Petra, wat een verhaal. Wat vreselijk!!!! Ik heb de foto's bekeken, en inderdaad een schitterend ventje! Hoe kan zoiets nu toch gebeuren...?! Ik wens jullie het alles aller beste toe, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. -x-Vissie-x-
Hee meis, Goed dat je van je af blijft schrijven, ik heb jullie verhaal gelezen over de crematie, moeilijk hoor om je lieve mannetje daar achter te laten. Zo definitief nu!! Je weet wat ik heb gezegd he?? Niet vergeten, dikke kus voor jullie 3en en een vlinderkus voor Kylian Liefs Carry
Ik wil je ook nog even heel veel sterkte toewensen... heb ook de foto's bekeken wat een mooi wiegje... wordt er stil van.. Ik ben blij dat je zoveel steun put uit onze berichten.. liefs Iman
oh ja ik las iemand.. ben ff vergeten wie.. wat schrijven over een krukje... toevallig had ik al een krukje in huis.. maar voor mensen die een goedkoop krukje zoeken bij de ikea hebben ze krukjes te koop voor 3.50 euro.. ik zal de link bijvoegen http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/s ... r=60030867
Lieve Petra, Meid, wat hebben jullie allemaal doorstaan zeg ! En wat ontzettend mooi weer zoals je de gebeurtenissen met ons deelt. Ik heb zoveel bewondering voor je zoals je dit doet. Denk dat ik dit ook nooit zal vergeten. Best wel gek eigenlijk. Ik ken jou/jullie niet, maar leef zo onzettend mee, heb zoveel aan jullie gedacht de afgelopen week. Ben erg geraakt en elke keer weer in tranen als ik je verslagen lees. Ik vind het ook erg mooi dat je foto's in je album hebt gezet. Prachtig het reiswiegje waarin hij zo vredig ligt......... Heel veel sterkte en liefs, Carmen
Hoi Iman, Dat was mijn berichtje. Goede tip van je het krukje bij de Ikea. Ik heb er gister een gekocht bij de Leenbakker, die was helaas iets duurder, nl. 4.65. Groetjes, Carmen
Bah, heb gister de hele avond weeen gehad, maar 't is weer gestopt! Waren wel behoorlijk pijnlijk, maar toch voorweeen! Begin nu wel langzaam ongeduldig te worden
Ja, das balen. Maar ook voorweeen zijn niet voor niets (heb ik me laten vertellen). Volgens mij helpen ze bij het verstrijken van je baarmoedermond. Een ding is zeker, je zit er niet meer ver vanaf! Wie weet zet het vandaag door ! Succes en Sterkte! Gr. Carmen
Wederom weer traantjes hier,wat een mooi afscheid,hij zal altijd in jullie hartje blijven,ik wens jullie dan ook met zijn 3tjes heel veel sterkte voor de toekomst. Veel liefs jacky
Ja idd.. op de gependelde datum.. hhihi eng he?! hier gaat alles prima.. Tim doet het goed. Hij heeft de eerste dag weinig tot niks gedronken omdat hij een flinke slok vruchtwater ingeslikt had waar hij erg misselijk van was. Gelukkig is dat nu over en drinkt hij alle flesjes netjes leeg. Met mij gaat het ook goed.. heb geen hechtingen dus van daarbeneden heb ik geen last. Maar de aambeien zijn wel ontzettend pijnlijk. Kan er bijna niet op zitten. dus zit ook eerst op de ene en dan weer op mijn andere bil. Heb dus maar weer nieuwe curanal besteld. Dus ook dat gaat helemaal goedkomen. Vanmiddag komt de huisarts nog even langs om naar Tim te kijken (is een standaard visite) Hoe gaat het met de rest van jullie??
Zat hier ook in tranen het stukje te lezen... Petra en Martijn ontzettend veel sterkte toegewenst.. Dikke knuff...
Pjetje: heel veel sterkte en kracht toegewenst!! En wat hebben jullie mooi afscheid genomen van jullie ventje!! liefs en een dikke knuf nameless!!
Tranen rollen ook over mijn wangen, vooral omdat ik dan aan mijn eigen kleine denk..... En idd heel knap zoals jullie alles hebben gedaa, ik heb er veel bewondering voor. Ik heb ook de foto's bekeken, wat een liefje..... Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen en zoals ook al eerder is gezegd, ik denk ook niet dat ik dit ooit zal vergeten, ook al ken ik jullie niet! Sterkte en liefs, Hester
Susanne, wat goed om te horen dat alles goed gaat met Tim. Aan de ene kant heb je het geluk gehad dat je geen hechtingen heb...maar aambeien kunnen inderdaad ook enorme pijn doen! Hopelijk gaat die pijn snel weg Nou hier gaat het nog hetzelfde...nog steeds geen voortekenen Drink nog steeds iedere dag de thee dus ben af aan het wachten of deze nog gaat werken hahaha. Nou geniet lekker van je kereltje!!!
@ Petra: Wat een speciale foto's... ik krijg kippevel van je verhalen, ik wens jullie alle kracht van de wereld om dit verdriet een plekje te kunnen geven in de toekomst...
Petra, Ik zit niet in dit topic over augustus-mama's maar heb wel je verhaal gelezen. Echt ontzettend erg en vreselijk wat jou en je man is overkomen. Wat vreselijk, heb er gewoon geen woorden voor. Heeeeeeeel erg veel sterkte gewenst met dit ontzettend grote verlies! Liefs van Otje
Hallo allemaal, hier even een berichtje van mij. Het is eventjes geleden maar ben afgelopen dinsdag met Sem thuis gekomen. Ben nog aan het herstellen van mijn keizersnee. Zodra ik iets meer mobiel ben zal ik mijn bevallingsverhaal op de form zetten. Sem doet het hartstikke goed maar heeft sinds gisteren veel last van krampjes. Wij hebben dus ook zeer weinig geslapen de afgelopen nachten. Hopelijk kom ik dit weekend met mijn verhaal. Groetjes Patricia en Sem