Selaam het is zeker erg warm. Ik zweet overal en letterlijk heel veel. "snachts kan ik nietslapen van de warmte en van de zwangerschapsjeuk. Geef me airco!!
Pffff warm warm warm... gisteren hebben we de verjaarag van mijn man gevierd... jeetje.. wat was ik kapot gisterenavond! Vandaag moesten we ook weg en hield ik het ook haast niet uit van de warmte. Momenteel is het bij ons in de huiskamer 27 graden en we hebben nog de hele dag de deuren en ramen dichtgehouden.. kan je nagaan hoe warm het zou zijn als alles openstond. pffff Hopelijk word het snel minder warm.. ik kan niet meer!!!! We hebben een ventilator op de slaapkamer, maar zelfs dat werkt niet meer!!!!!!1
Susanne... Hier ook warm warm warm... Vanmiddag even naar buiten geweest, maar hier binnen is het beter uit te houden... Ben net wakker, 2 uurtjes geslapen... Kijk eens op L1-teletekst naar de weersvoorspellingen WOENSDAG!!!!
ai ai ai.. ik kijk nu naar beneden.. pfff zijn bijna geen voeten meer te noemen nee... jeetje.. wist niet dat het zo kon opzwellen.. Ik ga maar snel met de benen omhoog liggen.. ai dat gaat pijn doen vrees ik.
ow.. ik kom net onder de douche vandaan en wat zag ik in de spiegel?/? Striemen op mijn buik.. NEEEEEEEE dat wil ik helemaal niet!!!! Heb er bij de zwangerschap van lisa geen last van gehad... en nu kom ik er niet onderuit ben ik bang. Ok er zijn ergere dingen, maar had echt gehoopt ze niet te krijgen! Nouja.. moet iets overhebben voor mijn kleine ventje.
Een koude kruik op de voeten terwijl ze hoogliggen helpt, Susanne! (ik heb zo'n waterzak) Ik check mijn buik ook elke douchebeurt, maar gelukkig nog geen striempje te zien *klopt af*
Ik had ze bij de zwangerschap van Lisa ook niet.. (droeg rond) heb nl ook ergens gehoord dat het genetisch bepaald zou zijn of je ze krijgt of niet.. (dus even naar je moeder kijken..hihi) Maar nu draag ik naar voren en ik denk dat dat de reden is dat ik ze nu wel krijg.. gelukkig zijn ze niet echt goed zichtbaar en het zijn er nog niet veel, hoop dat het zo blijft!
Ik draag ook helemaal naar voor, van achter zie je helemaal niet dat ik zwanger ben Mijn moeder heeft geen striempje na 2 zwangerschappen, dus HOPELIJK is het genetisch bepaald haha
Goedemorgen collega-augustus-mama's... Bij het ontwaken direct mijn voetjes goedemorgen gewenst, en helaas geconstateerd dat ze wel weer wat geslonken waren maar niet in hun normale vorm nog.... wordt vandaag weer wat. Striemen... die heb ik niet, op mijn buik niet iig... MAAR MIJN BENEN , helemaal onder, vreselijk is het!
Goedemorgen dames, Durf t bijna niet te zeggen, maar ik vind t heerlijk dit weer ! Geniet ervan en krijg er zo'n lekker vakantie gevoel van. Heb dus geen last van de warmte en ga zo nu en dan even lekker in de zon liggen (na me erg goed ingesmeerd te hebben natuurlijk). De harde buiken blijven, maarja vanochtend bij de VK geweest en alles is goed in orde. Lage bloeddruk, de keine groeit goed en is al een klein beetje ingedaald. Heb ik helemaal niets van gemerkt, dacht ik dit wel zou voelen...... Afgelopen weekend met m'n vriend in Zandvoort geweest. Hotelletje aan het strand en een paar beauty behandelingen gekregen (voetmassage, manicure en gezichtsbehandeling). Was m'n verjaarscadeautje van hem, lief he? Was dus heerlijk weekend. Sterkte jullie allemaal in de zomer warmte. Liefs Carmen
@Saona: hier ook nog voetjes die niet zijn zoals normaal... Enige schoenen die lekker zitten zijn slippers, maar zelfs die doe ik thuis gelijk uit! @Carmen: zeker lief van je vriend! Heerlijk zo'n weekendje weg! Vanmorgen is mijn schoonzusje (kapster) hier geweest om te verven en te knippen, dus ben er weer helemaal klaar voor Voor de rest maar wat binnen in huis gedaan, buiten is toch veel te warm... Was aangezet, koffiezetapparaat uitgekookt... Helaas zal ik zo toch naar buiten moeten, anders hebben we vanavond niks te eten
Sweetangel, Succes met boodschappen doen en blijf vooral veel water drinken ! Mijn buuv belde gisteren en heeft aangeboden vanavond ook voor ons te koken. Ze komt het straks brengen. Wat een schat he? Gr. Carmen
Helaas is het hier niet genetisch bepaald. Die striemen bedoel ik he. Mijn moeder had niks en die heeft 3 kids gekregen en ik zit vol ermee!! Aaargh!! Rustig aan doen allemaal.
@ Chrisje: stiekum blijf ik hopen dat het toch genetisch bepaald is hahaha voor mijn gemoedsrust @Carmen: inderdaad superlief! Vooral met dit weer is het eigenlijk te warm om te koken
Dat je ze nog aan krijgt! Ik kreeg gisteren ook geen slippers meer aan, ook die van mijn man niet... dus ben ik op blote voeten de deur uit gegaan toen ik even weg moest
Hahaha tsja als die van mij iets dikker gaan worden kan ik ook niet meer in mijn slippers... Ze knellen nu al... Maar die van mijn man die passen mij hoop ik toch tot in de eeuwigheid