augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ellen.. hopelijk gebeurd het snel meid!!! maar ik wil wel eerst nog effe bevallen he ;)
    saraah is nu dnek ik ook aan het bevallen dus van de juli mamas alleen ik, lise en pluk nog....

en ik weet bijna zeker dat ik aug mama wordt deze 1e dag.. nou ja voor mij hier anderhalve dag nou dar gebeurd echt niks meer in... :(

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ja ik bedoelde strippen, wat susanne zei, haal de dingen nu door elkaar hahaha

Vannacht geen oog dichtgedaan, constant last van krampen onderin mijn buik, soort ongi krampen :cry:

Maar ze zijn niet ondraaglijk nog en komen niet zo vaak, dus het zal wel loos alarm zijn :(

Maar ik hoorde dat saarah wel bezig is, dus toch nog een juli mamma :)

Welkom trouwens Cristel bij de augustus mamma's :D

Zo ik ga me even bewegen, heb last van me rug :(

3. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Leuk voor je niek dat is nog eens een verassing van je vrienden en collegas.

Veel buikpijn gehad het weekend trekt steeds naar me bovenbenen toe,kan moeilijk naar de toilet,en draaien in bed is een crime,kleintje zit nog erg hoog krijg weinig lucht,nu gelukkig wel stuk aangenamer nu het weer beter word,morgen naar de gyn,hoop dat ie gedraait is maar naar mijn gevoel niet.
    fijne dag allemaal

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb een probleem: nog maar 1 dag thuis met verlof en de hele ochtend wezen shoppen :oops:
    als dit zo doorgaat dan mag ik wel weer gaan werken, hihi!

5. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    hahahaha dat is een herkenbaar probleem niek, zeker als je net met verlof ben had ik ook :)

Maar het wordt vanzelf minder hoor, echt waar, naarmate je buik groter word en niet zo goed meer kan voortbewegen dan ga je al vanzelf minder shoppen :cry:

Ik shop nu al iets van 3 weken al niet, vanwege de warmte, vocht in mijn benen en voeten en omdat mijn buik zo zeer doet als ik een stukje heb gelopen.

Dus dat kan bij jou ook nog komen natuurlijk en zoniet, dan kom je wel om in je spulletjes :) :D

Ach, joh toch leuk shoppen en zeker als het voor de kleine is :)

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    elke dag dat ik nog niet ben bevallen ben ik aan het shoppen ,oet echt stoppen want ze heet veel te veel kleertjes.. maar ja wat kun je anders doen....

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb er ook last van meid, ik wed dat hij de helft straks niet eens aangehad heeft... misschien heeft een andere zwangere mama er dan nog wat aan ;)

Ik ben niet zo spraakzaam hoor meiden, ik heb de laatste dagen buikpijn en last van veel nummertjes 2 :rolleyes: ... Ik slaap ook al 2 dagen niet lekker van de kramp, ben maar aan het spoken en scharrelen door het huis midden in de nacht :(

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik lees iig met jullie mee ;)

9. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ja ken het :oops: zou ook het liefste de hele dag shoppen maar dat lukt lichamelijk niet meer...
    Als ik 5 minuten heb gelopen drukt de kleine zo op mijn blaas (is helemaal ingedaald) dat ik alweer naar de wc moet hahaha
    En dan met die warmte idd...ben niet van de bank af geweest ;)

Christel, voor jou kan het vandaag nog komen he....we duimen voor je!

10. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Hebben jullie ook wel eens het idee dat die kleine er gewoon nooit meer uitkomt? Heb al zeker een week voorweeen, maar zet niet door.
    Moet me er eigenlijk ook gewoon niet mee bezig houden, duurt t ook niet zo lang. Maar das lastig, krijg na iedere 3 stappen die ik zet een pijnlijke harde buik dus kan niet veel meer dan zitten en wachten. Frustrerend... wou dat ik puf had om te shoppen!! haha

11. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Soms heb ik wel het idee ja, dat hij gewoon lekker blijft zitten.
    Maar ik denk hoe dan ook, hij komt er wel uit, via de natuurlijke weg of via een keizersneede :)

Die voorweeen kunnen lang van te voren al beginnen hoor, soms lees ik bij mensen dat ze er al 3 weken last van hebben :confused:

Zelf heb ik het nu een aantal dagen, het rare is alleen snachts en overdag gaat het wel weer. Maar dat kom denk ik omdat ik nog best wel veel weer doe, afwassen en soppen e.d. en tussendoor wel uitrusten natuurlijk.

Ik denk dat je idd er niet al te veel bezig moet zijn, dan valt het ook niet zo op ;)

Als ik ga zitten voel ik ook krampjes en heb ik wat last van me rug, maar dat laatste kan ook door het staan zijn hahaha :) :D

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Same here.. ben je net geweest, sta je op en dan moet je voor je gevoel alweer.. Mn hubby zegt steeds al als ik net geweest en ben en dan weer moet; "nee hoor, je hoeft niet, dat denk je maar". :)

Groetjes!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik zat trouwens gisteravond ineens uit het niets bomvol zenuwen, net onder mn beide borsten giga zeurderige pijnen en onderin mn buik ongikrampen.. :confused: Ik dacht echt dat het vannacht zou doorzetten, maar nee. #-o

Pijntjes zijn nu ook weer veel minder dan gisteravond, heel raar..

Ben net nog bij de VK geweest. Alles was ok, bloeddruk 130/70, buik 39cm en ik was nu in 1 wk tijd 8 ons (!) gegroeid. Zij en mn hubby denken allebei dat ik as zondag 6 aug ga bevallen. Nou, het mag van mij wel even iets eerder hoor! Ben nu veel te nieuwsgierig..

\:D/ Groetjes!

14. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nou, het begint hier toch ook ECHT spannend te worden voor sommige, hé!? :rolleyes:
    En er wordt lekker veel gepost... ook op 'juli-mama's' en 'september-mama's'....
    Ik houd alle 3 de topics bij, maar als ik 'n halve dag niet gekeken heb, ben ik weer een uur bezig met bijlezen... wel leuk, hoor! ;)

Gr. Niki

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bij mij in de familie hebben ze een poultje gemaakt en ook nog allemaal 5 euro ingelegd voor de winnaar :rolleyes: De data's op de lijst lopen tussen 29 juli en 13 augustus...

29 juli was van mijn vader, die belde gisteren dattie zwaar teleurgesteld was dat ik hem niet heb laten winnen :) . Mijn moeder heeft vandaag gezegd, ik ben bang dat ik haar ook teleur moet stellen... maar 13 augustus, dat duurt wel erg lang in mijn beleving hoor :confused: !

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh saona ja die poule hadden ze bij mij ook gemaakt ideetje van mn man.. mar iedereen had juli behalve mn neef(nou ja neef van mn man) dus die kan nog gelijk hebben.. we zullen zien...

ik was heel erg ongeduldig maar word je alleen maar sjaggi evan.. ik zie nu wel wanneer ze komt... bennu tenminste vrolijker en ga e rnu ook niet o zitten wachten

heb telkens forse bloedneuzen weet iemadn hoe dit kan.. heb ik nog nooit gehad namelijk...

17. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik heb wel eens gelezen dat bloedneuzen tijdens de zwangerschap vaker voorkomen, als je het echt vaak en veel hebt zou ik ff de VK of in jouw geval de gyn bellen.

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja het is inmiddels alweer gestopt.. gelukkig.. heb mn bloeddruk net opgemeten maar ide was goed dus zal misschien wel door de hitte komen..hoe is het met de aug mamas vandaag?

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    die bloedneuzen komen doordat al je vaatjes sterker doorbloed zijn en dus ook in je neus. Door bijvoorbeeld te niezen of teveel spanning kun je dat krijgen. Heb het zelf een keer gehad toen ik uit bed stapte.

20. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tjee jullie moeten steeds naar de toilet lees ik en ik ken nu juist niet,wel steeds buikpijn maar weet nu ook weer niet waar het vandaan komt,is het omdat ik naar de toilet moet of iets anders wat een onderwerp!! ben beetje prikkelbaar ,ken niks hebben maar goed zal erwel bij horen de hormonen natuurlijk weer,hoop dat ik lekker slaap vanavond en alles morge weer over is,ga ff bij juli mama kijken hoe het met sahra is.

Deel Deze Pagina