Lieve Petra wat afschuwelijk wreed om na een voldragen zwangerschap geen lief kereltje te mogen blijven houden.... Ik kon je verhaal niet zonder tranen gaan lezen. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je dochtertje jullie de kracht kan geven om door te gaan. Liefs, Ellen
Lilith wat een mooie naam heb je je dochter gegeven!! (de mijne heet Marjolein Sarah.... ) En Patricia gefeliciteerd met Sem! Ik hoop dat iedereen een goed verloop heeft van de zwangerschap en bevalling!!! Groetjes, Ellen
Met Marjolein gaat het naar omstandigheden goed; ze krijgt nog wel zuurtstofprikkels en antibiotica. Ze eet als een trein. Het kolven gaat goed, dus 's nachts krijgt ze mijn bv in een flesje. Ik mag wel in de nacht blijven, maar omdat mijn middelste ook een week in het ziekenhuis moest blijven (hij was toen 6 weken en had hersenvliesontsteking gekregen) en ik toen wel bleef slapen, was ik daardoor mijn oudste "kwijtgeraakt". Het is nu een papa's kind.... En ik wil dat niet nog een keer meemaken. Ik kan de hele dag huilen, gewoon vanwege vermoeidheid en de beruchte kraamtranen, maar ook omdat ik Marjolein vreselijk mis in ons huis. Dit verhaal komt niet eens in de schaduw te staan van Petra's verhaal, da's erg logisch. Ik krijg haar woensdag hopelijk weer thuis, maar Petra heeft dan een crematie. Ik voel me dus vreselijk egoistisch om mijn verhaal en mijn emoties hier op te schrijven..... Groetjes, Ellen
hoi ellen.. ja dat is idd wat minder.. ja ik voel me ook egoistisch om hier iets neer te zetten... morgen nou ja over 12 uur krijg ik ween op wekkers en in 24 heb ik mn kidnje.. maar vind het nu vervelend om blij te zijn
Lieve allemaal, Ontzettend bedankt voor jullie mooie, lieve reacties, dat doet mij en mijn vriend erg goed, Beide krijgen we traantjes als we ze lezen, ook las ik een mooi gedichtje van Klaasje, ik weet niet of je dat voor Kylian hebt geschreven, maar we vinden het ontzettend mooi!!! En meiden, ja wij hebben nu intens verdriet, maar vergeet niet dat jullie je niet egoistisch hoeven te voelen om hier mooie dingen neer te zetten, ik had mijn verhaal ook onder miskraam kunnen plaatsen, dit heb ik niet gedaan, omdat ik het niet als een miskraam beschouw, ik had een voldragen zwangerschap met een volmaakt kindje, daarom wilde ik het graag met jullie delen.. Jullie geluk moet je gewoon zeker melden, ik gun het jullie van harte!!! en als je je kindje mist omdat het nog niet bij je thuis kan zijn, dan is dat niet minder erg, dat is voor jullie gewoon moeilijk en staat los van wat wij nu doorstaan, schroom je niet daar gewoon lekker over te klagen, dat lucht op!! Nogmaals bedankt voor jullie blijk van medeleven, dat doet ons zeker goed!! lieve knuffels terug!
Hoi Ellen, Kan me voorstellen dat het hartstikke moeilijk is als je dochtertje daar is en jij thuis, logisch. Heel veel sterkte hoor, en lekker uithuilen...! Liefs, Lilith
@pjetje/Petra, Woorden schieten tekort wat is dit onzettend moeilijk en verdrietig voor jullie. Tranen lopen over m'n wangen. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen voor de komende dagen en daarna. Liefs, Mirre
Lieve petra, Wat ben jij ongelooflijk sterk! Dat blijkt wel uit je laatste post! Zeker is dit geen miskraam, je kereltje was klaar voor de grote wereld... An angel in the book of life wrote down an infant's birth and mentioned as he closed the book .... too beautiful for earth.... Heel veel liefs en sterkte
Wat ben jij ongelooflijk sterk, meid! Ik wens je hele gezin toch heel veel sterkte ook al kom je heel sterk over, natuurlijk heb je het nu moeilijk en de komende tijd gaat ook zeker niet meevallen.... Ik hoop dat je veel steun hebt van de mensen om je heen en ook van je man en kinderen! Fijn, dat je het allemaal op deze manier zelf hebt kunnen doen ik hoop dat je er heel veel kracht door krijgt! Je moet hier toch echt niet aan denken.... ik las jou verdrietige verhaal in tranen, vreselijk... Sterkte! Liefs Niki
hey petra, had ik idd voor kylian neergezet, maar niet zelf geschreven hoor, ik zag het, en dacht gelijk aan jouw kindje!
Petra, woorden schieten mij te kort, kippenvel staat op mijn armen, brok in mijn keel, wil wel laten weten dat ook ik aan jullie denk... Jullie hebben hem mooie namen gegeven. Heel veel sterkte voor woensdag en de toekomst. Oja, ik vind ook niet dat jouw verhaal bij "miskraam" hoort, want dat is het zeker niet. Maar misschien wel bij "geboren"?
Lieve Petra en Man en Luna, Heel veel sterkte nogmaals, vind het zooo erg wat er gebeurt is!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen deze week en heel veel liefde!! Ik brand een kaarsje voor jullie tijdens de plechtigheid en hoop dat jullie gezamelijk dit verdriet aan kunnen!! Lieve meid ik denk aan je!! Liefs Carry
Petra, ik vind je echt ontzettend sterke meid! Echt knap dat je toch even met ons komt babbelen. Ik heb het kippevel nog steeds op mijn armen staan.... Echt veel veel sterkte de komende dagen!
Lieve Petra, Ook ik wil jou en man + dochter en verdere familie heel heel erg veel sterkte toewensen. Ik heb er verder gewoon geen woorden voor, tranen biggelen over mijn wangen....... Liefs Saskia.
Lieve Petra, Ik heb met tranen jou verhaal gelezen. Ik vindt het zo heel dapper dat je je gevoelens en ervaring heb gedeeld met ons. Ik vondt het zo mooi dat je zo zorgvuldig voor Kylian heb gezorgd, lekker gewassen, geknuffeld en in zijn eigen bedje heb geplaatst. Ik hoop dat jullie goed opgevangen wordt door je familie en vrienden, en hoop dat jullie een prachtige (zover dat het kan) crematie zal hebben. Ik en mijn man wensen jullie heel veel sterkte toe de komende tijd. Veel liefs Sal
sorry dat ik dit berichtje neerzet maar ik wilde dit even kwijt... ik ga vannacht ingeleid worden. nou ja voor jullie sochtends in verband met tijdsverschil.... als het goed is is ze morgen 8 uur mijn tijd in mn armen.. eindelijk.. ik laat jullie zo snel mogelijk weten als ik weer thuis ben hoe alles is gegaan
Zit ik hier om 7 uur sochtends (turkse tijd)...ik ben er echt stil van vind het zo'n verdrietig verhaal En ik schrik er echt van...je kindje is dus zelfs in je eigen buik niet veilig..ook daar kan van alles gebeuren...ik vind het gewoon eng..Zo zie je maar dat draaien dus niet altijd een goede oplossing is.. Ik wens jullie echt heel veel sterkte..
Lieve Petra, Ik bewonder je moed en kracht dat je je verhaal zo goed kunt beschrijven en met ons deelt. Wat een intens verdriet en onbeschrijflijk groot verlies. Het raakt me diep en ik denk veel aan jullie. Heel erg veel sterkte de komende dagen en voor woensdag hoop ik van harte dat het een mooie onvergetelijke plechtigheid wordt. Heel veel liefs Carmen