Pjetje: heel veel sterkte met dit grote verlies, er zijn gewoon geen woorden voor: het is niet eerlijk!!! dikke knuf Nameless
Oh Pjetje, Wat verschrikkelijk ! Ik ben ook in tranen uitgebarsten. Dit is gewoon niet voor te stellen en lijkt wel een enge film. Heel veel sterkte en kracht voor de bevalling morgen. Liefs Carmen.
Wat lees ik nu pjetje Ik las jouw verhaal en ik kon mijn tranen niet meer tegenhouden Wat erg zeg, ik heb er geen worden voor! je was al zover, wat raar allemaal en zo oneerlijk Ik wens jou en je man veel sterkte toe met dit verlies. kus
sorry ik vergeet helemaal ellen te feliciteren ,meid gefeliciteerd met je dochter,hoop dat ze snel naar huis mag en dat je fijn kan genieten. groetjes
@susanne: vandaag is het jou dag hè en hoe voel je je? Heb je al iets van voortekens? Maar nadat verhaal van pjetje wil niemand meer bevallen vandaag denk ik Ik heb genoeg voortekens nu, maar ik moet er even niet aan denken gek hè :
Ptjetje, wat erg!!! Heb zelf net een traantje weggepinkt en het kippevel staat me nog op de armen... Echt heel veel sterkte!!!
Jeetje Pjetje, Dat is echt verschikkelijk. Hier zijn geen woorden voor! Ik wens jou en je man alle sterkte toe deze komende tijd. En ik maar klagen dat het zo lang duurt, ik schaam mezelf diep! Liefs, Ramona
Ja klopt vandaag is mijn D-Day..heb nog geen voortekenen.... maar ik wil na dit verhaal van Pjetje juist WEL bevallen... wie weet wat er anders deze 2 wkn nog kan gebeuren! (hoeft natuurlijk niet ,maar je word weer even met je neus op de feiten geduwt) Vooral omdat ik 2dgn geleden ook wat minder leven voelde, maar doordat ik een babysound heb en het hartje meteen kon vinden, was ik gerustgesteld.
@susanne: Hou het idd goed in de gaten of je je kleintje wel voelt, als is het maar een paar keer op een dag. Ik voelde die van mij gisterochtend niet en heb een uur lang zitten voelen, porren. toen ik op het punt stond de vk te bellen, draaide hij zich om dus ik was helmaal blij
PJetje: wat erg, echt verschrikkelijk, zit nu nog met mijn mond open, het is egt niet te geloven, dat zoeits iemand moet overkomen!!! ik wil jullie heel veel sterkte wensen, met dit grote verdriet!! liefs..
Pjetje, wat verschrikkelijk, ik heb je verhaal met ingehouden adem gelezen en daarna nog een keer omdat dit bijna niet te geloven is... Was het maar niet waar... Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte toegewenst.
Pjetje, Ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, wat vreselijk! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies! XXX
hallo meiden, vannochtend naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken. Gister echo gehad bij een kliniek en daarna moest ik naar de verloskundige. Omdat degeme die de echo maakte niets had berekend (een waarnemer!) pakte de verloskundige de gegevens erbij van de 30 weken echo. Nu ineens vond ze dat er teveel vruchtwater was, terwijl ze toen daar niets van zei. Volgende week moet ik voor een echo en naar de gyn. Ze twijfelt over eventuele zwangerschapssuiker. Mocht dit het geval zijn dan wordt ik volgende week ingeleid. Ik was er wel allemaal van geschrokken, maar verder gaat het heel erg goed met mijn kindje. Veel gapen en sabbelen e een dot met haar Hopelijk valt het allemaal mee en kan ik zelf bevallen en in ieder geval ook thuis...
Hoe is het eigenlijk met cristel ook al ff niks van gehoord zou ze haar kleintje al hebben?? Nou niek spannend volgende week je echo ,hoop niet dat je suiker hebt,en dat je gewoon thuis kan bevallen zoals je graag wil. groetjes jacky
Jezus, wat lees ik even tussen al het goede nieuws door.... dan wordt je toch wel even met de neus op de feiten gedrukt! Alle meiden die bevallen zijn van een gezond kindje, mogen ZO blij zijn!!!! Nadat ik het verhaal van Pjetje had gelezen zat ik met open mond voor mijn laptop, wat VRESELIJK!!! Heel, heel veel sterkte.... meid! Zo erg dit! Dit wens je niemand toe.... Liefs Niki
Dit is echt vreselijk nieuws tussen al dat goede nieuws door... Pjetje ik heb er geen woorden voor, zit te huilen achter de computer... Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe Heel veel liefs
@niek; raar dat je vk niet heeft gezien dat je meer vruchtwater had, komt ze na 7 weken ineens achter ik hoop voor je dat je geen zwangerschapssuiker heb, dan hoef je niet ingeleid te worden en kan je lekker thuis bevallen @Jacky; ik heb ook niks meer vernomen van cristel, maar van meer mensen niet. Het is wat stiller hier in deze topic, denk vanwege pjetje zelf zit ik nu ook minder achter de computer. Ben nu zo aan het rommelen, weer zo zeurderige pijn in mijn rug, zo nu en dan krampen in mijn onderbuik. Een beurs gevoel aan de onderkant en van die lekkere steken naar binnen toe en vanmorgen met afvegen zat er slijm op het papiertje (sorry) Dus misschien toch nog een klein beginnetje vandaag
Jeetje Pjetje, zit hier net als de meeste die het lazen te huilen!! Wat vreselijk, wat een ontreddering moet dit voor je zijn, heb hier gewoon geen woorden voor!! Ik moest gister ook naar het ziekenhuis omdat ik geen leven voelde, maar dat is goed afgelopen. Realiseer me nu pas echt hoe het ook had kunnen aflopen, zit gewoon te trillen. Heel veel sterkte komende tijd, maar vooral morgen!!!