augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    GEfeliliteerd!
    Rust maar goed uit en geniet van je zoontje :D

mirjam

2. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    jacky, gefeliciteerd!!! en wat een super mooie naam, die naam wou ik ook zo graag (maar mn vriendje niet) egt super!!!

geinet ervan, na zo'n zware en lange bevalling!!

3. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    ik heb trouwens sinds vanochtend (uur of 7) heeeel erge pijn in mn onderrug, het is egt niet normaal, maar duurt maar iets van 20 seconden, en dan ist wel weer 5 minten niks!! weet dus niet wat het is, kunnen ook indalingsweeen zijn, maar las de gewone ween nog meer pijn doen, geef me dan maar gelijk een prik haha, dit voelt egt niet lekker!! nou ja afwachten maar!!

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @Klaasje:

Hoop dat het 'echte' weeen zijn, hopelijk zet het door!
    Succes in ieder geval!

Gr. Niki

5. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Klaasje hoop ook dat het doorzet ;)

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Gefeliciteerd Jacky, Frank en Cass !

Groetjes,
    Nikki F

7. lisacar

lisacar Actief lid

Lieve Jacky en Frank,

Van harte gefeliciteerd !

Gr. Carmen

8. lisacar

lisacar Actief lid

Vanochtend bij de VK geweest en alles in orde. Heb nog steeds een lekkere lage bloeddruk en ze is goed ingedaald. In VK-termen zit ze 'vast' in het bekken, maar in de praktijk kan ze haar hoofdje nog draaien van links naar rechts. Dit merk ik ook omdat de voetjes en billetjes nog steeds draaien....... :) Als m'n vliezen breken, kan ik gewoon door blijven lopen en hoef ik dus niet te gaan liggen.

WAT ECHT BALEN IS !!!!
    Afgelopen weekend heeft onze CV-ketel het begeven ! :evil: :evil: :evil: Geen warm water meer dus...... Gelukkig is er meteen iemand langs gekomen. Repareren heeft eigenlijk geen zin meer, dus we hebben besloten een nieuwe te laten installeren. Gelukkig kan dit erg snel en wordt er as. woensdag ochtend een CV-ketel geinstalleerd. Nu maar hopen dat er voor die tijd nog niets gebeurd, want een lekker warm bad of douche tijdens de weeen is volgens mij toch wel erg lekker ........ ! :( :(

Gr. Carmen

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dat is inderdaad balen, gelukkig is het nog geen hartje winter ;)

Heb nu al twee dagen last van kramp, harde buiken en een beetje misselijkheid, maar het zet totaal niet door. Hoop niet dat ik nog twee weken zo door moet gaan....

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Carmen ik wil even opmerken dat je echt zooooo'n super mooie buik hebt..en nog steeds een prachtig figuurtje...*zucht*
    Hoe heb je dit in godsnaam voor elkaar gekregen?
    :):)

11. lisacar

lisacar Actief lid

Hi hi, dankje Gulay !!! :) Kweet t eigenlijk ook niet. :-k Heb voor de zwangerschap veel gesport, misschien dat dat ook invloed heeft...... Ben gek genoeg tijdens de zwangerschap een beetje afgevallen. Ben gezonder gaan eten (veel meer fruit, water en verse groente). Ennnnne, ik drink geen wijn meer, volgens mij scheelt dat ook behoorlijk, want ik heb wel eens begrepen dat wijn best wel wil aanzetten.

En verder denk ik ook dat het gewoon een beetje mazzel is.... ;)

Liefs Carmen

12. lisacar

lisacar Actief lid

Herkenbaar. ......... Tja, harde buiken heb ik al bijna de hele zwangerschap, maar voel me ook wat futlozer en misselijker de laatste dagen.
    Geen echte krampen, maar wel last van m'n darmen. Zullen denk ik toch wel voortekenen zijn.......

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    het is hier nu al twee dagen zo stil, waar is iedereen?????

krampen zijn weer wat minder geworden, ben gelijk daarom maar even naar de paarden gegaan om haar buiten te zetten. Straks komt het weer opzetten en dan kan ik weer niet heen ;)

verder nog nieuws?

14. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Hier niet...helaas nog steeds hetzelfde :(

Wel al een tijdje niks van Pluk gehoord...als de kleine er vandaag niet was zou ze ingeleid worden. Dus ben benieuwd ;)

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He.. Jacky.. gefeliciteerd!!

Lopen jullie nu nog allemaal met een dikke buik??? wordt het niet eens tijd om te bevallen??

Toch kan het nu niet lang meer duren!
    Succes straks!

16. lisacar

lisacar Actief lid

Werd net gebeld door een vriendin van mij. Zij is precies zover als ik..... met de zwangerschap.

En ja hoor, vanmiddag bevallen van een mooie gezonde zoon !
    Bevaling heeft amper 6 uur geduurd en ze is nu al weer uit bed.

Ga meteen vanavond langs om te kijken ! Misschien is het wel besmettelijk! Hi Hi......

Gr. Carmen

17. mama van lucas1

16 aug 2006
    10
    0
    0
    schoonmaakster
    noord-braband
    hallo allenmaal jullie zijn ok in augustus uit gerekent ik ok.
    ben de 17 uit gerekent maar die dag is al voor bij.
    dus ben nu met vol spanning aan het wachten tot dat onze wonder op de wereld komt.heb al wel heel veel zin in hoor.
    ben er ok niet echt bang voor maar woord wel een beetje nerveus.
    ik zou tuis bevallen maar als hij niet wil komen moet ik naar het zieken huis en daar heb ik niet zo veel zin in.maar ja dat maakt dan ok niet zo veel meer uit.als ik hem starks maar kan vast houden en kan knuffelen.
    de papa kijkt er ok al echt naar uit hoor het word voor hem ok steets spannerder.elke dag vraagt hij of ik al iets voel of het al is begonnen lief he..ik heb wel veel last van voor ween nu ongeveer 2 weken en hij is al 2cm in gedaalt maar voor de rest wil hij denk ik nog niet.
    nou iedereen een nog fijne zwangerschap en een voor spoedege bevaling.
    groetjes mama van lucas :D

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben ook zo bang dat ik over tijd raak en dat ik naar het ziekenhuis moet, heb niet zo'n goede ervaring met ziekenhuizen. Heb ook veel last van voorweeen, maar zoals je bij jouw ziet maakt dat dus niets uit. Succes de laatste loodjes :)

19. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi meiden,
    bedankt voor al jullie medeleven,het was een zware en moeilijke bevalling wens het niemand toe,maar toen keano er was ,was ik zo opgelucht wil je niet weten.ben vandaag thuisgekomen ,maar helaas zonder mijn kleine ventje,keano kan zijn voeding niet binnenhouden,ze dachten hij zal misselijk zijn van het vruchtwater,komt vaker hoor.maar tot gisteravond was het nog steeds niet goed,ze hebben de kinderarts erbij gehaald ,en zijn met onderzoek begonnen,en vandaag is er uitgekomen dat hij een infectie heeft wat voor een weten ze nog niet,dus heeft hij nu antibiotica via infuus,alles staat nu 72 uur op kweek en maar afwachten wat eruit komt,hij ligt daar goed maar was vreselijk om zo naar huis te gaan ,ik mocht wel blijven maar hij ligt in de couveuse dus heb hem niet de hele tijd bij me,en thuis slaap ik toch beter dan daar,woon 10 min van het ziekenhuis vandaan dus ga meerdere keren per dag,tis allemaal wel heel anders verlopen als dat je verwacht,maar heb gelukkig veel steun aan onze families voornamelijk mijn zus cassandra die heeft natuurlijk met bailly een hoop meegemaakt,dus voor haar veel dingen herkenbaar,en stelt me dan toch wat gerust,hoop op een goede uitslag en dat de infectie meevalt en mijn ventje snel opknapt ,en mee naar huis kan,zo raar nu lege buik en thuis leeg bedje ik houd jullie op de hoogte.
    groetjes jacky

p.s nadje nog gefeliciteerd meid.

20. lisacar

lisacar Actief lid

Jeetje Jacky,

Allereerst van HARTE GEFELICITEERD !

Wat een verhaal ! Maar gelukkig is jullie kleine mannetje in goede handen. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om naar huis te gaan. Maar jij moet ook weer aansterken en dat is ook belangrijk voor Keano.

Sterkte en hoop dat jullie allebei weer snel op de been zijn.

Houd ons op de hoogte !

Liefs Carmen

Deel Deze Pagina