hey, jah vreemd is dat, ik hoor van iedereen dat ze vaker heen gaan, ik had de eerste 2 kee rom de 5 weken, en de laatste keer na 4 weken! maar jah ben morgen dus al bijna 35 weken, dusz zal nu wel wat vaker moeten, want ik ga thuisbevallen, en dat mag dan dus over 2 weken al! wat ook zo vreemd is, weet niet of jullie dat hebben, maare van die 3 keer, heb ik ook elke keer dezelfde! (nou woon ik wel in een klein dorp, maar tog) dan komt er dus bij de bavlling iemand die ik nooit eeerder heb gezien (tenminste kans is vrij groot) nou ja ik hoor het morgen wel, en laat het nog wel ff weten.. groetjes
@lisacar: ja idd die krijgt ieder stel 1 na de kraamvisite.. En elk kind krijgt van mij een eigen mee naar huis. Je moet het zien zoals een bedankje na een feestavond van een huwelijk. @Klaasje.. gek joh dat je nog maar 3 x geweest bent. Ik ben de eerste keer met 10 wkn geweest en daarna steeds 1 x per maand. De vorige keer was het na 2 wkn en vrijdag mag ik weer (ook weer na 2 wkn) Vanaf 37 wkn moet je bij mijn vk 1x per week komen, dus ik moet zoiezo nog minimaal 3 x Ik heb 3 vk's en heb ze inmiddels allemaal gezien. Maargoed echt zekerheid dat je een bekende krijgt heb je toch niet in de vakantie-periode.. vaak is er een vervanger omdat een eigen vk op vakantie is..Ach... maakt me ook niet uit... Als ze me maar helpt!!!
Susanne, Echt super leuke bedankjes! Vind ze echt origineel.... Ik ga nu ook iedere 2 weken naar de vk...vanaf 35 weekjes wordt het idd iedere week! Hier in het zuiden is het echt enorm warm...denk toch wel rond de 30 graden....moet het mannetje dadelijk maar eens een zwembadje laten opzetten kan ik tenminste wat afkoelen hahaha
Ja het was weer erg warm hier in het zuiden.. pff je zweet je echt kapot te hele dag. Ik zit nu lekker buiten op de laptop van mijn man... heerlijk even afkoelen. Zal straks weer tegenvallen qua temperatuur boven.. jee.. weer een slapeloze nacht gaan we tegemoet denk ik. Ook morgen zou het hier weer erg warm worden .. ongeveer 29 graden! Ik heb net nog even de babykleertjes gestreken en dan kan het morgen de kast in.. dan is voor de baby in iedergeval alles klaar! Verder ga ik morgen helemaal niks doen... (was van plan om beneden te poetsen, maar daan moet ik toch nog ernstig over na gaan denken) Hebben jullie nog plannen voor morgen?
Boh Susanne... Met het weer wat ze morgen bij ons voorspeld hebben zou ik niet gaan poetsen!! Of je moet al om 8 uur morgenvroeg beginnen Vrijdag is mijn man jarig, maar vrijdag is altijd een drukke dag op zijn werk, dus komt er morgen bezoek... 'S middags en 's avonds komen mijn ouders, broer en zijn vriendin bij ons eten... Dus mijn hele dag is gepland
Ja in het zuiden zou het weer zo warm worden vandaag ....denk ook niet dat het de komende dagen minder gaat worden...bah! De warmte zit echt in het huis....als je op de slaapkamer komt wordt je echt niet goed hahaha Maar nog even volhouden Oh Susanne, lijkt me heerlijk al die babykleertjes enzo wassen. Heb vanaf maandag vrij en ga er dan ook eens aan beginnen...dan komt het echt korterbij he! Sweetangel, jij hebt weer een drukke dag voor de boeg he... Probeer lekker rustig aan te doen...met die temperatuur kun je echt niet veel hahaha
Ow mijn god , ik heb gisteren een striem op mijn buik gevonden ! Ik dacht dat ik gespaard zou blijven, maar ik heb echt een lange dikke straie striem op mijn buik ineens... ik hoop dat het bij deze ene blijft, want ik vind het echt vreselijk
Ach jee ! . Das balen zeg ! Ik ben hier ook zo bang voor. Waar zit ie ? Boven of onderop je buik? Misschien stomme vraag, maar heb je het voelen aankomen ? Gr. Carmen
nou ben net terug van de Vk, bloedruk was goed (120/74) ze zei dat ik een mooie buik had en dat de baby een krachtige hartslag had! haha, ook lag ie al met zn koppie naar beneden, dus das wel beter, moet nu over 2 weken weer! had vandaag eindelijk een andere vk, dan die 3 keer ervoor! dusz dat was ook wel beter! nou dat was het wel ff, fijne dag allemaal!!! groetjes..
@sweetangel: ja idd vanaf 8 uur had ik moeten beginnen.. maar Lisa en ik kwamen pas om 10.30 uur het bed uitrollen vandaag..hihihi (ja zelfs lisa heeft geen kik gegeven en heeft lekker op haar kamertje zitten spelen met haar speelgoed.. wat een lieve meid is het toch.. *zucht*) @Selin: Ja lekker he... dadelijk de kleertjes in de kast en dan is het nog maar 3 wkn tot de uitgerekende datum...owwww ik ben zo benieuwt naar ons mannetje! @Saona: Ik heb van de week ook met eerste 2 striemen gevonden.. jak.. ze zitten gelukkig wel erg laag! @Lisacar: Nee een striem voel je niet aankomen... ze zitten er "opeens" @Klaasje: Ow heerlijk dat alles weer goed was met jullie ukkie! Geniet er lekker van! Ik mag morgen weer naar de vk! spannend!!!
Neej dames, ik heb ze niet aan voelen komen... mijn wederhelft zei gisteren in zijn onschuld 'Wat heb je hier?' en hij wees het aan. Het zit idd laag op mijn buik, dus ik kon zelf niet onder die buik doorkijken... maar mijn moeder zei meteen dat het een scheur was... Ik vind het zo erg hij is wel een centimeter of 5 ook nog, ik smeer NOG meer met buikbalsem, hopen de huid nog soepeler te maken en zo te voorkomen dat het er meer worden Ik heb hem niet 'aan voelen komen'... maar als je met je vinger over zo'n verse scheur heengaat voelt het best raar, beetje branderig Mijn benen zaten al onder, allebei mijn bovenbenen, helemaal onder... maar mijn buik was tot gisteren dus nog gaaf
Pfieuw, hoewel ik het vervelend voor jou vind ben ik blij dat ik niet de enige ben. Jij dacht dus ook dat het je niet ging overkomen... Op de valreep alsnog, laatste weken
Ja erg he.. ik heb er bij lisa geen last van gehad omdat ik toen "rond" droeg.. ik dacht ook altijd dat het genetisch bepaald was.. nou niet dus! achja.. ze zitten gelukkig nog steeds onder mijn navel, maar ik heb er wel weer 2 bij gekregen..
Heel erg leuk susane je geboortebedankjes. Fijn dat alles goed is klaasje bij de vk ,schiet nu lekker op. Tjee saona das minder een striem hoop voor je dat het hier bij blijft. Ik mag morgen weer naar de gyn,hoop zo dat de kleine nu niet meer overdwars ligt,heb de laatste dagen wel een menstruatie achtig gevoel trekt door naar mijn bovenbenen,hoop dat te maken heeft met indalen,en ook veel last van harde buiken,maar goed morgen hoor ik meer,fijne avond allemaal.
Hoi Jacky, Mijn kleine is vast ingedaald en ik heb dat ook, die pijn die doortrekt naar mijn bovenbenen... Volgens mijn gyn blokkeerd het hoofdje een zenuw (of meerdere) en komt het daar door! Voor de rest nog nieuws hier? Wij hebben de hele dag bezoek gehad, mannetje is morgen jarig.... Vermoeiend maar wel gezellig! Fijne avond allemaal!!
Ehh nee geen nieuws... heb vanavond mijn haren geverft en ben nu dus helemaal klaar om te bevallen..hihi.. al zal het nog wel even duren! Maargoed..zoals je aan de tijd kan zien.. is het weer een geweldige nacht...NOT!!! pffff erg vermoeiend hoor.
Ik lag ook nog wakker om die tijd Heb maar wat gepuzzeld en gelezen... T was ook een warme nacht... Vandaag zou het een dagje even wat minder warm worden, dus maar even genieten!! Ik heb ook pas mijn haren geverfd, helemaal klaar haha... Ik had gister nog met de VK gebeld, zij had mij gevraagd haar telefonisch elke keer op de hoogte te houden als ik bij de gyn geweest ben. Ik had verteld over de groeiecho enz.. Zij zei dat als dalijk blijkt dat de kleine geen plaats meer heeft met groeien omdat mijn baarmoeder te klein is dat ze me dan hoogstwaarschijnlijk gaan inleiden... Omdat ik dan al 38 weken ben, en de kleine dan in mijn buik toch geen kans meer heeft om te groeien... Oehh spannend, was het maar al volgende week vrijdag
hallo meiden, hier weer even een berichtje van mij. Gister onverwachts naar de verloskundige geweest ivm dorlopende harde buiken en duizelingen. 's avonds naar het ziekenhuis om urine te laten testen ivm blaasontsteking. Gelukkig niets uit gekomen, maar moet eigenlijk wel stoppen met werken. Helaas nog 2 weken door ivm vakanties en personeel tekort. Niet dat ze veel aan me hebben, maar ja, ik ben aanwezig. Vandaag gaat het gelukkig alweer wat beter.
Hoi Niek, Denk aan jezelf he!! Als ze je aanraden om te stoppen met werken, meld je dan ziek. Ik had het er ook moeilijk mee, maar het is voor je eigen gezondheid en voor de gezondheid van je kindje!
idd ik ben het met sweetangel eens.. Als ik jou was zou ik stoppen met werken.. het is niet jou schuld dat je het nu net vakantieperiode is en dat ze personeelstekort hebben. Ook ik ben halve dagen gaan werken omdat ik dat moest... Ondanks de personeelsbezetting die echt belabbert is/was. Denk aub aan jezelf en aan je kindje!!!! Ik ben net bij vk geweest. Alles prima.. bloeddruk 115/59 en weer ietsje verder ingedaald! Volgende week weer op controle! owja.. ik heb aangegeven dat ik graag op de baarkruk wil bevallen.