Het kan geen kwaad om zo te blijven liggen hoor.. als de kleine niet prettig ligt, gaat ie zelf wel anders liggen. Ik ben net vergeten te vertellen dat onze buren de naam geraden hebben..hihi Niet te geloven.. bij lisa goed en nu ook weer! Heb ze een fles wijn belooft.. want dit is toch wel erg goed !!! (ze zeggen overigens niks tegen anderen over de naam)
jeetje, dat die dat zo raden hahaha! word bijna eng, 2 keer de naam goed! misschien zijn je buren wel helderziend haha
Oh ik zou willen dat het hier eens heel hard gaat storten, voor alsnog zitten de kids hier gewoon in het zwembad in de tuin hoor Mijn baby is al helemaal ingedaald en ligt 'vast', hij kan niet meer draaien. Maar bewegelijk issie inderdaad wel, hij wiebelt en hij friemelt en hij schopt en hij kriebelt met zijn handjes, heel druk!
Selaam die van mij is heel rustig. Voel hem meestal het meeste 'savonds, maar is rustig. Hier is het koel maar geen regen, vanmorgen wel.
jaaaaaa, de kinderkamer is af!!!!! nu nog drie weekjes werken en dan lekker genieten! ik kan echt niet meer wachten totdat de kleine er is....
dan moet wel iemand mij helpen, ben niet zo handig met de computer, ga mijn best doen. Even wat anders, zal er wel overheen hebben gelezen, maar waarom hebben wij geen gebruikersgroepen meer?
Doe je best!! Gebruikersgroepen zijn afgeschaft, waarom weet ik eigenlijk niet, wacht ik kijk even EDIT: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=11994
Ja Niek, ik ben ook benieuwd naar de foto's! Ik heb 2 foto's van mijn buik (van de fotograaf) in mijn album gezet net!
hele fijne vacantie ellen. ja mijn kleintje is ook erg druk en voel hem ook heel vaak hij ligt nog steeds overdwars,is ook geen prettig gevoel als ie trapt ,hoop nog maar dat ie draait. het weer is goed nu beetje wind maar wel lekker,hoorde alleen net op het nieuws dat er weer een hittegolf aankomt richting het weekend,pfff en zondag ben ik nog wel jarig ,in ieder geval wel feest in de tuin,maar ja als je dan steeds moet lopen ,tja het is niet anders we zien het wel,misschien veranderd het nog wel.
Saona: Wat heb je nog een mooi bescheiden buikje!! jee... die van mij puilt nu echt uit.. hihi Zal nog een foto maken morgen!
pffff het is hardstikke warm hier in huis.. kan er gewoon niet van slapen. Mijn man ligt heerlijk in bed te slapen en ik zit hier... jeetje..... Hoop dat het niet al te warm gaat worden de komende dagen. Is er nog iemand meer wakker van de aug/sept. mama's?
Mooie fotos saona,heel appart en inderdaad een bescheiden buikje. Ben al weer wakker ,het regent nu pijpestelen wel lekker en ff goed voor de tuin,koelt ook gelijk weer een beetje af,en het ruikt zo lekker.
Gaat vandaag weer warm worden geloof ik Heb gehoord dat het weekend weer een hittegolf kan komen...zitten we weer mooi he!
ik begin er ook van te balen.... even wat anders: mijn kindje is sinds twee weken al behoorlijk ingedaald en het gaat steeds pijnlijker worden op mijn schaambeen, hebben meer mensen dit? Ik weet dat het geen kwaad kan, maar het is wel vervelend.
Nee heb ik nog niet, omdat de kleine nog niet genoeg ingedaald is. Maar kan me dat nog wel herinneren van de zwangerschap van Lisa.. pfff weer een hittegolf.. nee toch.. word toch eens tijd dat het wat gaat afkoelen.. dan kunnen we tenminste allemaal rustig gaan bevallen... Ik heb wel het gevoel dat de kleine vaak op mijn organen ligt..zoals mijn maag en nog andere dingen.. pff dat voelt vervelend aan , als je je net wil omdraaien in bed zeg... jak! Hebben jullie dat ook?