het begint hier zelfs koud te worden haha, het waait behoorlikj, en geen zon! vind het wel lekker, mag van mij wel de hele zomer zo blijven, maar ja dat zal wel niet!!!
Selaam hier is het lekker koel. Geen zon, geen benauwdheid, alleen bewolking. Nog geen regen. Zo mag het blijven.
Nou, ben natuurlijk wel blij dat de zon er niet is, maar poeh blijf het warm vinden! Kon vannacht weer niet slapen. Zit nu ook weer met klompvoeten..... Gisteren bij de vk bleek mijn bloeddruk enorm gestegen te zijn. Dus misschien toch medische indicatie (zelfde reden waarom de andere 2 in het zks zijn geboren). We wachten maar af.... Heb vandaag echt de allerlaatste dingen gedaan aan de babykamer, dus die mag komen. Alleen gaan we een weekje naar Friesland, dus het moet niet TE vroeg komen Van de verloskundige een envelop meegekregen die ik voortaan bij me moet hebben als ik autoritjes maak van minstens een uur. Dus ook als je op vak bent. Wel grappig om te lezen, want de vk's schrijven er van alles bij, per datum dat je geweest bent voor controle. Omdat ik nu een weekje weg ga, kan ik pas maandag 17 juli weer terecht. Moet nu elke week gaan. Hee Layla, jij komt uit Rdam zie ik, ga je thuis bevallen of in het zks? Wie weet zien we elkaar in het SFG?! Groetjes allemaal!
Heeh ellen, als het al te vroeg komt, dan kom ik je wle opzoeken hoor, woon namelijk in Friesland haha maar zal wel niet!!! groetjes
Ben eigenlijk wel blij dat het weer vandaag wat minder is....was echt niet meer te doen...zelfs in huis was het 30 graden Nu lekker de ramen tegen mekaar open!
Jaaah..... Vanaf nu verlof, middagslaapjes, lekker trutten, leuke dingen doen en genieten! En een beetje mooi weer mag het natuurlijk wel blijven
Woei! Ik ben vanavond naar een fotograaf geweest om 'de buik' vast te laten leggen! Ik ben zo benieuwd naar de foto's, waarschijnlijk wachten tot zondag
Wat leuk Saona, Ik ben erg benieuwd ! Zet je ze in je foto album als je ze hebt? Ik heb me de afgelopen weken uitgeleefd met het maken van buikfoto's en ze geplaatst in mijn album. Is wat minder professioneel als je het zelf doet, maar je ziet dat ie aan het groeien is. Gr. Carmen
Ik ben benieuwd naar de foto's Saona! Ik wilde eigenlijk ook nog naar een fotograaf, weet eigenlijk niet waarom we dat nog niet gedaan hebben... Mooie buik Carmen! Ben je zo bruin van jezelf? Bohh ik ging voordat ik zwanger was 1 x per week onder de zonnebank, zag er altijd uit alsof ik van vakantie terug was Nu zie ik eruit of ik heel ziek ben , niemand is dat gewend dat ik zo 'bleek' ben, dus iedereen vraagt of het wel goed gaat haha. Trouwens ook een hele leuke wieg!!
Ik vind Carmen dr buik ook prachtig hoor! Heel erg mooi! Ik wilde naar een fotograaf omdat het straks allemaal weer voorbij is. ik heb best veel gemopperd op mijn zwangerschap en vooral op mijn lichaam dat zoals ik al eens gezegd heb op dit forum inmiddels ruim 30 kilo is aangekomen. Ik dacht dat mooie foto's laten maken door een echte fotograaf me misschien een goed gevoel zou geven over mijn lichaam en de zwangerschap... en dat ik zo ook wat meer het leuke ervan in zou zien voor dat straks niet meer kan. En hoewel ik de foto's nog niet heb, voel ik me er nu al helemaal opgewonden over! Het was heel leuk, het was een leuke man en we hebben wat leuke ideeën uitgewerkt, als ik ze heb dan zet ik er zeker een paar in mijn album! Voor de prijs hoef je het ook niet echt te laten, 50 euro en hij is lang bezig geweest!
Leuk saona ben ook benieuwd,is een leuke herinering. Nou ellen schiet lekker op,ik ga bevallen in het ijsseland ziekenhuis,ik heb in twijfel gestaan of ik naar het sfg,zou gaan maar ijsseland was iets makelijker voor me. Het weertje is super zo toch een zonnetje en een heerlijk windje,zo mag het wel blijven.
Ja ik zie er ook al tegenop Das voor het eerst in mijn leven, dat ik opzie tegen lekker warm en zonnig weer
Ik ging gisteren een gipsen buik maken met Eg, tenminste.... dat was de bedoeling. Gips ontrekt vocht uit je lichaam, zei de bijsluiter en bovendien kun je flauwvallen.... Tja, ik stond dus 5 minuten en ik had inderdaad het gevoel tegen de vlakte te gaan. Dus snel op een stoel gaan zitten met wat water. Maar helaas, het gevoel werd alleen maar erger en dus hebben we alles eraf gehaald en weggegooid. Het was heerlijk om onder de douche te staan! Daarna voelde ik me nog steeds niet lekker. Heb op de bank gelegen met mijn olifantenpootjes omhoog en de plantenspuit erop. 's Nachts voelde ik me nog steeds niet lekker. Had ook het gevoel dat er een band om mijn buik werd getrokken. Geen leuk gevoel, herkende ik wel van de hoge bloeddruk op het einde van de zwanegrschap van Jelmer. Vanochtend de vk gebeld, ook omdat we vandaag op vakantie zouden gaan. Zij wilde wel ff mijn bloeddruk meten en heeft meteen weer naar het hartje geluisterd. Mijn bloeddruk is gedaald! Van 90 naar 70 onderdruk. Dus dat kan ook de lichtheid in mijn hoofd/duizeligheid verklaren. Dus met een gerust gevoel gaan we op vakantie. Geen klachten nu. Tot over een weekje (en nog neit bevallen he )! Wij gaan naar Sondel Groetjes, Ellen
Hi Ellen, Gelukkig dat alles goed is! Voel je je nu ook weer wat beter? Heel veel plezier op vakantie!!
Fijne vakantie Ellen. We hebben een drukke zaterdag achter de rug..vandaar dat ik gisteren niet op het forum was. Heerlijk dit "wat koelere" weer. Hoe gaat het met jullie??
bij ons regent het nu!! echt niet normaal zo hard! maar goed, is jullie beeb ook zo druk? heb het gevoel dat ie nooit slaapt! en steeds van de ene kant naar de andere kant gaat, weet niet wat ie allemaal aan het doen is haha, maar hij is behoorlijk druk! ook als ik op bed lig, op mn zij, gaat ie heel hard schoppen, ik denk dan misschien heeft ie het benauwd of wet ik veel, dusz dan draai ik maar weer, maar dan schopt ie daar weer verder, behalve als ik op mn rug lig, dan is die stil! maar ja op mn rug kan ik niet slapen! heb ook al geprobeerd, kussentje onder mn buik te leggen, maar dan schopt ie gewoon door! weeet het egt niet meer, zou die er dan echt zo'n last van hebben, of kan het geen kwaad om toch zo te blijven liggen? ben benieuwd of jullie dat ook hebben! fijne vakantie ellen, sondel ligt hier niet zo ver vandaan!! groetjes..