augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb het inderdaad ook niet zelf verzonnen.... :(
    Ik heb ze nu al af en toe aan in bed... dan maar eventjes niet zo sexy naast mijn mannetje.... hij heeft er wel begrip voor, hoor!

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welles :p

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    hahahaha, ja maar ze zitten wel lekker idd :)

Ik heb ook een aantal van die zwangerschaps onderbroeken van het merk Anita en daar past die kraamverband ook in.

Heb dan geen buik meer, maar die is toch niet gelijk helemaal straks toch? :(

Ach over een poosje kunnen we wel weer een sexy lingerie setje aan :)

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, en dat zouden we dan verplicht cadeau moeten krijgen van onze mannetjes, toch???

5. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik moest bij de eerste 2 onverwachts naar het ziekenhuis, dus heb nu mijn tas wel klaarstaan. Mijn ex had toen ook wat spullen uit de kast getrokken, maar niks waar ik ook maar iets aan had :)
    Positiekleding is na de bevalling veel te groot, eigen kleding te krap, heb nu dus 2 jazzpants gekocht voor na de bevalling.
    Heb in de auto ook kleingeld gelegd, mocht je naar het ziekenhuis moeten en in een rolstoel (met ween loop je niet zo lekker!), heb je daar een 2euromuntstuk voor nodig en ook voor de parkeergarage. Maar hoop dat ik lekker thuis kan blijven!

6. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    O ik weet zeker dat mijn ventje tegen die tijd een setje gaat bestellen hoor, dan wel online hihi :D

Maar daar zou hij de eerste 6 weken geloof ik nog niet aan denken, ook omdat alles daar beneden nog gevoelig kan zijn :cry:

Maar dat setje komt er wel :)

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Oh nee niks ervan dat pakje mt 50 gaat mee en hij zal het aantrekken ook, zijn we nou helemaal geworden.

Alle kleertjes gekregen van mijn vriendin (2 kids), moeder 1 pakje zelf gekocht (eigenlijk schandalig zoveel kleertjes als we gekregen hebben) en dan zo groot worden dat je het niet aan kunt.
    Nee niks ervan Ik ben hier de baas [-X , al moet ik hem erin proppen aanhebben zal hij het :D

Groetjes

8. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Over het algemeen kun je na 3 weken weer probleemloos sex hebben hoor! Ik ben meestal na 2 weken al aan 't aftellen :oops:

9. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Pluk, als je goed propt moet dat zeker passen ;)

Om eerlijk te zijn heb ik ook helemaal geen kleertjes in maat 50. Onze kleine is groter kwa lengte dus waarschijnlijk had maatje 50 ook niet gepast ;)

Niki, inderdaad een fijn lijstje!
    Ik had al een tasje klaar staan maar er miste nog wat in. Ga het snel even bijvullen. Thnx!

10. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    spannend zeg bij de juli mamas die nu dus ook augustus mamas worden.

ben net terug uit het ziekenhuis kleintje is gelukkig gedraaid,maar nu was mijn bloedruk mega hoog,moest gelijk bloedprikken ,ctg scan maken en aan de bloedruk meter,daar een uur gelegen,bloedruk was wel minder ,en bloed was goed filmpje ook,nu moet ik over 2 dagen weer dezelfde check up doen,omdat ze bang zijn dat het de verkeerde kant kan uitslaan,maar ik voel me goed maar ben wel blij dat ze het scherp in de gaten houden,verder goed rust houden,en nu maar hopen dat de kleine niet meer terug draait,en snel gaat indalen.

11. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    jacky@

Hoop idd voor je dat de kleine nu maar snel indaald, dan kan het niet meer terug :)

Wel fijn voor je dat ze jou en je kleintje goed in de gaten houden.

Wat bedoel je met dat ze bang zijn dat het de verkeerde kant uit zal slaan :(:

Ik hoop geen ramp dingen :cry:

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik hoorde net bij de kapper dat het volgende week weer warm wordt?? Nee toch???
    Dan moet onze ukkepuk deze week nog maar snel even komen hoor!!

Ik heb overigens sloggi onderbroeken gekocht met een corrigerend buikstuk erin.. die zitten ook erg lekker na de bevalling. (heb ze na lisa ook aan gehad)

13. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    nadje@
    Joh meen je dat, dat wist ik niet, dat is best al snel, ik had zoiets gelezen dat het minimaal 6 weken kan duren :confused:

Nou ja des de sneller kan mijn mannetje een setje bestellen :)

14. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    susanne@

Ja dat hoorde ik ook, bah en nu zijn net mijn voetjes geslonken :cry:

Ik heb ons ukkie ook hartig woordje toegesproken dat hij deze week maar moet komen hoor, mama heeft geen zin in die warmte :eek:

En als hij toch besluit nog niet te komen, dan maar weer die hitte tegenmoet :( 8)

15. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Jacky, hoop dat het zo blijft dan he!
    Wat kan er dan mis gaan als het de verkeerde kant uitgaat?

Susanne, dat meen je niet :( was net zo blij dat het weer eindelijk eens ff wat minder was! Je hebt meteen veel meer zin en puf om wat te doen...
    Nou ja dan moeten we maar extra genieten van deze week ;)

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jullie moeten niet zoveel kletsen hoor, ik hou jullie niet bij ;) '
    vandaag weer lekker wat inkopen gedaan en mijn gordijnen gewassen, dus straks kan ik heerlijk onderuit op de bank liggen. Vriendje gaat lekker koken ;)
    hoe is het met jullie?

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    vanaf vandag wordt ik officieel aug mama!!!
    schijnbaar vind ze aug leuker dan juli... of ze vind het wel best in mn buik...

nou over die onderbroeken even die oma onderbroeken heb ik dus ook gekocht ivm de gel en band die ik gebruik na mijn bevalling om mn buikkie terug te krijgen .. plat dus.. mn man zei gister he doe is aan . ik zeg ja dnek het niet.. hij deed ze aan voor de gein.. stond vrij lullig.. maar volgens mij ligt ie er nu nog in te slapen hahaha/...

alles is rustig hier... en met de aug mamas???

18. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    hier alles rustig, gister en die nacht ervoor had ik last van krampen in mijn onderbuik en rug.

Maar nu al de hele dag niks meer, dus nog geen bevalling van mijn kant uit! :cry:

Ik las bij de juli mama's dat saraah is bevallen van een dochter, dus net op de valreep een juli mama....................... hoe doet ze het :)

Alleen ze had bijna een sectio ondergaan, maar de kleine meid is toch via de natuurlijke weg gekomen :eek:

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hallo..... ik ben Lilith.

Had gehoopt een juli-mama te worden maar dat vind de beeb blijkbaar geen goed idee. :)

Lees altijd mee met de juli-mama's, en dacht, laat ik eens bij augustus gaan kijken. Is t goed als ik meeschrijf?

X Lilith

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd toch en lilith... mijn kleintj eheeft het blijbaar ook goed in mamas buik.. maar jij bent als verder dan mij.. ben je al gestript of gaan ze dat nog doen??? heb je al weeen??

Deel Deze Pagina