morgen weer naar de gyn.. hoop dat ik al ontsluiting heb.. en ik krijg trouwens was van die kutpost hier.. sorry maar ben effe pissed mn pa kleertjes opgestuurt extra veel betaalt dat ik het snel heb binnen 4 en 6 dagen.. nou dit is al dag 8 en nog niks.. en ik zag online dat het woesndag al hier in la was en dat is 10 min vabn mn huis.... dus mn pa weer voor jan ... meer betaalt...
Hier nog een meisje het wordt nu 5 tegen 3 Petra, geniet nog lekker van dat laatste dagje! Zou ook lachend naar de gyn gaan als ik jou was...6 kilo is toch wel een beetje erg veel
cristel@ Succes morgen, ik hoop voor je dat je onsluiting hebt dan Zo ikke ga afsluiten, ben zo moe en heb een beetje last van mijn buik. Oja ik moet morgen naar de vk voor controle, zal wel niks bijzonders zijn. Heb al maanden een gelijke bloeddruk 120/60 en mijn urine is ook goed, gewicht ook dus Misschien iets over de bevalling e.d.
Nou meiden succes allemaal, hoop dat er komende nacht iets gaat gebeuren bij 1 van ons. Wij weten trouwens nog niet of we een jongen of meisje krijgen. De meeste van onze vrienden en familie denken dat het een meisje wordt.... we zullen zien... Tot morgen!
hahaha.. heb je geen voorgevoel lilith??? iedereen zei in het begin ooh dat wordt een jongen en wij hadden en voorgevoel dat het een meisje zou worden en ja hooor het is een meisje...
0eeh,,,komen steeds meer meisjes bij, maar blijven tog meer jongens denk ik volgens mij was in juni ook zoveel jongetjes, en in juli weer meer meisjes, ergens op deze site staat het wel, maar weet zo ff niet waar hahaha petra, veel suc-6 overmorgen!! en voor de rest, alvast weltrusten en niet stiekem bevallen (ja de overgebleven juli mama's mogen wel, die hebben voorrang) hahaha morgfen komt mn vriendje als het goed is terug van korte vakantie, dus dan mag het hier ook gebeuren, maar als het nog 2 of zelfs 4 weken duurt, maakt me ook niet uit, vind het nog wel leuk zo, dat geschop in de buik, en met dit weer is het ook nog wel uit te houden!! liefs..
Heb wel een beetje een voorgevoel dat het een meisje wordt. Maar mijn mannetje begint nu ineens over een jongen. Maar ff serieus. Volgens mij heb ik echt weeen nu. Ik dacht eerst, het zal wel weer een valse start zijn, maar heb ze vanaf half 9 om de 5 minuten en ze worden steeds langer en pijnlijker. Het is nu kwart voor elf. Afwachten nog maar, niet te hopen dat het weer voorweeen zijn... Christel, succes morgen!
thx lilith.. nou ik denk dat het echt begonnen is vor je lilith. hopelijk gaat het snel... als het aan blijft houden nog een uurtje zouik toch maar de vk bellen!!!!
Heej meiden, vandaag te horen gekregen dat het hier toch echt nog maar maximaal een week gaat duren Als m' n bloeddruk goed blijft wordt het inleiden met 38 weken en anders eerder! Vind het wel spannend maar ben ook supernieuwsgierig
Lilith, hoop voor je dat het doorzet! Succes alvast! Sjalleke, spannend zeg! dan komt het nu echt kortbij he... Mag ik vragen waarom ze je inleiden?
Lilith wat hoor ik nou, heb je weeen : Ik hoop voor je dat het heeft doorgezet vannacht en dat je nu een stuk verder ben Misschien ben je al bevallen en genieten je nu van je kleine beeb Ik kon niet goed slapen vannacht, mijn buik zit behoorlijk in de weg De ene keer lag ik op mijn rechterzij en dan weer op mijn linkerzij en dan op mijn rug, nee ik kon mijn draai gewoon niet vinden. Ben er dan maar weer uitgegaan en wat water gaan drinken, plassen en toen maar weer een poging gedaan om te gaan slapen Ik heb het nog 4 uur zien worden en toen maar in slaap gevallen denk ik!
Hey Sjalleke, hoe groot hebben ze jou kleintje geschat? Je word om dezelfde reden als mij ingeleidt he? Hopelijk valt het voor jullie ook mee en hoeft je kleintje niet in de couveuse of iets! Sterkte! Zo nu gaan we hier verder met jullie volgen
@ Lith...Hoop dat het doorzet voor je meid! @ Sjalleke suc6! Spannend idd!! Gisteren naar de vk geweest, om te kijken of de beeb nog goed lag (ik heb afgelopen vrijdag een draaipoging gehad die gelukt was,) maar de vraag was natuurlijk of ie zou blijven liggen, aangezien het ventje volgens de echo maar aan een kleine 5 pond zat! En JOEPIE!!!! hij lag goed en ook nog eens helemaal ingedaald!!! Dus zorgen hoef ik me niet meer te maken dat ie terug draaid!! Volgens de vk zag alles er super uit en was ik klaar om te bevallen haha dus nu maar hopen dat ie niet tot week 42 blijft zitten! Hoe gaat het met de rest van de aug mama's?? Liefs Petra
@Selin ons hummeltje is een beetje aan de kleine kant en door een beperkte hoeveelheid vruchtwater gaat de gyn ervan uit dat mijn placenta niet meer 100% functioneert waardoor het in mijn buik verder te weinig zal groeien. En verder is mijn bloeddruk wat aan de hoge kant en die zou er nu voor kunnen zorgen dat ze nog voor volgende week dinsdag inleiden... @sweetangel: laatste echo geschat gewicht 2400 gram maar VK en gyn " op de hand" niet zo heel klein dus we zijn benieuwd! Hopen inderdaad dat het (nog even ) het allemaal goed doet en dat we snel samen thuis zijn.
Ik was laatste echo geschat 2340 gram. Geboortegewicht: 2760 gram hihi... De gyn zei dat een groeiecho er 500 gram naast kan zitten, helaas wel beide kanten op! Ik duim voor je dat jullie evenveel geluk hebben als ons!!!