augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Klopt.. het is een make-up en andere beauty producten party.. maar Mylene verkoopt ook schoonmaakmiddelen.. wisten jullie dat??

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee haha nog nooit van gehoord!

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier ook geen regen en zo te zien komt er ook niets :cry:
    we hebben geen airco op het werk en moet nu alweer terug voor een vergadering, zucht....
    ga nu ff snel de regendans doen :p

4. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Heb na het onweer en de regen van vanochtend (duurde van 9 tot 12) toch een badje gekocht. Zo'n stevige, in de ab bij intertoys en marskramer. Hier pas ik zelf ook prima in. Geslapen en om 15 uur was het weer bloedheet. Dus mijn bad kon getest worden. Zalig!!!!

Nu weer aan het zweten in bed :(

Groetjes, Ellen

5. sweetangel100

Nou hier heeft het welgeteld vandaag 2 x 5 minuten geregend... 1 keer zei mijn man, heb ik niet eens meegekregen vanmiddag omdat ik sliep.. En 2 uurtjes geleden heel even...
    T is nog steeds hartstikke benauwd, lekker weer naar bed dalijk :(

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heee heeft het vannacht geregend?? Ik zag nl dat het wat nat was buiten maar heb er niks van meegekregen.

Ow.. ik heb voor 78 euro aan mylene producten gekocht...oeps....!!! (heb het maar niet tegen mijn man gezegt)

7. sweetangel100

Hahaha Susanne, heb je je goed laten gaan ;)
    Was het wel gezellig? (dan is het wel 78 euro waard ;) )

Geen idee, hier heeft het in elk geval niet geregend, want ik kijk naar buiten en alles is droog...

8. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    ja hier heeft het hele nacht geregend! ik had het slaaplamer raam open gelaten, ik dacht dan waait het mooi door, dus toen opeens werd ik wakker, van getik! ja regen naar binnen haha, het viel allemaal mee gelukkig! het waait nu ook weer lekker, hoop dat het zo blijft!!

groetjes

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow plaatselijke bui dan denk ik...hihi

Ja was best gezellig.. maar ontzettend warm... Ach weet je.. de producten van Mylene zijn best duur, maar is wel ontzettend goed spul! Je kan er ook lang mee doen.

10. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi meiden,

Ik heb lekker alle deuren tegenover elkaar opengezet en voel dat t lekker doorwappert.

Zit lekker buiten in de tuin in het zonnetje. :p Vind t eigenijk wel prima zo.

Vanmiddag komt een collega-tje van me langs en vanavond ga ik gezellig met m'n mannetje een hapje buiten de deur eten. Hij gaat morgen nl. op vakantie met een groepje vrienden, dus kunnen we nog gezellig n avondje samen zijn.

Gr. Carmen

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Tjonge dat je het uit kan houden zeg... Ik niet hoor, ik zit normaal uuuuuuuren in de zon, maar ik kom inmiddels niet eens meer buiten als het niet nodig is :( ;)
    Vannacht heeft het hier ook lekker geregend, werd er even wakker van... maar de koelte was vanmorgen snel weer verdwenen :(

12. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nou geen regen hier vandaag maar wel lekker weer,beetje wind heb heerlijk de tuinschuttingen zitten beitsen op me gemakkie,wel uit de zon anders was het te heet,moet nu nog 1 kant maar doe ik zo want nu is de zon weg op deze kant van het hek,dus ben ff lekker bezig,fijne avond allemaal.
    groetjes jacky

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ooohhhhh heerlijk is het nu buiten.... heb alles tegen elkaar open gezet.. nu maar hopen dat de warmte het huis uit wil!

14. sweetangel100

Ja nu is het heerlijk buiten!
    Alleen in huis is het nog benauwd!
    Hier staan ook de deuren en ramen allemaal open, laat maar lekker even doortochten!

15. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik had het net zowaar koud op de bank in mijn pyama-shirt :)
    Vandaag uit mijn werk de eerste " middagdut" gedaan.. Vrees dat er vanaf volgende week niets meer uit mijn handen komt, dat ik zomerslaap ga houden ;) Gelukkig komt mijn moeder nog een paar dagen om alles nog een keer goed schoon te maken en de ramen te lappen want dat lukt mij niet meer!
    Morgen lekker laatste dagje!!

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    :confused:

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier nog steeds geen druppel......

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Het heeft niet echt lang regent gisterenavond..jammer.. en nu vind ikhet weer benauwt!!! jak!

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier ook hoor, ik krijg de warmte niet uit huis, gelukkig slaap ik wel weer goed. Op mijn werk geen airco, dus heb alweer zin in vanmiddag.

20. sweetangel100

Hier ook droog en benauwd....
    Dan heb ik nog liever wat zon erbij, dan deze grauwe lucht!!

Deel Deze Pagina