augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik lijk wel gek... ' s ochtends voor 8 uur op het forum nadat ik al een halve machine babywas (luiers, lakentjes en allemaal van katoen.....) heb weg gestreken en een machine was gevouwen :)
    Tja, krijg je als je om 5.30 uur wakker wordt en niet meer in slaap kunt vallen :)
    Iedereen weer veel succes vandaag!

2. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    haha, maar wel lekker toch! Hoef je het niet in de hitte te doen.
    't is hier nu wel lekker, maar dat zal straks wel veranderen vrees ik :cry:

3. lisacar

lisacar Actief lid

Mmmmm, t is nu heerlijk buiten. Heb alle deuren openstaan en er gaat een heerlijk briesje door t huis.

Overdag loop ik rond in m'n bikini en zet ik mezelf en toe onder de tuinslang. Is ook erg lekker...... :)

Fijne dag allemaal ! En sterkte !

Liefs Carmen

4. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Hier 't zelfde, loop ook in een bikini en een pareo.
    Kan ik af en toe zo in het bad in de tuin stappen, heerlijk.
    Denk dat ik vanmiddag lekker aan het IJsselmeer ga liggen, staat meestal wel een lekker briesje.
    Dit wordt in ieder geval geen dag om veel te doen!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik ga vandaag niets, maar dan ook helemaal niets doen!
    Ik heb het echt gehad met dit weer... Denk dat ik straks het badje weer op zet voor Lisa en dat ik er zelf ook bij ga liggen.. dit is echt niet meer uit te houden!

Idd wat iedereen al zegt... STERKTE VANDAAG!!!!!

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik mag vanmiddag gezellig (?????) naar het ziekenhuis :( Bloeddruk was te hoog dus de VK vindt het verstandiger me door te sturen naar de gyneacoloog :( Enige voordeel dat er airco is in het ZH ;)

7. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Sjalleke,

Ik heb gisteren ook alle babykleertjes gewassen en gestreken...zo lief al die kleine pakjes aan de waslijn :)

Probeer ook iedere ochtend wat te doen...'s middags is het echt veel te warm om iets te doen

Nou meiden...puf ze weer vandaag! Niet teveel doen!

Sjalleke veel succes op het zkh!

8. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    heej, sjalleke veel suc-6 in het ziekenhuis!! en ja idd beter dat ze daar airco hebben!!!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik wou dat er buiten ook airco was... :). Het is hier snikheet achter het huis. Zit wel lekker in de schaduw op mn schommelbank, maar tis toch best wel warm zo.

Heb net ff in huis gestoft en 2 wasjes gedaan, denk dat ik nu nix meer doe, ben der ook nogal misselijk bij :cry:. Hebben jullie ook last van misselijkheid of komt dat doordat ik (we allemaal bijna) op het einde lopen?

Groetjes!

10. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    pffff ook hier erg warm ,in de auto met de airco aan is nog het beste vertoeven,maar ja ken slecht de heledag in de auto gaan zitten.hoop morgen op een paar lekkere regenbuien en dat het wat afkoelt,maar is afwachten,sterkte met slapen allemaal vanavond.

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Helaas, ZH zonder airco :(
    Gelukkig met de hummel wel alles goed, mag vrijdag weer terug op controle, krijg dan ook weer een echo om te kijken of het goed groeit!

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo....
    ik denk ik zal hier ook eens een kijkje nemen.. heo is het met iedereen hier?? al voor tekenen van een bevalling???

13. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    @christel1986: nee bij mij nog niet iig! bij jou schiet het al op zo te lezen! (ja ik lees bijna meer op het juli-forum dan hier) vind het daar net even wat spannender haha!!

liefs..

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha ja is ook spannender.. ja het schiet op maar voor mij nog niet snel genoeg hoor.. hou je het een beetje uit met de hitte??

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja voor jullie komt het toch ook wel in de buurt hoor :D... en ik zou ook zomaar een augustus mama kunnen worden ....

zeg Queenbee... ben jij niet 31 juli uitgerekend?..
    je gaat zeker uit van augustus?... hehehehe

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

En erna gaan we hier even hard door he ;)

17. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    hahah jah idd, een augusts mama, kan ook zo een juli mama worden, en andersom natuurlijk ook!

en precies als de maand juli voorbij is gaan we verder met augustus hahah (als we dan nog niet bevallen zijn)

nou de hitte is hier idd niet meer uit te houden, maar ja gelukkig ben ik niet de enige die er zo last van heeft!!!

groetjes..

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja klopt, maar de verloskundige zegt 2 augustus en het ziekenhuis 31 juli. Heb idd 31 juli aangehouden voor de banner, maar ik denk dat het misschien toch wat later komt. Volgens mn hubby 6 augustus.. We zullen zien.. ;)

Groetjes!

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik dacht zelf ook aan 31 juli
    maar vk en echo zeiden 25 juli...

nou we zullen zien.. :D.. misschien maak ik augustus ook wel mee... en jij misschien niet ... :)

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh wie weet misschien hier ook juli mamas...... en ja het ziet er niet naar uit dat ik een augustus mama wordt maar ja weet nooit!! in iedergeval niet meer dan 2 aug dus dat scheelt :)

Deel Deze Pagina