Hoi hoi!! Ook weer een berichtje van mijn kant!! De laatste tijd heel weinig puf gehad om achter de pc te kruipen. Eerst Layla ...gefeliciteerd hoor met de kleine!!! Dan mijn nieuws....baby is gedraaid, vanochtend de bevestiging gehad in het zh, dmv echo. Ze wisten het eerst niet zeker maar de echo gaf toch echt aan dat het gedraaid is. Dus hier geen ks maar 'gewoon' bevallen. Had me al helemaal ingesteld op een ks maar gelukkig hoeft dat niet meer. Nou hoop ik wel dat de baby niet de kolder in het hoofd krijgt om tot 42 wk te blijven zitten...ben het goed zat! Zeker met deze hitte is het niet leuk meer maar dat hoef ik jullie niet te vertellen.... Mn verstand wil nog heel veel maar mn lichaam geeft aan dat het op is...en dat kan niet samen. Gister ff een flinke huilbui gehad. Maar ja...nu gewoon afwachten hé net als jullie hahahhahaah Nou ik ga weer ff voor de ventilator zitten... liefs kruimel
oww ik herken het zo Kruimeltje.. ik had het van het weekend ook helemaal gehad.. ik slaap slecht, alles doet me pijn als ik opsta.. mijn buik zit in de weg, kan niet eens fatsoenlijk van de bank opstaan, mijn humeur laat het vaak afweten en dan nog mijn nesteldrang waar ik nu niet aan toe kan geven met die hitte.. pfff dat maakt het er allemaal niet makkelijker op!!
Ook last van, maar ik geef er wel aan toe... ik kom gewoon helemaal niet buiten. Als ik niet buiten kom, en tussen mijn klusjes door af en toe achter de PC kruip, dan weer TV kijk en even een dutje doe, dan gaat het wel
Hi allemaal, Ben dan nog niet zover als jullie, maar toch stiekum ook al een beetje aan t aftellen.............. Vanochtend bij de VK geweest. M'n meisje is weer goed gegroeid, heeft een stevige hartslag en is lekker ingedaald. Ik heb nog steeds een prima redelijk lage bloeddruk en buikje groeit gestaag door. Heb vanmiddag lekker in de zon gelegen en geniet eigenlijk best wel van dit weer. Gek he ? Jullie zullen me wel een vreemde vogel vinden............. hihi Succes en sterkte allemaal ! Gr. Carmen
Jaa een zeeeeer vreemde vogel.. nee hoor.. geniet er maar lekker van als je dat kunt!! @Saona.. ja met een eerste kindje op komst gaat dat idd allemaal wel.. maar ik heb er al 1 rondlopen.. Dan kan ik niet zomaar meer doen wat IK wil..hihi achja.. heb vanmiddag ook even lekker 2 uurtjes geslapen. Maar heb het nu weer bloedheet.. (na de ramen gewassen te hebben..)
Gefeliciteerd Layla! Zo te zien idd een mooi gezond kindje geniet er lekker van! Pfff wat is het weer warm zeg en dan te bedenken dat het morgen nog warmer wordt!! Ik heb al 3 dagen last van ongi achtige pijnen, onderin mijn buik, trekken door naar mijn onderrug en bovenbenen, lijken wel weeachtige pijnen, maar kan er geen touw aan vast knopen, het komt en gaat, maar niet met regelmaat, blijft soms wel een uur aan een stuk, dan weer met pauzes van 5 minuten en harde buiken..denk voorweeen maar wel flink lastig met dit weer zeg! Augustus komt steedsdichterbij kan haast niet wachten tot het zover is zeg!!! hoop dat de laatste weken snel voorbij vliegen en dan hopelijk op tijd bevallen !! Nog meer ongeduldige mama's!!??
ja lisacar ik vindt je eigenlijk ook wel een beetje een vreemde vogel hahaha ik kan egt niet meer slapen door de warmte, en heb ook helemaal geen zin meer in eten! raad het mensen niet aan om bewust in de zomer zwanger te raken! We hebben 2 weken geleden rolluiken besteld, dus hoop dat ie deze week komen, en dat het helpt!!! weltrusten alvast (voor diegene die wel kunnen slapen) groetjes..
Ik was vandaag bij de vk en ben in een week 4 kg aangekomen!!!! nee, geen grapje....maar ja, ik houd vocht vast dat wil je niet weten Volgens de vk is het kind nu ongeveer al 3,5 kg. Nee he, laat het dan maar komen! Eerste was 3690 en tweede 3130 gram. Ik kan echt niets meer met mijn buik doen. En ik wil zoveel opruimen...boehoehoe @ layla: gefeliciteerd met je zoon. Da's wel snel, zag dat je eind aug was uitgerekend..... Hier worden de kids als paddenstoelen op de wereld geworpen, ja in mijn omgeving bedoel ik. Hoop niet dat ik over de 40 weken kom..... Alleen seks, daar heeft manlief echt geen in meer in. Hij is niet echt opgewonden als hij mij ziet (tja, olifantje he) en heeft ook het idee dat hij de kleine ongeveer aanrandt bij penetratie. Dus dat geintje van de bevalling op die manier opwekken heeft bij mij geen zin. Morgen gelukkig even kinderloos. Lijkt wel oorlog af en toe hier. Dus Lonneke naar de BSO en Jelmer naar de creche. Ik ga morgen met een vriendin die nu 41 weken zwanger is ff vol zelfmedelijden T drinken. En als ze d'r badpak meeneemt, gaan we in het badje zitten! Welkom Amber trouwens! Groetjes, Ellen
Gefeliciteerd layla dat doe je snel. Tjee lisacar in de zon liggen,nee mij niet gezien!! Tja ellen valt niet mee allemaal geloof graag dat je het nu wel zat bent,is niet fijn met je hoofd van alles willen en lichamelijk niet meer kunnen opbrengen,nog ff de laatste loodjes. Welkom Amber!! Nou hier gaat het ook niet zo super veel last van mijn bloedruk voor mijn doen aan de lage kant,slik er 4 xper daags medicijnen voor,maar ben er niet echt lekker door,snel duizelig,oren klappen dicht ,vlekken voor me ogen,moet me maar rustig houden veel water drinken,het valt niet mee met die hitte,werd vanmorge wakker met kramp in me kuit kon wel gillen,is me al die tijd nog gespaard gebleven,maar goed tis niet anders nog een paar weekjes.
Jeetje Jacky... dat is ook vervelend zeg.. pfff We hebben het hier allemaal een beetje gehad met het zwanger zijn..hhi @Saona: Ik heb ook alitjd gezegt dat ik nooooooit zwanger wilde zijn in de zomer (met lisa zat ik in de zomer op 20 wkn en zelfs dat was al warm) maarja..helaas is dat niet te plannen.....en vallen we er nu middenin!
Weet je wat het voordeel van een zomerkindje is? Met zijn/haar verjaardag kun je vaak lekker naar buiten! Dus visite hier? prima, maar dan in de tuin. Moet je wel een tuin hebben realiseer ik me..... Ik wilde altijd zomerkindjes! Heb 10 mei en 26 aug kinderen gekregen. En altijd mooit weer tot op heden. Maar tuurlijk moet het niet zo'n hitte zijn! Net ff met een vriendin in haar auto (die wel airco heeft) gaan touren. Nu ff nog wat strijken. Blergh....hihi.
ik heb nu juist een te hoge bloeddruk zondag in het ziekenhuis geweest ervoor mn bloeddruk is normaal rond de 135 a 140 over 80/85 maar was zondag 140 over 100. In het ziekenhuis hebben ze een hartfilmpje van de baby gemaakt en alles was goed na 2 uren in het ziekenhuis te hebben gelegen mocht ik eindelijks naar huis
Hoi munt, Ik heb ook een te hoge bloedruk daarvoor slik ik ook medicijnen de mijne is normaal 140/95 maar nu is ie juist voor mijn doen zo laag begrijp er niks van,volgens de gyn komt het door de warmte ,gaan je vaten open het zal dan wel,vandaar ik me niet zo lekker voel,slik ondertussen ook al ruim 2 maanden staaltabletten kwam ijzer te kort ,en was daar ook duizelig van,maar ja waar het nu weer vandaan komt ,zal wel het weer zijn ik ben ook geen dokter.Maar het is goed dat ze het in de gaten houden,en fijn dat je toch weer naar huis mocht,tja en maar rust houden ik zie dat je net zolang als mij nog moet,nog ff doorbijten ,en dan hebben we er wat moois voor terug. groetjes jacky
De voordelen van een zomerkind zijn pas voordelen als het kindje er is denk ik , hoogzwanger zijn in de zomer is niet de meest ideale situatie denk ik, helemaal niet als je net een zomer treft waarin je zo ongeveer elke week een hittegolf treft ! Maar idd, je kan niet alles helemaal perfect timen, ik ben blij dat het (tussen het klagen door) eigenlijk best goed gaat allemaal @susanne1979.. mijn wederhelft is reeds vader van 2 heerlijke maar zeer aanwezige kinderen . Die wonen most of the time bij hun moeder, maar als die hier zijn zoals de afgelopen dagen... pfieuwww. Kan me voorstellen dus dat zwanger zijn als je al een kleine hebt die er wel permanent is nog zwaarder is!
Layla, gefeliciteerd met de kleine! Hier nog iemand die de warmte goed zat is....wordt tijd dat de kleine gaat komen hahaha Neem me iedere dag voor dingetjes te doen in huis maar door de warmte komt er nix van Hoop echt dat het wat minder gaat worden...
He gelukkig dat Selin hetzelfde heeft... Ook hier de puf niet om wat te doen.. Nu draait alleen de wasmachine met babyspul en zelfs dat is eigenlijk al teveel want dan moet het straks weer in de droger.... Wel fijn dat dan morgen (of overmorgen) het kamertje echt af is
Hoi Tamara, welkom hier! @Saona: ja pcies.. valt niet mee om met dit weer en hoogzwanger voor een ondernemende peuter te moeten zorgen. Gelukkig neemt mijn schoonmoeder a.s donderdag Lisa een dagje en Lisa blijft dan ook slapen. Dan kan ik nl a.s vrijdag even weer een keer alleen naar de Vk..en komt ze daarna pas naar huis. Ik ben het echt spuug en spuug zat....(ondanks dat het idd ook allemaal goed gaat hier) Dus eigenlijk mag ik niet klagen.. (maar doe het toch!! )
Ik heb momenteel een soort tropenrooster voor mezelf. Sta om 6.30 op met mijn partner en doe dan de huishouding (dan is het nog niet bloedheet) en de boodschappen, tegen 10.30 ga ik lekker nog een uurtje slapen en 's middags doe ik vrijwel niks. Btje op de computer en wat lezen, af en toe jump ik in het bad in de tuin en dan 's avonds nog wat laatste klusjes op de babykamer. Zo is het nog een beetje te harden.