Jacky, gefeliciteerd! We vervelend dat je je kereltje moet achterlaten idd...maar zoals Carmen ook al zei moet je ook zelf wat aansterken. Weet zeker dat je je kleintje snel mee naar huis mag nemen Geniet lekker van hem!
heyy, ik ben vannacht bevallen van een schat van een zoon! Jason milan is 8,5 pond en 54 cm. ben thuis bevallen in minder dan 6 uurtjes!! voelen ons beide prima! hij ligt nu lekker naast me op bed te slapen! foto's en bevallingsverhaal volgen nog!! liefs..
Wauw, super Klaasje ! Dat is een stevige jongeman ! Van harte gefeliciteerd ! Ben erg benieuwd naar je verhaal en de foto's. Liefs Carmen
klaasje: ik zat nog aan je te denken Van harte gefeliciteerd en ben ontzettend benieuwd naar de foto's!
haha dank je wel, ja is nog redelijk snel gegaan, alhoewel dat voor mn gevoel niet zo ging! pfff die weeen kunnen wel pijnlijk zijn (vooral dat laatste stukje van ong 6cm tot 10cm) maar goed, dat zijn we natuurlijk allang weer vergeten!!! hij wil van8 niet zo goed slapen, heeft natuurlijk de hele dag in coma gelegen haha! dus ben maar ff naar beneden geagaan, en heb em daar ff in de wieg gelegd, en kon ik zelf ff achter de comp. haha! zo vandaag of morgen ff kijken, of ik de foto;s er op kan zetten!! voor diegene die nog moeten bevallen, heeel veel suc-6!!! als je eenmaal je kleintje in je armen hebt, is het niet te omschrijven hoe mooi zoeiets kan zijn! liefs..
Klaasje gefeliciteerd met jullie mannetje!! We hadden voor een jongetje dezelfde 2e naam alleen zou hij Jaro Milan geheten hebben Geniet lekker maar let ook op jezelf, weet uit ervaring (ahum) dat je jezelf waarschijnlijk nog wel tegen komt...
joepie! daar is je kleintje dan! Gefeliciteerd en nu lekker gaan genieten! ben benieuwd naar je verhaal en de foto`s. x
hallo, hier nog steeds niets. Vandaag lekker op werk geweest en even een uurtje "geholpen" kon het niet laten en vond het heerlijk om er even uit te zijn! Nu maar weer wachten...
Hier ook nog steeds niets...ook geen voortekenen Maar heb gehoord dat het ook in een keer kan komen...laten we daar dan maar op hopen
hier ook nog niks... vk net gesproken zij denkt dat ik ook nog een blaasontsteking heb.. lekker is dat naajaa niek en selin... we maken er een wedstrijd van!!!
Hoi meiden, eerst wil ik alle meiden feliciteren die inmiddels zijn bevallen; jansen, QueenBee, Susanne, Cristel, Iman, Nadje, Klaasje, Munt gefeliciteerd met jullie mooie aanwinst Is eventjes geleden dat ik op deze forum ben geweest Inmiddels ben ik zo goed als hersteld, had een flinke terugslag van mijn keizersnede, zag het allemaal niet zo zitten meer. Er komt zoveel op je af en in de week van de kraamhulp was ik nog heel erg labiel. Toen zij wegging had ik het heel erg moeilijk mee, we waren ineens alleen met Sem. Ik heb heel veel kraamtranen laten rollen, zelfs zonder doel Vorige week was mijn mindere week, had nergens meer vertrouwen in, dacht zelf dat ik een slechte moeder was. Sem heeft veel last van darmkrampjes en huilt daarom heel veel. Ik heb chinababy van vsm gehaald op advies van een van jullie dames, dat helpt aardig! Nu gaat alles heel goed hier, sem doet het goed en met mij gelukkig ook. Alleen nu wilt meneertje overdag zo rond etenstijd wakker blijven en dat houdt hij vol tot ongeveer 9 uur en valt dan eindelijk in slaap op me schoot of in de box Ik heb veel verhaaltjes terug gelezen, helaas niet alles! Is pluk nog steeds niet bevallen : knuffels van patricia en sem
Sjarrel en Niek, ik doe mee aan de wedstrijd Ben benieuwd wie als eerste gaat hahaha Patricia, fijn dat het nu weer beter gaat met jou en Sem. Geniet er nog lekker van!
Ben ik weer eventjes (tussen de voedingen door haha) Ik heb foto's van sem in mijn album staan o ik ga weer, meneertje gooit zijn speen uit de box