augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Niek,

Hou het wel in de gaten hoor. Want de regelmatige harde buiken zijn een duidelijk signaal dat je het rustiger aan moet doen.

Kan me voorstellen dat het lastig voor je is, want volgens mij ben je een behoorlijke "die-hard" ;) Je werkt hard op je werk en bent thuis ook nog druk aan het klussen (geweest) . Moet wel zeggen dat ik dat ook aan je bewonder. Ik zit al bijna 2 maanden 'nix' te doen...... :(

Sterkte ermee !

Groetjes,
    Carmen

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @ Niek... ik preek ook nog even tegen je aan, stoppen met werken, het is niet jouw probleem dat ze kampen met personeelstekort, het is wel jouw probleem als dat ten koste van jou en je kindje gaat!

Dames ik heb sinds gisteren ineens weer overgevoelige borsten/tepels... heb ik niet meer gehad sinds heel het begin van de zwangerschap... zou het een voorbode zijn? Iemand die al eerder een kindje gekregen heeft er misschien een antwoord op?!

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee Saona, kan niet zeggen dat ik daar last van had zo voor de bevalling van Lisa.. sorry.. had je graag wat anders willen vertellen!

Ok ik heb trouwens mijn bevaldatum..hihih Volgens de pendel van Inky word het 9 augustus! ben zeer benieuwt.. tot nu toe heeft ze alles goed gependeld....hihihihi

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik hoor en zie hier op het forum een heleboel voorbij komen over pendelen, maar waar en door wie jullie dat nou allemaal laten doen... daar snap ik nog geen bal van eigenlijk :(

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Saona,
    Je kan bijvoorbeeld Sonja een PB'tje sturen met de vraag of ze je bevallingsdatum wil pendelen met je naam, achternaam en geboortedatum erin.
    Zij pendeld dan je bevallingsdatum.

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow, en dan?! Da afwachten?! Grappig :D

7. sweetangel100

Ja en dan, dan afwachten of je echt op die datum bevalt :)
    Ik geloof er zelf niet echt in en bij juli-mama's had iedereen zich laten pendelen en er klopt tot nu toe niks van haha, maar grappig is het wel!

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik denk er even over, ik weet niet of ik me dan niet extra druk ga zitten maken om die datum ;)

Auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, dat vervelende jochie heeft mijn rechterrib gekneusd, ik weet het zeker :(

9. sweetangel100

Wat ik bij juli-mama's zag leef je onbewust wel een beetje naar die datum toe en zal het dan onbewust ook wel een teleurstelling worden als het niet gebeurd op die dag...

Zet t m maar betaald na de geboorte :)

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja hij krijgt meteen straf :evil: ;)

Mijn vriendin is vandaag 41 weken en 2 dagen, ze hebben haar net gestripped... ze belde en zei dat ze hoopte dat dat bij mij niet hoeft, want leuk is anders zegt ze... Ik ben nu zenuwachtiger voor haar bevalling dan de mijne, ik hoop zo voor haar dat die kleine dit weekend geboren word! Spannend zeg, ookal is het iemand anders :D

11. Niet meer actief

Ik ben ook nieuwschierig geworden naar mijn bevallingsdatum :) haha waar kan ik Inky vinden dan... :oops:
    Vandaag wel heerlijk weer moet ik zeggen, lekker windje niet te warm zo mag het wel blijven van mij!!

12. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi meiden,
    Kom net van de gyn af en de kleine is van dwarsligging naar stuitliging gedraaid minder dus.
    De gyn dacht zijn hoofdje onderin te voelen maar kon geen hartslag vinden dus echo derbij ,bleek het zijn billen te zijn.
    Hij kijkt het nog 2 weekjes aan mocht het niet veranderd zijn hoor ik wat de opties zijn,nou duimen dus.verder was alles goed.

Hahaha ook ik heb me haren laten verfen we zijn er allemaal klaar voor.

Nou niek doe je rustig aan wel aanjezelf denken hoor.

13. lisacar

lisacar Actief lid

@ Saona: Dames ik heb sinds gisteren ineens weer overgevoelige borsten/tepels... heb ik niet meer gehad sinds heel het begin van de zwangerschap... zou het een voorbode zijn? Iemand die al eerder een kindje gekregen heeft er misschien een antwoord op?!

Ik heb geen idee, maar ik zou ook denken dat dit een voorbode is...... :)
    Mijn borsten zijn ook alleen maar in het begin gevoelig en wat steviger geweest. Daarna heb ik eigenlijk helemaal geen veranderingen meer opgemerkt. Draag nog steeds m'n gewone bh's.......

Begin nu ook snachts te kwakkelen. Heb bijna geen oog dicht gedaan. :( Werd steeds wakker van de kleine dame in m'n buik en veel last van harde buiken. Vanaf half 4 eigenlijk niet meer geslapen. Hoop dat t vanacht beter gaat.

Nog 2 nachtjes en dan komt m'n wederhelft weer terug vakantie..... :D Mis hem best wel..... :cry:

Gr. Carmen

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties. Vandaag mijn baas gebeld om te zeggen wat die arts had gezegd en wat denk je: hij wil van de bedrijfsarts een second opinion. Ik ben hier zo boos om geworden, ben nog geen een keer ziek geweest, dat ik alles eruit heb gegooid wat ik op mijn hart had. Gevolg was wel dat ik een baas tegenover mij had die de tranen in zijn ogen had, en ik maar denken dat wij teveel hormonen hebben ;) Maar erg lief dat ie op zijn vrije dag het uit kwam praten. Heb gezegd dat ik de komende twee weken alleen kom bestellen en de drukste uurtjes kom helpen en meer niet. Toen ik thuis kwam lag er een kaartje van zijn vrouw (mijn basin) in de brievenbus, lief he...

15. sweetangel100

Hey Niek, goed gedaan!!
    En als het je straks nog teveel blijkt te zijn: gewoon voor jezelf opkomen!!
    Wel lief van je baas en bazin :)

16. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Niek,

Ben blij dat dit zo goed is afgelopen. En erg goed dat je voor jezelf bent opgekomen ! Wel ff schrikken zeg als lijkt dat ze je niet serieus nemen....... :( Zou ook erg boos zijn geworden en zeker in jouw geval.

Succes met de laatste weekjes.

En laat je niet beinvloeden door de roosterproblemen van je baas. Das dan jammer voor ze.

Gr. Carmen

17. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Tjee niek goed van je dat je dat gezegd hebt wat je op je hart had.
    Maar raar van je baas dat onbegrip,en dat ie daarna bijdraait is fijn voor je,doe rustig aan je krijgt niet voor niets dit advies.
    groetjes jacky

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pfff hebben jullie het ook weer zo warm???

19. sweetangel100

Verschrikkelijk...
    Wordt er altijd zo moe en hangerig van...
    Was me net aan het bedenken dat ik zo maar even ga liggen...

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja wil ik ook wel eigenlijk.. maar dan slaap ik vanacht weer niet..

Ik ben het zo beu dit weer!

Deel Deze Pagina