augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Mijn slippers passen ook nog net.. mijn man heeft niet eens slippers, dus ik hoop niet dat mijn voeten nog dikker worden, want dan moet ik nog nieuwe aanschaffen voor die 4,5 week...

2. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    net even staande ventilator wezenkopen met het mannetje dus ik zit nu heerlijk op de bank voetjes omhoog en ventilator op me gericht zo ken ik het wel uithouden,maar goed ik ken niet de hele dag zitten ,maar doe rustig aan zolang het warm is,krijg wel meer harde buiken,de laatste dagen,en strepen gelukkig ook nog niet ,maar wat niet is kan nog komen,we doen het er maar mee tis niet anders.
    groetjes jacky

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Is ook zo.. we kunnen er toch niets aan doen.. (aan het weer en de striemen)

Nog even en we kunnen onze kindjes knuffelen!

4. kruimeltje01

21 mei 2006
    9
    0
    0
    Groningen
    Olifantenpootjes...jaaaaa die heb ik ook, slippers passen ook niet meer, de hele dag met mn voetjes in een teiltje...oh wat kijk ik uit naar woensdag!

liefs kruimel

5. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik ook! Gevoel dat ik geen puf meer over heb, zowat de hele dag geslapen. Maar doe 's nachts ook geen oog dicht met deze warmte, ondanks de ventilator op onze slaapkamer!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Dit heb ik ook, precies zo!

7. Niet meer actief

Hoe is het vandaag met iedereen, tis rustig hier haha iedereen lekker in t zwembad? Moet zeggen dat het bij mij wel enorm helpt tegen de olifantenpootjes, sinds we een bad in de tuin hebben en ik met kussens onder mijn voeten slaap, is het de helft minder geworden, verder probeer ik niet te lang te staan en als ik zit gelijk de benen de lucht in, helpt! Houden jullie het nog een beetje uit allemaal??

groetjes petra

8. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    nee, ik heb het gevoel dat als het nog een paar dagen doorgaat, dat ik het niet overleef! haha het is egt errug, was van8 om half 3 nog op, zo warm ist op de slaapkamer, ik denk dat ik voor van8 maar een tentje ga opzette in de tuin, en daarin ga slapen, misschien dtahet helpt, anders weet ik het ook niet meer!!

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

De laatste dagen was het wel lekker koel in huis, maar sinds vandaag hangt de benauwdheid ook binnen :(
    Maar ja, toch niks aan te doen.
    Ik heb nieuwe foto's in mijn album :)

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pfff weer erg warm vandaag. Ik heb net even geslapen van 13 tot 15 uur het slapen overdag gaat prima...maar dat wakker worden, badend in het zweet.. jak!

Ik ga zo een wat spullen klaarzetten voor het avondeten. Kan ik lekker op zijn tijd aan beginnen.

11. lisacar

lisacar Actief lid

Oef, zelfs ik vind t erg warm vadaag! :oops:

Heb nog wel even in de zon gezeten en m'n boek uigelezen en vanmiddag weer lekker gerust in de hangmat in de schaduw. Werd helaas wakker van vervelend brandend maagzuur. Dus moest echt ff rechtop gaan zitten......... grrrr.... :evil:

Verder gaat het wel goed.

Vanavond wordt er weer gekookt voor mij.M'n schoonzusje komt langs en gaat lekkere gazpacho en tortilla maken. Ben echt gezegend hoor met al die schatten om me heen.......

Liefs Carmen

12. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    De badjes bij intertoys waren uitverkocht. Ook de marskramer had neits meer. Morgen komen ze weer binnen... Maar ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met olifantenpootjes en 's nachts niet kunnen slapen van de hitte. Vannacht wordt het nog warmer... :(

Ook last gekregen van een schimmelinfectie. Nooit eerder gehad, maar gelukkig kreeg ik een medicijn zonder dat de huisarts mijn benen wijd wilde zien! ;) Bij de bevalling zal ik daar geen moeite mee hebben hoor, maar het idee altijd maar een open huis te moeten houden.....

Sterkte met puffen in deze hitte!

Ellen

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou hier ook hoor! Het was lekker koel binnen, maar de warmte heeft zich idd verplaatst naar binnen... zijn we dan nergens meer veilig?! :confused:

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

hier was het ook lekker koel. We hebben een ventilator dat is wel lekker. Alleen tydens het etn koken ging ik wel even zweten.

15. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    mooi buikje sweetangel.

tja koken is inderdaad een crime,morgen gewoon salade met een broodje wel zo makelijk.
    vanmorgen toen ik wakker werd hele natte plek in bed,zijn me borsten flink aan het lekken,bij mijn andere zwangeschappen nooit eerder gehad wel na de bevalling maar niet ervoor.

nou hopelijk dat het vanavond te doen is met de hitte en dat ik kan slapen,anders ben je morgen weer zo gammel,nou meiden jullie ook sterkte.
    groetjes jacky :D

16. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hoop altijd op mooi weer met mijn verjaardag maar dit jaar had het wel vast wat minder mogen zijn... En zwanger en nog geen tuin :(
    Volgend jaar gaat het vast beter :)

17. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    0hhhhhhhhh, wat is het warm! was kwart over 5 alweer wakker, begin nu medelijden met mezelf te krijgen....:(

haha

18. scania

scania Lid

12 jun 2006
    26
    0
    0
    brunssum
    goedemorgen dames,
    het is idd warm voor mij mag het wat gaan afkoelen.onze woonkamer schiet al op het plafond moet nog 2 keer gewit worden en dan kunnen we beginnen met behangen.verder gaat het hier wel redelijk en schiet het lekker op. we moeten vanmiddag naar de gyn. ik slaap al 5 weken slecht nu en de vk zegt dat ik aan de gyn moet vragen voor slaaptabletten dat vind ik dus niks wat denken jullie ervan? o ja en sweetangel heb eindelijk mijn kraampakket binnen van cz heefd gelukkig dus niet lang geduurd de kraamzorg is ook al geregeld.

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier is het nu wel aangenaam... Binnen erg benauwd, maar buiten lekker... Maar ja, het is nog vroeg... :(

@ Scania: Toch wel fijn dat de kraamzorg geregeld is he? Je weet toch nooit hoe het loopt!! Dat kraampakket is voor de termen van CZ HEEL snel geregeld haha

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb best lekker geslapen, hoefde er "maar" 2 x uit om te plassen! hihi

Weet je wat ik nu doe, een handdoek nat maken en wat uitwringen en die over me heen leggen... heerlijk koel! evt washandjes om je olifantenpootjes en je bent zo in slaap gevallen!

Deel Deze Pagina