augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goh dat komt me bekend voor zeg, ik heb gisteren wel 3x om niks heel hard gejankt... Mopper tegen mijn man, en als hij iets verkeerds zegt dan zit ik te janken, en toen we boodschappen gingen doen en een kennis vroeg heel enthousiast hoe het ging, barstte ik alweer in snikken uit :(

2. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Susanne: het is echt niet zo standaard dat een vk je gaat strippen bij 40 weken hoor. Waarschijnlijk wel bij jouw praktijk. Sterker nog: bij de 1e doen ze het helemaal niet zo snel.

Strippen hebben ze wel gedaan bij mijn 2e, maar had geen effect.

Ik heb het net als de rest van de lijst HELEMAAL GEHAD met zwanger zijn. Mijn zusje heeft gelukkig de kinderen meegenomen naar het strand, want ik zou niet hebben geweten wat we konden doen. Lopen kan ik niet meer i.v.m. poezelige pootjes en harde buiken. En energie raakt ook een beetje op.... Heb zelfs geen puf om te huilen!

Een vriendin van mij is maandag met 42 weken ingeleid en bevallen. Het was een dramatische bevalling, dus ik zal geen details geven, maar even kreeg ik de gedachte van "oke, laat onze kleine dan maar of snel komen of op wonderbaarlijke manier ineens eruit zijn". Kleintje wordt nu al groter geschat dan zus en broer, dus met 4 kg ben ik er waarschijnlijk nog niet, slik.....

Vannacht wat gerommel en ik hoopte zo erg dat het zou beginnen. Helaas is dat bij een volgend kindje vaak het geval, dat je die voorweeen hebt. Bij nummer 1 begon het gewoon ineens.

Oke, een rustige dag toegewenst allemaal!

groetjes, Ellen

3. Niet meer actief

Hoi meiden!

pff hier nog een die om alles in huilen uit kan barsten..tis ook niet meer uit te houden zeg zo benauwd..
    Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis voor een echo ivm de stuitligging van mijn kleintje, hij ligt dus nog steeds in stuit, en vrijdag wordt ik een ochten of middag opgenomen voor een draaipoging..kzie er enorm tegenop, maar tis het proberen waard natuurlijk, wil zo graag thuis bevallen! Het is in ieder geval een kleintje wordt geschat volgens de echo op een kleine 5 pond, dus das wel voordelig voor een stuitbevalling! Ben heel benieuwd of het gaat lukken! Sterkte vandaag allemaal als het goed is de laatste erge benauwde dag :) hopelijk kunnen we morgen weer wat bijkomen!

liefs Petra

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee ik bedoelde ook niet bij 40 weken.. maar vaak wel als je over de 40 wkn gaat...
    Geen idee of dat dan alleen bij mijn vk het geval is.
    Nouja.. maakt ook niet uit.. je zou er nl ook zelf om kunnen vragen... ja toch??!!

Mijn schoonmoeder heeft net lisa opgehaald. Heb ik even een paar uurtjes voor mezelf.
    Straks moeten we naar de notaris , we hebben onze hypotheek over laten sluiten en de hypotheekakte moet vandaag getekend worden.. pffff we hadden beter een andere dag kunnen kiezen.. maarjaa.. is maar even.
    Daarna gaan we naar mijn schoonouders , daar gaan we barbequen en pikken we Lisa meteen weer op.

5. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    pffff, ik hou het niet meer (nee ook al niet) het zou vandaag ook de warmste dag van het jaar worden!!!!!! nou jah gelukkig zijn de rolluiken er, die we besteld hadden, dus hopelijk worden die morgen opgehangen, en kan ik vanaf dan beter slapen (komen voor het slaapkamer raam)

ik lees net bij de juli mama's dat sweetangel haar vliezen zijn gebroeken, dus die heeft vandaag of morgen haar kindje, en zal dus niet een augustus mama worden, maar er zijn vast wel andere juli-mama's die hier komen, want het schiet al op!!!!

en dan zijn wij eindelijk aan de beurt!!! niet dat ik het zwanger zijn zat ben hoor, ja het is wel warm, maar dat had ik anders ook! en ik vindt het tog ook wel leuk al die bewegingen in mn buik!!! ik dnek ook niet dat ik me na die 40 weken vrijwillig wil laten strippen, zou het niet het ergste vinden om tot week 42 door te lopen, als verder alles goed is! nou ja we zien het wel, zal nu ff ijsje pakken haha

liefs..

6. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Hier is het weer superbenauwd :cry: ...kan niet wachten tot het vanaf morgen minder wordt!

Nou Klaasje moet zeggen kan niet wachten tot de kleine er is....kan het echt niet opbrengen om ook nog over te gaan lopen tot 42 weekjes...
    En zelf ben ik een weekje na de uitgerekende datum jarig dus hoop wel vantevoren bevallen te zijn ;)

Saona, je buikje is echt weer gegroeid! Echt een supermooie buik!

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo... nou hier ook een augustus mama ik ben er vanaf nu wel overtuigd dat ik een aug mmaa wordt...:(
    juli is nog zoo kort en had nog geen ontsluiting...

en is de hitte daar al wat minder?? hoop het zo voo rjullie!!!

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Het is hier nog steeds benauwd.. jakkes...
    Alles plakt en ik zie er tegenop om straks te gaan slapen.. pfff vies plakkerig in het bed....

9. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    En Sweetangel is bevallen om 18 uur lees ik net op het julimama draadje :)
    Ik wil OOK... het is veel te warm!

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jjaaa, het wordt weer 21 graden, tenministe dat zeggen ze.... :)
    morgen mijn laatste dag werken en dan genieten maar en natuurljk wachten....

11. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Heerlijk valt hier met bakken uit de hemel eindelijk verkoeling,kamertempratuur is al gezakt van 29 naar 26 dus gaat goed.

spannend petra vrijdag hoop voor je dat ze de kleine kunnen draaien en dat het geen pijn doet,ik moet dinsdag hoop dat ie ook gedraait is.

heerlijk voor sweetangel dat ze bevallen is,het kan maar gebeurt zijn.

hoop voor de rest die nu op het eind lopen ook opschiet.

12. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    waaaaaaaaaaaaaar ik wil ook regen hier hebben, ik ben dat warme weer zooooooooo zat :cry:

Als het hier zou gaan regenen, dan ga ik in mijn hemd buiten staan en dat kan me niet schelen :)

Ik hoop echt dat het zo ineens met bakken de lucht uit komt zetten, lijk mij zooooooooooooo lekker 8) :D

Ooh fijn dat sweetangel is bevallen, dus toch nog snel gekomen na het inleiden.

Nou ik ga zo koud douchen, plak aan alle kanten hier bah.

gr. Patricia ;)

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    :confused: dat meen je niet! Nou hier zit ik opgescheept met een brandende zon hoor ! Geen vuiltje aan de lucht...

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ooowwwwwwwwwwwwwwww ik wil ook inderdaad! Ik ga even op zoek naar de berichten over Sweetangel ;)

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow leuk!!! Sweetangel bevallen.... gauw even lezen bij juli-mama's!

16. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Leuk dat sweetangel is bevallen....nu de rest van de juli mama's nog ;) ik duim voor jullie!

Nou hier is het weer goed benauwd...ook geen regen gezien :cry:
    Maar misschien dat het vanavond ging onweren geloof ik!
    In ieder geval wordt het vanaf morgen een stuk koeler :)

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik hoor net van mijn vriendinnetje dat het in Hilversum heel hard regent, dus ik hoop dat het maar snel hier overkomt :D

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Uurtjes verder en nog steeds geen regen :(

Ben bij de VK geweest, kindje is inmiddels zover ingedaald dat ze het hoofdje niet meer kunnen voelen, ze kunnen alleen de schoudertjes nog voelen hélemaal onderin :D ... HOELANG NOG?! Ik ben zo ongeduldig :confused:

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou dames, ik heb de hoop voor juli opgegeven( die duurt toch nog maar 4 en halve dag ) dus ik ga hier vaker langskomen... :) ik zie dat voor sommige van jullie dat eindstreep ook al dicht in de buurt komt :D

nou saona.. ik hoop voor jou dat het niet lang meer duurt... en eigenlijk ook voor mezelf :)

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dat vooral :D !

Deel Deze Pagina