augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Nou maar hopen dan dat ie nog eventjes blijft zitten! Lijkt me balen als je je kind moet achterlaten in het ziekenhuis, maar als ie komt dan komt ie en is het niet anders.

2. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    hey sweetangel dan wordt je tog misschien ook wel een juli mama!! nou ja we wachten het af, hoop dat je beeb nog ff paar weekjes blijft zitten!

groetjes

3. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Sweetangel,

Jeetje wat balen zeg, dat het weer opnieuw is begonnen. Ben je de nacht goed doorgekomen ?

Het voedingskussen kun je volgens mij bij iedere baby speciaalzaak kopen en ik geloof zelfs bij de hema. Vraag anders je partner of hij het vandaag nog voor je wil halen misschien helpt je dat een beetje met lekker ontspannen liggen.......

Sterkte en houd ons op de hoogte!

Liefs Carmen

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo dames,

de nacht redelijk goed doorgekomen. Het is weer redelijk rustig.
    Ik was wel geschrokken, want ik wil de baby inderdaad niet in het ZH achterlaten... Maar ja, ik denk dat niemand dat wil.
    We zullen zien hoe het loopt.

@Carmen: Mijn schoonmoeder heeft nog zo'n kussen thuis, dat gaat mijn man strakjes halen :)
    Bedankt voor de tip!

5. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tjee sweetangel wat een gedoe zeg meid kleintje moet nog ff blijven zitten.

gister gyn geweest alles was goed zelfs bloedruk aan de lage kant,ukkie ligt alleen overdwars maar schijnt nog alle kanten op te kunnen,ik dacht dat ie nu toch wel positie moest gaan innemen maar schijnbaar pas bij 36 weken,intake gesprek gehad met kraamzorg krijg gelukkig de voledige 38 uur die ik had aangevraagd,het bed op klossen hebben we nog ff besproken,maar was geen must,tenzij ik hechtingen zou hebben mocht ik ook tijdelijk een 1 pers.matras op mijn bed leggen ,beter zo dan dat gehanes met die klossen,verder zijn gangetje alleen jammer dat ik weer last van de warmte ga krijgen,maar goed het is nou eenmaal zomer.
    groetjes jacky

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pff ja die warmte... begin ook alweer last te krijgen.
    Ik heb vannacht heerlijk geslapen.. we hebben sinds gisteren rolluiken en is nu lekker donker en koel op de kamer...

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bah heb ook zo slecht geslapen! En ik slaap nooit slecht, dit was de eerste nacht dat ik steeds wakker en eruit was, flink wat gerommel al daarbinnen, hij moet nog even blijven zitten hoor :confused: !

8. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Halloo.. ik ga jullie verlaten, was 3 augustus uitgeteld, maar inmiddels bevallen van een gezonde zoon! (25 juni 2006)
    De rest van de dames heel erg veel succes met de laatste loodjes!!!

9. sweetangel100

Proficiat Senna!
    Ik had het al gelezen, hij is ook al mooi op gewicht he?
    Wanneer mag hij naar huis?

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    geniet van je mannetje... Hopelijk blijven onze ukkies nog even zitten!

11. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    gefeliciteerd senna geniet lekker van je ukkie.
    groetjes jacky

12. sweetangel100

Pfff Augustus-mama's....

Hoe zijn jullie de dag doorgekomen?
    Ik ben de hele dag binnen gebleven, kan echt niet meer tegen die warmte.

Mijn buik is nog steeds onrustig, maar niet meer zo pijnlijk. Ik kan er bijna niet door slapen, dus ik heb de afgelopen 2 dagen veel overdag geslapen (ik kan het wel Saona :) )
    Verder werkt het niet erg mee dat de broer van mijn man op vakantie is. Zij hebben samen een eigen taxibedrijf en normaal werken ze om en om (de ene week dagdienst, de andere week nachtdienst). Nu werkt mijn man dus 24u per dag en dat betekend dus dat die k*t-telefoon 's nachts gaat en 's morgens en 'smiddags en de hele dag door :(
    Maar ja... genoeg geklaagd ;)

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou zeg dat wel zeg, je haalt me de woorden uit mijn mond!

14. sweetangel100

Volgens mij hebben alle Augustus-mama's het te warm vandaag hihi

15. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik heb een vervelend en intiem probleem, hopelijk herkent iemand dit:
    mijn schaamlippen zijn zo opgezwollen dat ik er nu zalf opsmeer, kan nauwelijks liggen op mijn zij (daarom nu achter de pc) omdat dat pijn doet. En op mijn rug is geen optie (maagzuur).
    Dit ken ik niet van de vorige 2, iemand wel?

Jeetje en Senna is bevallen...wow....

Groetjes, Ellen

16. sweetangel100

Hi Ellen,
    Nee ik herken dit helemaal niet.
    Als ik jou was zou ik wel even naar de HA gaan, want stel dat je nog 5 weken zo door moet!

17. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    Wat is het WARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik WIL AIRCO!!!!!!!

zucht...

18. sweetangel100

Erg he... Ik ben nog niet naar buiten geweest, maar voel wel de warmte... Ik hou de deur en ramen dicht en ook de vouwgordijntje voor de ramen tot het eind van de middag. En dan lekker tot 's avonds laat de deur open en de ramen open... Tsja we moeten toch wat he...

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    het is inderdaad warm, mijn huisdieren weten niet waar ze het moeten zoeken. Zie wel tegen het werken op deze week, maar harder dan hard kan ik toch niet meer :oops:

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Op mijn werk gelukkig airco maar de terugrit baart me nu al zorgen :( En ook nog jarig deze week dus dat wordt ook gezellig :) Gisteren superdikke enkels (voor mijn doen) omdat we voor lieff even op klerenjacht moesten en sjachie dat ik daar van word :)
    Meiden nog effe!!

Deel Deze Pagina