augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik ben vroeg wakker voor mijn doen (afgelopen dagen was 12:00 of 13:00 geen uitzondering!)... Ik heb ook in de verte wat meegekregen van hele harde regen vanmorgen, heerlijk! Het is hier een beetje afgekoeld en het ruikt inderdaad zo lekker als het flink geregend heeft. Ik zie nu net voor het eerst het zonnetje een beetje doorkomen, hartstikke mooi gezicht, maar ik zit er ook niet meer om te springen...

Ja hoor, hier wel bekend. De mijne is vorige week na slechts 1 indalingssteekje volledig ingedaald, hij ligt ook al 'vast' zoals de VK het noemde. Loopt wat lastiger vind ik, maar de druk op mijn schaambeen neemt voor mijn gevoel nu wel weer iets af. Misschien went het?!

2. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    @saona!! woww...wat kan ji dan nog lang slapen! als ik 8 uur wakker ben (Zoals vanochtend) is dta laat voor mijn doen!

hier ist trouwens nog steeds bewolkt, dus geen regen en geen zon! mag van mij zo wel blijven, of beetje zon, maar natuurlijk niet te veel hahaha

Ik heb mn site ook ff bijgewerkt, met leuke foto van de beeb! (www.babytuinstra.beebiesite.nl)

vind zo leuk die 3d echo, waarom hebben we thuis niet zo'n apparaat dat we elke dag ff kunne kijke wat de kleine aan het doen is hahaha, misschien komt dat in de toekomst nog wel, zullen wij wel niet meer mee maken!

nou zal zo ff heerenveen in, ff laatste dingen kopen, en wat rondsjouwen, verveel me hier egt beetje elke dag thuis zitten!

maar goed fijne dag allemaal!!!

groetjes

3. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Klaasje,

Wat een lieve fotootjes zeg! Vind het zo bijzonder om het gezichtje van de kleine al te kunnen zien...mijn man en ik zijn ons al de hele tijd aan het afvragen op wie de kleine het meeste lijkt hahaha

4. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Leuk hoor klaasje,er had eigenlijk een kijkluikje in moeten zitten,kon je zo nu en dan ff kijken wat ie allemaal aan het doen is.

Nee hier nog niks qua indalen,meneer ligt nog steeds overdwars,slapen gaat de 2 laatste dagen minder zeker het draaien,moet er snacht wel vaak uit voor te plassen,terwijl ik overdag maar heel weinig moet raar hoor.

Het weer is lekker nu beetje bewolkt,en af en toe het zonnetje,nee mag niet klagen.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

hai hai,

Kom net terug van de gyn.
    De kleine ligt heel laag met haar hoofdje, helemaal ingedaald en vast!!
    Ik heb de laatste dagen pijn in mijn bovenbeen, de gyn denkt dat het hoofdje van de baby een zenuw afklemd. Maar ja, in mijn situatie is het allang goed dat ze goed ingedaald is en alles :)
    De gyn wil wel volgende week een echo maken om de groei te controleren, want hij vind haar 'aan de kleine kant' ... Niet te klein, dacht hij, maar wel klein... Ik vind het alleen al leuk dat ik nog een echo krijg :D hihi...

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He leuk .. nog een echo.. alleen jammer dat je op deze echo zelf niet veel zal zien denk ik.. (was bij mij tenminste zo)

En wat goed dat de kleine helemaal ingedaald is... super joh!

7. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Susanne,

Ik ken het gevoel dat de kleine op jouw organen aan het drukken is...af en toe heb je echt het idee dat de kleine klem zit :)
    Mijn ribjes worden ook af en toe goed verschoven :(

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja het lijkt ook net of hij zwaar op de maag ligt.. hihi.. Krijg dan pijn door heel mijn buik/maag gebied... is erg vervelend.

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Pfieuw, dat hebben jullie ook dus... Ik heb ook last in heel mijn maag-gebied. Merkte vanavond nog op dat ik denk dat ik een gekneusde rib heb aan de rechterkant, heb er zo'n last van :(

10. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ja ken het gevoel...af en toe heb ik echt het idee dat de kleine je aan het plagen is :)

Afgelopen weekend hebben we ook nog wat leuks meegemaakt...de man legde zijn hoofd op mijn buik om voor de flauwekul de kleine te kunnen horen....met dat hij zijn hoofd neergelegd schopt de kleine keihard terug! Je had dat gezichtje van mijn man moeten zien :)

Best grappig dat zo'n kleintje in je buik al zo bewust bezig is met alles hahahaha

11. lisacar

lisacar Actief lid

Hi meiden,

Daar ben ik weer...... ! :p Ben het afgelopen weekend en begin deze week bij m'n moeder geweest. Heerlijk was dat. M'n vriend is met vakantie en ik ben heerlijk vertroeteld door m'n moeder. Nu weer thuis en dat is toch ook wel weer lekker. Vooral dat ik weer kan slapen in m'n eigen bed.

Afgezien van de harde buiken gaat alles goed.

Voel ook zo nu en dan steken onderin de buurt van m'n schaambot, zal dus als ik jullie zo hoor, van het indalen kunnen komen...... ?

Blij te horen dat het goed met jullie gaat.

Liefs Carmen
    x

12. lisacar

lisacar Actief lid

<Sweetangel> Mooie buik Carmen! Ben je zo bruin van jezelf?
    <Saona> vind Carmen dr buik ook prachtig hoor! Heel erg mooi!

Thanks !
    Ben de afgelopen weken een beetje bruin geworden, door zo nu en dan lekker in t zonnetje te gaan liggen

Saona,
    Ik vind de laatste buikfoto's in jouw album ook erg mooi ! Zijn dit de foto's die je door de fotograaf hebt laten maken ? Ik vind je buik heel mooi in proporties. Zijn de tatoo's echt ???? Ik heb er alleen 1 links achter onder op m'n rug (klein blauw dolfijntje).

Gr. Carmen

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja die zijn echt hoor, alleen een beetje uit verband gerukt door die buik die zo strak staat ;) En ze zijn al oud, zitten er al dik 11 jaar op, dus tijd om ze eens over te laten kleuren enzo. Na mijn bevalling als mijn figuur weer een beetje in verhouding is, dan laat ik het fixen. Heb er ook nog een op mijn bovenarm die nog niet af is... maar dat duurt zeker nog 3 uur om die af te maken, dus ook daar wacht ik maar even mee :D

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb 1 tattoo en wil er straks nog 1 met de voorletter van Lisa en de andere uk.

Dus 2 letters door elkaar verweven zeg maar.. Ik weet alleen nog niet hoe ik wil dat het eruit komt te zien... eerst meer eens een lettertype vinden wat ik mooi vind. Daarna maar eens gaan denken over de plek.

Pff hebben jullie het ook weer zo warm??
    ow.. ik heb net het geboortebord opgehaald.. ja lekker vroeg, maar dat komt omdat die mensen die ze verhuren op vakantie gaan. Tegen de tijd dat ik moet bevallen zijn ze nog niet terug. Dus mocht het nu al komen halen. De huur gaat pas in als de kleine geboren is.. .. goede service he?!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zoo , ik heb mijn geboortebedankjes klaar!

Hoe vinden jullie ze geworden? (heb natuurlijk wel even de foto bewerkt zodat jullie niet de naam al kunnen zien)

16. sweetangel100

Flauw hoor Susanne ;) :)
    Nee echt super leuk!!
    Ik zal ook eens een foto van mijn bedankjes maken :)

17. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    0hh wat leuk susanne, egt een leuk idee zo!!

en ja ik heb het ook warm, zit binnen met de ventialtor aan, van mij hoeft het niet zo warm, maar jah het is niet anders!

hebben jullie ook al veel last van harde buiken'? ik wel, hoef de trap maar op te lopen en hij is keihard!!

morgen weer naar de VK, toch altijd wel weer spannend (hoefde tot nu toe nog maar om de 4 weken) dusz hoop dat ik vanaf morgen vaker mag, anders hoeft het ook al niet meer haha, wel vreemd, ben nog maar 3 keer op controle geweest, in mn hele zwangerschap!!

nou ik zal ff eten koken

groetjes..

18. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Klaasje,

Ja dat van die harde buiken dat kan ik me voorstellen. Ik heb ze al als ik opsta of me omdraai in bed.

Wat apart zeg dat je nog maar 3x bij de VK bent geweest. Ik moest al vanaf week 30 om de 2 weken komen. Heb ook begrepen dat ze je in de laatste maand elke week willen zien.

Laat je morgen weten hoe het geweest is ?
    Succes !

Liefs Carmen

19. lisacar

lisacar Actief lid

Ziet er ontzettend leuk uit Susanne !!
    Ik heb hier eigenlijk nog nooit van gehoord. Geef je dit presentje aan iedereen die op kraamvisite komt ?

20. sweetangel100

Klaasje, inderdaad heel weinig.
    Ik moest 3 x om de 4 weken, erna om de 3 weken, nu ben ik 3 x om de 2 weken gegaan en nu moet ik elke week.
    Succes bij de VK!

Deel Deze Pagina