ik heb de hoop voor juli mama ook opgegeven... ik wordt een augustus mama nou ja zolang ze maar gezond is !!! hoest hier?
Hier heeft het welgeteld 10 druppels geregent.. maar was wel heerlijk om even in de regen te staan. Ik kon even afkoelen en heb net 1 van de 2 vriezers ontdooit en schoongemaakt.. nu nog de bergkast (doe ik morgen) en dan heb ik alles gedaan wat ik graag wilde doen voor de bevalling. Dus wat mij betreft mag de kleine na morgen komen. Hebben jullie toevallig nog gekeken naar de verwachtingen van het weer? Word het wat minder warm?? Ik hou het echt niet meer uit nl! Voor de juli-mama's.. nog even volhouden.. aug. is dan nog wel maar 4 dagen van ons vandaan, maar er kan nog veel gebeuren in die tijd!!
Ja ik zag het vanmiddag Ja zoveel heb ik er hier ook ongeveer geteld vanmiddag Ik knipperde met mijn ogen en toen waren ze weer weg
ja pcies! Maaaarr.. er komt beter weer voor ons zwangeren.. a.s dinsdag nog maar 23 graden!! (hier in het zuiden dan ongeveer 25 denk ik) Ik hoop dat onze ukkepuk dan van plan is om te komen. Al hoewel..ik heb sinds vanmorgen wat last van lichte menstruatiekrampjes...en voel me wat rusteloos en "raar". Ik moet zo naar de vk... dus mijn bloeddruk word ook weer gemeten. (eens kijken of ie nog verder gezakt is nu!) Hoe is het met de rest?? Vannacht weer iets kunnen slapen?? Ik redelijk.. deze keer lag mijn man te woelen..hahahah
Yes, gisteren ging het regenen. natuurlijk pas toen we naar bed gingen, maar goed. En nu, geen zon te bekennen. Nooit gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijn! Gisteren nog naar vk geweest. Ik had de nacht daarvoor zo'n pijn in mijn hoofd, dat ik vermoedde dat mijn bloeddruk gestegen zou zijn. Dus er tussen gepropt. Het is wel te merken dat er meer zwangeren in mijn omgeving zijn, want het is nog nooit zo druk geweest in de praktijk. Tegenwoordig moet je minstens een half uur wachten!!! Anyway, bloeddruk was dus.... gedaald!!!! De vk heeft gezegd, dat als de baby er nog niet is volgende week, ze zal gan strippen. Hmmm.... oke, maar ik neem wel 2 kids mee. Dat zie ik niet zo zitten. Maar ja, oplossing bedenk ik wel. En eigenlijk wil ik dan gewoon bevallen zijn! Mijn buik is zo vreselijk hard, ik kan me neit voorstellen dat er nog wat bij kan groeien. In bed kan ik me niet omdraaien zonder dat dit pijn doet aan mijn bekken. En ik wil ook niet meer striae erbij! Hihi, dus alle reden om te baren toch Wat ik vervelend vind, is dat voorweeen bij een 2e, 3e, 4e, etc kindje normaal zijn. Dus steeds denk ik...heee, zou het nu doorzetten? Terwijl bij de 1e alles gewoon begon met weeen en ik nooit voorweeen had gemerkt! Grrrrr..... Oke, een rustig dagje iedereen toegewenst. En Niek veel plezier op je laatste werkdag! Ellen
ik heb de regen gemist vannacht hopelijk komt er straks nog wat, is wel wat koeler. susanne: spannend hoor, ben heel benieuwd...
Hier ook lekker afgekoeld alles staat nu heerlijk open fijn vooruitzicht niet meer zo warm. Ik hoop voor je ellen dat het snel gaat beginnen,ook ik heb last met slapen en draaien word om de 2 uur wakker en moet dan gaan verliggen,en meestal ook plassen,slaap daarna wel weer meteen maar mijn heupen voelen dan pijnlijk. Spannend susane dat het begint te rommelen bij je hoop dat het doorzet,zou wel lekker zijn ,en zeker nu het wat koeler word. Nou ga hier ff wat doen heb er nu weer de puf voor,fijne dag allemaal.
Ja idd alle reden om te gaan bevallen.. ik heb dat net zo. Ik hoor mijn bekken gewoon kraken als ik omdraai.. Ik heb net bij de vk gevraagt over strippen.. ze doen dat bij onze praktijk idd standaard bij 41 weken. (als het mogelijk is natuurlijk, je moet dan wel al min. 1 cm ontsluiting hebben) wbt de voorweeen.. ik heb er vanaf gisteren af en toe wat last van. Bij Lisa idd nergens last van gehad. Ik kreeg weeen en het zette toen ook meteen door! Verder was bij de vk alles prima... mijn bloeddruk was weer iets gestegen. De vorige keer was het 117/52 en nu was het 119/69 Harttonen waren luid en duidelijk! Volgende week natuurlijk weer controle... maar hopelijk is het niet meer nodig! De vk zei dat het toch best kon zijn dat ik niet over de datum ga, of iig niet "zo ver" als bij Lisa. Vaak ga je bij een 2de over de datum als je echt bent ingeleid de eerste keer. Dat ik bij Lisa dus met 41 wkn en 2 dgn spontaan bevallen ben, zonder inleiden, kan dus betekenen dat ik nu de 41 wkn niet haal... Laten we het hopen! Zou de pendel van Inky gelijk krijgen (9 augustus)??
, nog eventjes.... wordt nu wel heel nieuwsgierig hoor! Volgens mn hubby moet ik opschieten, het duurt hem te lang !! Ben benieuwd wanneer ik mag. Heb net gister (pas ) mn kraambed opgemaakt. Nou het kraakt lekker hoor bij elke beweging die je maakt! Al dat plastic en die zeiltjes, das iets minder.. maar hoort er ook bij... We wachten met spanning af... Groetjes!!
Hier heeft het wel geregend en heeeeeeeeeeel hard gewaaid, maar dat heeft echt niks geholpen want het voelt nog klam aan Vandaag nog een dag dat zo klam aanvoelt en in de loop van de middag zou het weer gaan regenen zeiden ze. En ja volgende week word het idd wat lekkerder voor ons, hoop dat we dan allemaal (die zover zijn) spontaan bevallen hahaha Ik voel me ook vanaf gistermiddag rusteloos en van die ongi krampen en soms trekt het naar mijn rug en dan ineens is het weer weg Kreeg dat gevoel zo om het uur, soms langer en het was maar eventjes nog geen 1 minuut. Ik ga zo maar even lekker douchen, met veel koud water erbij gr. Patricia
Hier is het ook een stuk koeler gelukkig Helaas hier nog geen voortekenen...zou nu toch echt dolgraag de kleine in mijn armen willen houden. Maar heb zelf zo'n vermoeden dat ik langer dan 40 weekjes ga lopen... Queenbee, heb mijn bedje vorige week ook opgemaakt met een watervaste molton en een zeiltje uit het kraampakket. Iedere keer als je je nu omdraait (regelmatig dus met die dikke buik ) hoor je het kraken hahaha Niek, nog 1 dagje werken en dan kun je lekker gaan genieten van je verlof!!!
zo voor sommige voor jullie is het dus al spannend, jullie hebben meer voortekenen dan ik maar tis idd lekker een boel afgekoeld vandaag heerlijk, heb het gevoel dat ik er weer een beetje tegenaan kan. ik hoop dat met dit weer onze kindjes lekker ter wereld willen komen...
Wat een onweeeeeeeeer vanmorgen vroeg hier (06:00)! Het leek wel of de hemel naar beneden kwam, HEERLIJK! Letterlijk een geschenk uit de hemel Ik heb de hele nacht buikkramp gehad, de hele zwangerschap geen last gehad van harde buiken, en nu heb ik al een week een buik als een baksteen... Afijn, als het weer een klein beetje meer mee gaat zitten, dan overleef ik het wel
nou das goed nieuws saona, dan zit het er misschien wel aan te komen... ja heerlijk he die regen vanochtend.. ging dat bij jou ook gepaard met ongelooflijke onweer?...
Nou inderdaad, ik had het in de verte al aan horen komen, het onweer... maar het leek wel of het recht boven ons huis hing op een gegeven moment! Ik ben me toch een paar keer rotgeschrokken zo hard! En PIJPENSTELEN van regen, nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen dat ik het HEERLIJK vond! Voelde het gewoon afkoelen in de slaapkamer!!!
mijn eerste baby is uitgerekent op 22 augustus ben benieuwd btw de ene zegt dat het dan een leeuw is en de andere een maagd... in boekjes is het ook elke keer iets anders?? wat is het nou dan?
ja ik zweette me daarvoor dood, en toen het eenmaal begon met regenen koelde ik helemaal af.. heerlijk was dat... dan kan je nog ff lekker slapen.... hmm ja sjarrel... mocht het de 22e komen, dan zal je ze alletwee moeten lezen denk ik, heeft mijn man ook die is 23 sept. geboren en hangt ook tussen maagd en weeschaal in. maar dat je kindje ook werekelijk op de uitgerekende datum komt is nihil maar 4% bevalt op die datum...
Lekker zeg onweer, ik wou dat het hier ook had geonweerd. Dan was die warmte wat minder geweest, zweet me weer rot en ik hoef daar echt niet veel voor te doen bah Ik ben zelf ook een baby die op de uitgerekende datum geboren is, maar dat komt maar zelde voor! Ben benieuwd of mijn ukkie op 5 augustus geboren wordt, maar ik denk zelf later dan eerder Zo ik ga maar even wat verkoeling zoeken, mijn pc staat in een te warme ruimte bah. groetjes Patricia
Ja idd. En je draait nogal wat van je ene naar je andere zij... . Maar met een beetje mazzel hoeft dit maar eventjes meer... Dan hebben we een kleine in huis... Groetjes!!