Queenbee, had ik toch nog een beetje gelijk he Meid zet hem op...de kleine kan in ieder geval niet meer lang op zich laten wachten! Sjalleke, dat is minder nieuws Maar je hebt wel snel je kleintje in je armen! Veel succes morgen! Cristel, hoe gaat ie daar Nou heb hier wel last van harde buiken maar verder nog niets. We zullen nog ff moeten afwachten (wsl als het warme weer weer terug is )
@QueenBee; Nog steeds geen pijnlijke weeen aan deze kant van de pc... Ik hoop maar dat het wel doorzet want ik heb nu de hele ochtend ongelofelijke ongipijnen en ik p**p me de darmen uit het lijf... Dat had ik dus vanmorgen ook, maar ik heb geen last meer van me darmen helaas Wel nog steeds ongikrampen, zo nu en dan van die steken naar binnen Ben idd benieuwd wat jouw vk zegt als zij komt Succes zo he
Ik val ook even binnen. Ik ben maanden niet op dit forum geweest door allerlei druktes. Heb ik het begin wel trouw in dit topic gepotst. Ben inmiddels met verlof (net als iedereen in dit topic, schat ik zo), dus wat meer tijd om te internetten. Ik moet nog 3,5 week, maar het rommelt al een beetje. Veel last van harde buiken en de beeb is beetje onrustig (weet niet of dat iets met de naderende bevalling te maken heeft) en ik heb ook last van m'n stoelgang (darmen rommelen en veel ook voor de grote boodschap naar de wc). Dat kunnen ook de zenuwen zijn, weet ook niet of rommelende darmen een voorbode is. Maar ik wil nu nog niet bevallen. Wil graag thuis bevallen dus moet ik eerst 37 weken zwanger zijn. En dit weekend gaan we nog even in een luxe hotel ons laten verwennen. Maar verder is alles wel gereed. Bed op klossen, alles staat klaar. Ben vandaag hydrofiele luiers en kleertjes aan het wassen. Dat is zo'n beetje het laatste dat ik klaar moest hebben.
Ik heb de hele nacht niet geslapen, voorween! En vanmorgen vreselijk overgegeven. Net bij de VK geweest, ze heeft me voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje omdat de baby niet wakker te porren is en al 2 dagen erg rustig is. Wacht nu op mijn vriend en dan gaan we. VK zei dat het ook kan dat ik bijna ga bevallen, dan wordt de baby ook rustig. Vind t toch wel beetje eng!
dag dames... Jullie beginnen met ze allen ook al lekker een beetje in de buurt te komen he... Ik hoop voor jullie dat jullie me ook lekker na mogen doen door op de uitgerekende datum te bevallen. o en patricia... Ik had pcs hetzelfde vorige week donderdag; ongi-pijnen waaronder zwaaaare rugpijn en buikpijn, en ik moest ook de hele dag door naar het toillet! Het kan dus een teken zijn omdat je darmen zich vaker legen voor de bevalling! Succes in ieder geval!! xxx Marijke
Hoi Tam, Dat had ik ook in het begin mij aangemeld in deze topic en een hele tijd niet meer gekeken op deze topic Nu ook al bijna 6 weken met verlof ben ik veel gaan internetten e.d. Maar het is heel gezellig hier en aantal meiden van juli worden ook augustus mama's, dus die kletsen lekker hiermee Er zijn een aantal al flink aan het rommelen, dacht zelf dat ik ook bezig was vanmorgen........................maar het zet nog niet door! Dat je darmen rommelen, kan best al een teken zijn hoor, ik hoor en lees het vaak in diverse topic's. Er zijn meiden waar hun darmen van rommelen en even later blijven rennen naar de toi en binnen een dag bevallen Nog een paar dagen voor jou en je zit in je 37e week, dus ik denk dat je dat wel gaat reden hoor
Ik kan me het heel goed voorstelen hoor nadje, ik kreeg die van mij ook vanmorgen niet wakker en heb hem een uur lang zitten porren Maar gelukkig nadat uurtje werd meneer wakker, ik helemaal blij natuurlijk Maar voor jou 2 dagen al niet, dan zeker even een hartfilmpje. Succes zo he, ik duim dat alles goed is met je kleintje
Zet m op dames! Ik leef met jullie mee. Was bij de mondhyghieniste voor het verwijderen van tandsteen enzo. Nu gebruikt hij daarvoor een soort elektrisch boortje. Dit maakt best wel veel lawaai en zal ook wel een beetje doordreunen in mijn lichaam. Ik merkte heel erg veel beweging en gerommel in mijn buik tijdens deze behandeling. Volgens mij vond ze t maar niets....... Ik heb een hele tijd gerustellend over m'n buik geaaid en pas na een kwartier werd ze eindelijk wat rustiger. Als ze maar niet nu al bang voor de tandarts is .... ha ha ! Gr. Carmen
Ik ben gisteren bevallen van onze kleine jongen, ik moest in het ziekenhuis blijven en ben net thuis. Ik ga naar bed want ik heb geen oog dicht gedaan, als ik bijgekomen ben, ben ik weer van de partij
Hoi Tam, Leuk dat je er weer bent! Kan me je nog goed herinneren. We lopen samen gelijk op. Met mij gaat alles wel prima. Erg drukke baby in m'n buik en verder eigenlijk geen klachten. Ik ben alleen nog niet klaar met de babykamer....... Gr. Carmen
Zo ben even alles terug gaan lezen in de topic maar ik kan niks vinden Dus je bent stiekem gaan bevallen En kon je nog die vluchkoffer afkrijgen? Je neef (geloof ik) die had in de poule 13 augustus geraden, maar dat heb je gelukkig niet gehaald Nou meis gefeliciteerd met je zoon, ben benieuwd naar je verhaal en foto's natuurlijk. Rust maar lekker uit en we horen wel van je Joey wat een leuke naam trouwens
jeetje saona, schrik ervan!! stiekem ff tussendoor bevallen hahaha maar super gefeliciteerd!!!! geniet ervan
BEvallen???? Nu al?? zonder ons iets te laten weten??? hahah nee hoor!! Gefeliciteerd met jullie zoontje Joey.. leuke naam trouwens! Ik ben vanmorgen bij vk geweest. Alles zag er nog prima uit. De kleine zit nu zo goed als vast in mijn bekken. Ook heb ik gevraagt of ze een schatting kon doen over de grootte van onze knul. Ze denkt zo rond de 3500/3700 gram.. (net zoals Lisa was) Ik houd zelf rekening met 1tje van 4000 gram.. eens kijken wie er gelijk heeft! A.s maandag mag ik weer op controle.