Lieve Petra, Ik wens jou en je gezinnetje heel veel steun voor de komende tijd. Ik ben er helemaal stil van...
Lieve Petra,wat knap van je dat je dit toch wilde vertellen aan ons,weer rollen de tranen over mijn wangen,ik denk zeker voor je verwerking dat dit goed is.Ik wens jullie heel veel steun en sterkte de komende tijd,en ondanks alle pijn dat je toch een mooie crematie hebt van je kleine mannetje,veel liefs jacky
Jeetjes petra wat een verhaal Ik wil jou en zeker ook je gezin heel veel sterkte wensen de komende tijd
Petra, Ik vind het echt heel erg knap van je dat je je verhaal aan ons wilt vertellen! maar wij zijn er altijd om naar je te luisteren!!! Heel veel sterkte deze moeilijke tijd... Liefs, Selin
Pjetje, door de tranen typ ik dit berichtje. Fijn dat je nog zoveel met en voor je zoontje hebt kunnen doen. Heel veel sterkte de komende dagen. En nogmaals veel kracht gewenst voor de tijd die komen gaat. Pim
Lieve Pjetje, Hier zijn werkelijk geen worden voor, verschrikkelijk is het enige wat er bij mij in mij hoofd opkomt!!! Heel veel sterkte voor jou en je gezin!!!
Heel veel sterkte Pjetje! Ik vind het erg mooi dat je hem zelf nog verzorgd hebt en dat je hem nog een paar dagen bij je hebt. Alle sterkte toegewenst voor woensdag!
Alle sterkte voor jullie Petra, ik wens je heel veel sterkte toe in de moeilijke dagen die nog zullen komen. Liefs Jill
Lieve Pjetje, Ik vind het echt zo vreselijk, de tranen stromen over mn wangen. Het is zo oneerlijk !! Heel veel sterkte de komende tijd. Ik zal aan jullie denken. Dikke knuffel Sappie
wat een verhaal zeg.. pff ik krijg er echt tranen van in mijn ogen.. ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen.
Lieve Pjetje, Wat een verschrikkelijk verhaal. Zoals je zelf al zegt: dit wens je niemand toe. Ik wil je echt ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd! Dikke knuffel en veel liefs!
Lieve Peet... Ik kan dit met geen woorden omschrijven... tranen staan in me ogen... Sterkte... Ongelovelijk oneerlijk dit! Liefs en Kus Sjarrel
Lieve Pjetje, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, ik las jou verhaal met tranen die van me wangen rollen dit wens je niemand toe! Sterkte meid! Rust zacht Kylian
lieve Petra, Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd gewenst voor jou en je gezin. Heel veel liefs en een dikke knuffel.
heel veel sterkte pjetje.. dit is echt onbeschrijvelijk voor je... ik hoop dat je veel steun om je heen hebt... en heel veel sterkte
Lieve Pjetje, Ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen Ik moet wel zeggen dat ik je ontzettend sterk vindt, de kracht in je verhaal om het allemaal zelf te doen, ondanks de verdoving en de onmenselijke pijn die je in je hart moet voelen. Maar jullie lieve Kylian zal altijd bij jullie blijven, als mooi engeltje op jullie schouder kijkt hij jullie hele leven met jullie mee. Ik hoop dat het afscheid mooi zal zijn woensdag (voor zover zoiets mooi kan zijn ), maar vergeet niet, hij zal altijd in jullie hart blijven bestaan en niemand zal hem ooit vergeten!!!! Veel sterkte en kracht voor jullie hele gezin/familie gewenst!!!!! Liefs Angela.
Lieve petra!!! het is echt verschrikkelijk dat zoeits iemand moet overkomen! ik vind trouwens dat je je zoontje een mooie naam hebt gegeven!!! Ik wens jou en de rest van de familie heeel veeel sterkte met dit grote verlies!! _______________________________________ Als tranen een trap konden bouwen En herinneringen een brug Dan klommen we hoog de hemel in En brachten je mee terug...