Tja, t was inderdaad lastig om gisteren in slaap te vallen. Heb een koude kruik gemaakt en deze onder mijn voeten gelegd. Voelde erg lekker...... Nu is het wel weer zweten, maar wordt niet meer zo warm als gisteren verwacht ik. Ga vandaag wat opruimklusjes doen, administratie enzo........ Succes iedereen vandaag ! Liefs Carmen
goeiemorgen! Koude kruik is inderdaad lekker en ook goed voor de dikke voeten! Ik kwam ook lastig in slaap gisteravond Het wordt vandaag heel erg benauwd zeiden ze net op het weerbericht, dus dat is nog erger dan warm Ik heb net vanaf 8 uur de was weggestreken bij de open deur en om 8 uur was het nog lekker en waaide het nog en nu is het alweer hartstikke warm! Succes allemaal vandaag!
Hier lijkt het nu wat af te koelen, kheb gewoon alles tegen elkaar open gezet, voordeur woonkamerdeur en achterdeur open, het waait nu heerlijk door, zonnetje is bijna weg onder de wolken, tis gelijk 3 graden koeler dan een half uur geleden haha, hoop dat het zo blijft en nog een paar graatjes minder wordt! Ga ook lekker ff wat huishouden, is de afgelopen dagen werkelijk niets van gekomen pffff kon geen stap verzetten!!
Selaam hier is het ook warm. Het heeft hier geregend maar het is nog steeds warm. Ik dacht dat het morgen zu gaa n regen dus ik had de was buiten gezet en het ging regenen. Ben ze nu weer aan wassen. Vanacht slecht geslapen. Erg benauwd en ik zweette heel erg. Mijn hele lichaam was nat. Voelde me vies.
nou hier is de boel ff flink los gegaan onweer flinke regenbuien heerlijk,alles staat nu tegen elkaar open te waaien,maar het kijkt wel benauwd nu,heb heel het huis al gepoetst,daarna lekker gedouched,nu ff tijd voor het forum,nou meiden geniet ff van het lekkere weer. groetjes jacky
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa onweer! Ik hoorde de eerste rommels net! Ik kan niet wachten tot het lekker gaat regenen, even afkoelen buiten (en binnen, want de warmte is binnen gekomen en binnen gebleven)! Ik heb last van wat bloedverlies 'daaronder' ... Had vanmorgen ook wat kramp, maar nu is het weer weg. Heb de VK toch maar even gebeld, maar ze maakt zich niet zo'n zorgen, ik hou het in de gaten. De baby beweegt iig nog luid en duidelijk...
wow onweert het bij jullie??? Dat wil ik ooook! Hier in het zuiden van het land zou het vandaag nog 34 graden worden.. pff.. jullie kunnen me straks opvegen!
zou idd niet verkeerd zijn hoor wat onweer heerlijk wat afkoeling idd het is hier 34 graden nog in het zuiden. enheel erg benauwd. we moeten vanmiddag naar de gyn. bah in die warme auto zitten naar maastricht heb er helemaal geen zin in met dit weer.
hier in het noorden nog geen onweer, maar zit er denk ik wel aan te komen, zon schijnt niet meer, en het is behoorlijk bewolkt! maar goed we wachten het af
Nou zeg, het heeft wel geteld maximaal 10 minuutjes geregend... het was lekker verkoelend, maar de zon staat weer fier aan de hemel en het is wéér bloedheet inmiddels hier
@ saona: Wij hebben lekker onweer, wij hebben lekker onweer, wij hebben lekker onweer (en heel veel regen )! haha tog iets te vroeg gejuicht??
Selaam wij hadden onweer vannacht. Niets van gemerkt en nu is het weer zon maar niet zo warm als gister gelukkig.
Ook hier (A'dam) heeft t niet geregend. Jamerrrrrrr. Het dreigde wel even vanochtend, was lekker fris en lekker briesje. Ben buiten op de bank in slaap gevallen. Heerlijk was dat. gr. Carmen
@ Lisacar: net zoiets als een tupperwear party, maar dan met make-up... Dat een vertegenwoordigster thuis komt om make-up uit te proberen en uit te leggen enz.