@niek: Nou dat is nu bij mij precies het zelfde, overdag heel druk, dus dacht ik nou dan is hij vannacht lekker rustig Mooi niet hoor, blijf maar heen en weer draaien en hij drukt zo met zijn hoofdje op mijn baarmoedermond Tijdens die hittegolf voelde ik hem ook wel eens, maar niet zo vaak als nu! Nu ook zit dit berichtje te typen en ik voel hem met zijn voetjes schoppen en zijn hoofdje voel ik ook in mijn beken heen en weer gaan
nou petra misschien ben ik nog net voor je kom terug van de gyn en ben pas 1 cm open mar het is een begin.. bloed ook een beetje maar dat is het begin van de bevalling volgens de gyn.. begin nu langzaam ook weeen te krijgen en krampen dus hoop dat het goede kant opgaat.. volgens de gyn wel.. die verwacht het toch wel 1 deze dagen als het niet vandaag of morgen is.. anders moet ik vrijdag weer terug komen ivm met mijn bloeddruk
Hey Cristal, das wel goed nieuws he! Je kleine meid zit eraan te komen Nog eventjes volhouden...misschien dat ze vandaag (jouw tijd) wel komt
Ik geloof dat mn vruchtwater op 02/08/06 tegen 22.30/22.45 gebroken is... Voelde geen plop maar moet nu steeds naar de wc en bij het afvegen zit er een beetje bloed bij. Heb het al opgevangen in een potje. Het is helder met witte stukjes en een beetje bloed... Heb nu haast constant last van ongipijnen... Ik denk dat de beeb in aantocht is..!! Groetjes!
Heb de hele nacht wakker gelegen op 2 uurtjes na. De hele tijd ongikrampen, om de 5,6,7,8 minuten. Ze hielden om en nabij de minuut aan, zelfs eentje van 4(!) minuten. Maar deed niet echt zeer, voelde meer als hevige ongesteldheid. Heb net de VK gebeld, als ik voor 1300u geen pijnlijkere weeen krijg dan vannacht, komt ze hier. Ik praatte nog veel te opgewekt zei ze. "Dat zijn dan nog geen ontsluitingsweeen, want als je die hebt dan kun je niet meer zo makkelijk praten". Ok.. Anders moet ik haar eerder bellen en komt ze dan... Spannend!!!
@QueenBee: Joh spannend meid, hoop voor je dat het doorzet vandaag Ik zelf heb nu al een tijdje weer van die steken in mijn muts zeg maar hihi en mijn schaambotje doet nu veel zeer. Was net met strijken begonnen en ik kan gewoon niet lang staan, kramp in mijn onderbuik en het straalt weer uit naar mijn rug Van het weekend ook al last van, behalve van die steekjes en pijn aan mijn schaambot, had ik dezelfde klachten. Alleen zijn nu ook mijn darmen een beetje van streek geloof ik, misschien dat dit ook een voorteken is dat ik me zo helemaal leegsch**t hihi Dus ik hoop ook een beetje dat ons kleine mannetje zich gaat aankondigen vandaag of morgen! Succes jij he, ben benieuwd hoor of jij vandaag jouw kleine beeb in je armen heb liggen straks :
Heb ik ook idd, dat mn darmen een beetje boel in de bonen zijn.... Maarja, doe je nix aan, zal er ook wel bij horen. Ik wacht het lekker af, ik ga vandaag maar gewoon doen alsof er nix aan de hand is, want als ik op de 'echte' weeen ga wachten komen ze toch niet, want dan ben ik niet ontspannen genoeg.... Groetjes!
Jeetje, Cristel, Queenbee en Patricia, Wat spannend allemaal zeg ! Het is wel erg interessant om jullie ervaringen op de voet te volgen. Weet ik ook alvast een beetje wat mij over een aantal weken te wachten staat. Hi hi..... Ik merk net zoals Niek al zei dat de baby erg druk is en de bewegingen steeds krachtiger worden. Soms schrik er zelfs van ! :-s en s avonds in bed gaat ze protesteren als ik op m'n zij ga liggen..... Is ook erg grappig want een andere houding in bed kan nl. niet meer. Heel veel succes dames en 'keep us posted' ! Groetjes, Carmen
Ik hoop idd dat het vandaag wel begint, was net een beetje geschokken een paar dagen is die kleine van mij best druk geweest, zelfs snachts, soms vervelend omdat je gewoon niet kan slapen dan Maar nu voelde ik hem maar niet, ben een uur bezig geweest om hem te voelen Stond op het punt om mijn vk te bellen! Begint hij ineens zich om te draaien lag meneer met zijn benen naar mijn rug toe :x dus voelde ik hem daarom niet Maar gelukkig nu voel ik hem weer met zijn hoofdje drukken op mijn baarmoedermond, denk ook dat hij in diepe slaap was Misschien ook een teken van stilte voor de storm!
queenbee@spannend hoor hoop dat het goed doorzet voor je. cristel@bij jouw ook spannnend het begin is er,het zal dan inderdaad wel 1 dezer dagen gebeuren,fijn gevoel toch. patricia@als ik een beetje jouw dingetjes lees herken ik wel een hoop ken ook niet lang staan,krijg ik buikpijn,straalt ook naar me benen,maar ik ken juist niet naar de w.c ook mijn darmen zijn van slag. mijn zus had laten pedelen voor me ze is zelf ook zwanger maar 4 weekjes korter dan mij,en had een uitslag van 25 augustus ,nou daar teken ik voor zou maar 3 daagjes later zijn dan de uitgerekende datum ,niet dat ik me daar aan vasthoud maar wel leuk denk toch niet dat het eerder zou komen.
ik ga vanmiddag naar de verloskundige en krijg dan ook mijn laatste echo, ben zo benieuwd hoe het gegroeid is en hoe het er nu uit ziet.
Oke allemaal stop de persen, terug drukken al die kleintjes die geboren willen worden, zeg maar dat tante pluk het nog niet hebben wil omdat dat ze vind dat zij eerst mag Nee hoor even alle gekheid op een stokje ik hoop voor jullie dat het lekker doorzet en dat jullie nu snel mogen bevallen. Hier is alles echter nog rustig, vanmorgen in 1 uur 4 keer een kramp gehad (ongi kramp maar dan iets steviger) en daarna niets meer. De kleine houdt nog steeds bal in mij. Morgen weer naar de vk, ben wel benieuwd wat ze dan gaan doen. Zullen ze alleen het hartje luisteren en weer mijn buik opmeten of zullen ze ook nog een inwendig onderzoek doen? Laten ze me lopen tot 42 weken of gaan ze eerder ingrijpen omdat ze de kleine nu al op 9 pond schatten. Ik ben bang dat als ze me laten lopen ik er straks een 10 ponder uit moet zien te krijgen! Oja gisteren heeft manlief nog even een foto van mij gemaakt en die staat nu in mijn album. Groetjes
Hoi Allemaal.. Ik voel me vandaag wat "grieperig" mijn neus zit dicht en ik heb wat last van hoofdpijn. Ik moet straks naar de vk en dan zeg ik het wel meteen. Heb ook het gevoel dat ik de hele dag kan slapen.. maarja met Lisa , die weer thuis is, gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk. Straks als zij naar bed gaan dan ga ik ook meteen even liggen. Oh Niek.. spannend zeg.. weer even je ukkie zien..
@pluk: nou bij mij zit er niet echt schot in hoor Ik heb krampjes onderin mijn buik nu en van die kleine steekjes van binnen Ik denk ook dat cristel eerst ga, die heeft duidelijk al meer tekenen Al moet ik wel zeggen dat veel van mijn tekenen overheen komen met een aantal dames die reeds bevallen zijn maar dat wil nog niet zeggen dat het ook het zelfde is voor mij @susanne, ik hoop voor je dat het niet doorzet bij je met die griep Zeker niet als je zwanger ben en nog een kind heb rondlopen
Voor mij gaat het morgen beginnen! Bloeddruk blijft te hoog en ook het eiwitgehalte in de urine is aan de hoge kant dus morgenvroeg om 8.30 uur mag ik me melden op de verloskamers en dan gaan ze inleiden! Afhankelijk van het inwendig onderzoek met gel of vast vliezen breken..... Ik ben zooooooooo benieuwd Sorry voor het laatste plukje juli-mama's.......
@sjalleke: das niet zo fijn dat alles te hoog is bij jou, maar als ze je gaan inleiden heb je wel sneller jouw kleintje in je armen Joh gependel voor 5 augustus, mijn kleintje is dan ook uitgerekend! Maar ik denk zelf dat hij later komt, zo na het weekend. Ik heb hem wel een hartig woordje toegespoken dat hij heel snel moet komen hoor, mamma is erg benieuwd naar jou hihi Succes morgen in he zkh en ik hoop voor je dat je in de loop van de dag of avond al kan gaan genieten van je kleintje
Nog steeds geen pijnlijke weeen aan deze kant van de pc... Ik hoop maar dat het wel doorzet want ik heb nu de hele ochtend ongelofelijke ongipijnen en ik p**p me de darmen uit het lijf... Na ja, om 13.00u komt de VK bij me dus ik zie wel of het dan al heeft doorgezet en zo niet, zie ik dan wel wat ze met me wil doen.. In ieder geval is het wel een lekker weertje om te bevallen vandaag, beter als in die hitte.. Blijft spannend hier, ik hou jullie op de hoogte zolang ik dat nog kan doen hoor!! Groetjes!