augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Iman en Susanne, voor jullie mag de kleine nu inderdaad wel eens gaan komen ;) jullie lopen nu al lang genoeg!

Niek, gelukkig dat verder alles in orde was met de kleine. Je gaat je toch ongerust maken he!

Klaasje, wij hebben met de hele familie een lijstje gemaakt met de datums waarop iedereen denkt dat we gaan bevallen...maar het ziet er niet naar uit dat ze gelijk gaan hebben hahaha.
    Maar 10 augustus kan altijd nog bij jou he ;)
    De kleine is hier niet iedere dag even druk. Af en toe is de kleine echt rustig...maar zolang je de kleine maar zeker 5 x op een dag voelt kan het geen kwaad zei de vk. Maar er zijn dagen bij dat de kleine je de hele dag bezig houdt idd :)

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Die van mij is morgen.. hihi ben benieuwt!! Ik heb eigenlijk ook helemaal geen tekenen... hij is alleen idd wel wat druk.. net in bad zag ik mijn hele buik van links naar rechts bewegen...

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Lieve meiden... Voor ik mijn mooie nieuws met jullie wilde delen las ik eerst even een stukje terug en ik wil eerst mijn steun en respect betuigen aan Petra, haar man en haar dochter! Tranen stromen over mijn wangen omdat ik ons wonder rustig in haar wiegje weet!
    Afgelopen zondag is ons wondertje Nikki Andrea geboren na een stormachtige maar uiteindelijk supersnelle bevalling! Het is een klein wurmpie van 2610 gram maar ze doet het tot nu toe goed en ook mama maakt het naar omstandigheden redelijk ;) We zijn ter controle nog 2 nachtjes in het ziekenhuis moeten blijven maar zijn nu thuis.
    En nu word ik mijn bed in gestuurd door een strenge oma ;)

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Proficiat Sjalleke!!!
    Super zeg en zo ligt ook al niet... Net als die van mij!!
    Geniet ervan!

5. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd meid.. doe het lekker rustig aan en rust inderdaad goed uit laat je maar lekker verwennen!! Geniet ervan!!

6. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Niek,

Fijn te horen dat alles in orde is. Gelukkig maar !
    Succes verder met de laatste loodjes. ;)

Groetjes,
    Carmen

7. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Gefeliciteerd Sjalleke!

Hoop dat ik vandaag aan de beurt ben. Was het thuis wachten zat en ben lekker naar Egmond gegaan, mijn moeder zit daar een weekje met de kids. Vanmorgen net nadat mijn vriend naar zijn werk ging kreeg ik weeen, ben maar naar huis gereden, nu bijna niks meer :(
    'k ga maar lekker in bad liggen, misschien helpt dat!

8. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    petra.

ik lees je verhaal nu pas... ik wil je heel veel sterkte de komende tijd wensen.

9. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    gefeliciteerd sjalleke geniet lekker van je kraamtijd.

Fijn voor je niek,dat alles goed was snap wel dat het ff schrikken was.

Klaasje@hier ook kleintje erg druk,vorige week stukken minder.

Nadje@hoop voor je dat het gaat doorzetten,dan kan je ook lekker gaan genieten.

Lijkt me zo fijn net voor de uitgerekende datum bevallen,toch onverwachts nu leef je toch naar een datum toe,en aangezien ik bij de andere 2 10 dagen overtijd was zei de gyn gister dat het bij deze ook wel zo kon zijn,ben bij de andere bevallingen ingeleid,en kan nou niet zeggen dat ik dat zo geweldig vond,hoop nu dat het op de natuurlijke manier begint,maar voorlopig nog steeds geen gekke dingen.

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @Sjalleke:

Gefeliciteerd! Leuke naam ook... ;)
    Lekker genieten nu, hé!?

Liefs Niki (met 1 k)

11. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    wow, wat zijn er opeens veel bevallen!!!

sjalleke: Gefelicteerd, mooie naam

Suzanne: dus op de gependelde datum?? gefeliciteerd

queenbie: gefeliciteerd!!!

Joep: gefelciteerd!!!

zo er blijven straks weinig augustus mama's over, als het zo snel gaat!

12. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Sjalleke, gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!!

Klaasje, volgens mij zijn er inderdaad niet veel meiden meer over die nog in augustus moeten bevallen....

Hoe zit het eigenlijk met de stand jongens-meisjes???

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Nou ik vind jullie wel een beetje gemeen hoor :) zelfs de augustus mama's gaan mij voor, volgens mij komt die van mij pas in juli 2007 ofzo.

Maar goed vanmorgen weer naar het zh geweest voor een ctg en een echo, nou zo rustig als de kleine vrijdag was (daarom was ik ook doorgestuurd) zo druk was hij nu. Stampen en doen niet meer normaal zelfs het ding dat eventuele weeën registreerd raakte van slag, die sloeg lekker uit in pieken.
    Met de kleine gaat alles goed, hartslag is goed, had nog genoeg vruchtwater en genoeg ruimte dus mogen we vrijdag weer komen voor het zelfde riedeltje.
    Zolang de kleine het goed blijft doen zullen ze niet inleiden al zei de gyneacoloog wel dat er maar heel weinig dames daadwerkelijk de 42 weken halen, de meesten bevallen toch wel voor die datum (al is het een dag van te voren).
    Oja de gyneacoloog vond mijn buik een behoorlijke uitstulping :) :rolleyes:

groetjes

14. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    hahaha pluk, dat was ons ook al opgevallen, dat je buik wel vrij groot is :D

Selin: ja dat weet ik eigenlijk niet hoe het met de stand jongens/meisjes is! ook lang niet iedereen vult het in bij de geboortelijst van deze site

hoe zou het zijn met christel, hebben we ook niks meer van gehoord, die zal haar meisje hopelijk al wel hebben, misschien dat ze nog in het ziekenhuis ligt!!

15. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Misschien dat we vanavond wat van Cristel horen (ivm tijdverschil...)

Klaasje, geboortelijst? hebben we die...dat wist ik niet :oops:

16. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    haha blijkbaar weten heel veel het niet!! staat links: BEVALLINGSLIJST!!

sommige vullen het wel in, maar de meeste niet! dan is het overzchtelijk wie al bevallen is, en of het zoontje of dochter is, dus het zou wel makkelijk zijn, als iedereen dat ff doet!

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hallo, kom net van de vk: alles was goed, was alleen nog niet ingedaald, heeft nog teveel ruimte, maar ja heb dan ook nog even de tijd.

18. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Klaasje, dat wist ik helemaal niet :( heb hem meteen even ingevuld. Maar er staan nog behoorlijk wat meiden op die deze maand zouden moeten bevallen...denk alleen niet dat iedereen op dit deel van het forum komt! (jammer)

Niek, goed om te horen dat alles goed is. Kan dat verder geen kwaad als de kleine nog niet ingedaald is? Bij mij is de kleine nu al 5 weken helemaal ingedaald...

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hij/zij was helemaal ingedaald, maar kan nog omhoog komen doordat het geen groot kind is. Alleen als de vliezen nu breken moet ik de vk bellen en op bed gaan liggen. Soms daalt het kindje pas tijdens de weeen of bevalling. Dus nee, het kan geen kwaad en het zegt ook niets over de tijd van de bevalling.

Deel Deze Pagina