zo, die kaartjes zijn duur genoeg he!
    Ja inderdaad gaan we gelijk op :D

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ben benieuwd wanneer ze besluiten te komen! Jij een meisje en ik een jongen, spannend he?!

17. sweetangel100

Heel spannend :)
    Ik mag blij zijn als ik een augustus-mama wordt, vanwege een afwijkende baarmoeder (hoogstwaarschijnlijk) denken de gyn en de VK dat het niet nog 6 weken zal duren...
    Och ja, we zullen het zien :)
    Misschien bevalt t de kleine zo goed dat ze tot 42 weken blijft ;)
    Hebben je ook al alles klaar? Babykamer enz? :)

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Zo dus je kan heel goed een juli en héél misschien nog wel een juni mama worden :confused: ! Ik ben zo benieuwd wanneer hij komt, ik vraag me wel eens af welke datum zijn verjaardag zal worden :oops: ...

Ja alles is zo goed als klaar! Ik had alleen nog geen lamp in de babykamer, en ik ergerde me rot aan dat peertje wat er hing... maar sinds gisteren hangt de lamp er ook, het is een soort finishing touch :D ! Jij ook helemaal klaar al? Dat zal wel, als er kans is op een vroeggeboorte helemaal!

19. sweetangel100

Juni-mama mag ik toch niet hopen!!!! De kleine is wel al bijna helemaal ingedaald, het hoofdje lag bijna vast zei de VK donderdag!
    We proberen het maar zo lang mogelijk te rekken, meer kunnen we toch niet he :)

Ja, met 26 weken heb ik in het ZH gelegen met weeen, toen ik terugkwam moest mijn vader (mijn man heeft 2 linkerhanden) gelijk aan de slag van mij haha... Ik had echt het gevoel dat alles klaar moest, mocht de baby geboren worden (alsof ze met 28 weken dan mee naar huis mag :) ), maar het was gewoon het gevoel.
    Hij heeft toen binnen 4 dagen alles afgemaakt, echt van rommelkamer tot babykamer :)

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    :confused: nou dat kan ik me voorstellen zeg! Wel handig dat het dan ineens lekker snel klaar kan zijn allemaal :D

Mijn kleintje is ook met het kruintje al ingedaald zei de verloskundige afgelopen donderdag, nou de rest nog ;)

Deel Deze Pagina