Voor de meiden bij wie de bevalling begonnen is, lijkt te beginnen of nog moet begiinen: veel succes!! En ik weet waar je het voor doet Ons moppetje doet het zo super, vrees alleen het weegschaalmoment want wat als ze nu niet genoeg bijgekomen is??? Denk dat er dan weer een forse domper op mijn vreugde wordt gezet.. Dus met lood in de schoenen naar het consultatiebureau en het is al zo'n rotweer
Selin; Van mij kwam er ook niet in 1x uit hoor, een dag van te voren zat er slijm bij het afvegen en dat had ik elke keer dat ik moest. Die slijmprop verlor ik pas echt toen mijn weeen op kwamen zetten. Dus bij jou zit er lekker al schot in hoor.
Klaasje; wat een lekker kereltje zeg Wel lekker he dat je even wat voor jezelf kan doen als de kleine slaapt. Sem sliep haast niet in het begin en ik moest nog zo herstellen van die keizersnede, dus mocht ik niks doen! Ik zie dat die van jou in de wieg slaapt, staat de wieg bij jullie op de kamer? Wij hebben hem net weggehaald, sem wilde alleen nog maar in zijn eigen bedje slapen i.p.v. het wiegje
jacky: jullie hebben ook al zo'n mooi kindje! Vind het wel zielig met die slangetjes, kan me voorstellen dat jullie dat helemaal hadden...
@ jacky wat ziet hij er lief uit... echt een poepie !!! hopen dat ie snel in jullie bedje mag slapen... @ patricia ik heb nu ook al 4 dgn enorm veel slijm verlies.. als ik naar wc ben geweest... moet bijna 5 keer nieuw papier pakken zelfs...
hallo Sjarrel ik heb ok best veel last van slijm verlies. ik dacht dat dat eerts iets met de bevaling temaken hat ieder geval dat dat de ween op gang maakte maar het hout eingelijk niet veel in. dus was wel een beetje teleur gestelt. ik merk wel dat de kleine iets minder wakker is sints gisteren ijgelijk dus moet even in de gaten houden.en heb echt heel veel last van mijn bekken kan bekant het bed niet uit komen van de pijn heb jij daar ok zo veel last van. groetjes mama van lucas
wat een lieve beebs allemaal zeg! En over dat slijmverlies... Eerst begon het met gewoon helder slijm, een week voor de bevalling. een dag voor de bevalling had ik bloederig slijmverlies. Dus dames mischien geeft dit jullie een beetje hoop dat het snel kan gaan beginnen!
ooooooh jacky wat een heerlijk ventje zeg. Wel een zielig gezicht he zo met die draadjes, maar die zijn nu wel weg toch? Sem heeft 1 dag in de couveuse gelegen, ook met een aantal draadjes. Voor zijn hartje een aantal plakkertjes en op zijn hoofdje zat wat vanwege de vacuumpomp.
Sjarrel; zolang al slijm verlies, nee ik had het maar 1 dag of zo en nog heeeeeeel veeeeel ook! Misschien is jouw slijmprop wel heel dik en taai, dus duurt het wat langer. Maar er zit zeker schot voor jou in, nu je al een paar dagen slijm verliest.
@ mama van lucas nee heb zelf geen last van me bekken gelukkig... heb helemaal geen last van klachten gehad... alleen nu de laatste tijd zit alles een beetje tegen.. maar jah mag niet klagen... me beeb komt vanzelf.... uit bed komen is bij mij ook moeilijk maar vooral omdat mijn bed aan 3 kanten staat ingebouwt.. dus moet echt naar het voeteneinde toe kruipen... @ patricia... Ik hoop het zo.. zou alles een stuk makkelijker maken.. en mij een stuk gelukkiger haha
Klaasje en Jacky, wat een leuke fotootjes zeg! Echt schattige kereltjes Nou de weeën zijn vanmiddag ineens gestopt heb wel nog steeds last van enorme steken richting vagina (wsl de indaling van de kleine) maar de weeën willen niet terugkomen. Wordt er echt depri van had toch wel verwacht dat het door zou zetten. De vk denkt dat het weer op gang gaat komen...maar wanneer? volgens haar zal het max nog een paar dagen zijn. We wachten af!
selin: sterkte en misschien komt het vanavond weer op gang. Ik kom net van de VK, ik ben nummer 1 in de praktijk die moet bevallen hopelijk blijf ik dat ook en ben ik inderdaad de eerste Verder alles goed, nog niet volledig ingedaald, voldoende vruchtwater en bloeddruk normaal. Ik vertelde het verhaal van Pluk en ze begreep niet dat er zo lang gewacht was. Ze kon me garanderen dat ik zeker binnen twee weken mijn kindje in mijn armen zou hebben en nu maar weer wachten.......
Selin; goh je hebt ook pech ook zeg, dacht echt dat je nu wel aan de beurt was Maar ik denk ook dat het niet zo lang meer duurt hoor, zeker geen paar dagen!
Hé meiden, Ben een poosje even niet hier geweest (sinds eind vorige week), maar zoals jullie bij "geboren" kunnen lezen, is op 20 augustus 2006 om 03.33 uur mijn zoontje Rick geboren . Net op tijd lekker thuis, want maandagochtend had ik anders ingeleid zullen worden. Rick doet het prima en woog bij de geboorte 8 pond precies. De bevalling is snel gegaan (om 01.30 uur pas 2-3 cm ontsluiting, vliezen gebroken, en om 03.33 uur -na bijna een uur persen- is hij ter wereld gekomen). De VK heeft helaas wel 2 x een knip moeten zetten en zelfs dat heeft niet mogen baten....ben toch nog ingescheurd helaas naar achteren (incl. een stukje spier). Dit zorgde er voor dat we na de controle van Rick direct door moesten naar het ziekenhuis voor de hechtingen (wat een heel karwei was!).....da's lastig nu, maar ach ik heb er zo iets moois voor teruggekregen!!!!! Nou, ik wilde het kort houden, maar het is toch nog een heel (bevallings-)verhaal geworden. Voor alle meiden die nog moeten bevallen: heel veel succes! Groetjes, Ramona
Hoop inderdaad dat het weer op gang gaat komen Niek, mijn vk zei ook al dat je maximaal 42 weken loopt omdat de placenta na deze 42 weken ook niet meer goed werkt voor de kleine. Echt belachelijk dus dat ze Pluk zo lang hebben laten lopen! Maar nog maximaal 2 weekjes en dan heb jij je kleintje, een mooi vooruitzicht
Hoi meiden, Ik ben woensdagochtend 23 augustus om 04:46 uur bevallen van Lisa. Het was een stormachtige bevalling die 6.5 uur duurde. Dinsdagavond zijn bij mij om 22:15 de vliezen gebroken en binnen 2 uur had ik al 9 cm ontsluiting!!! Het ging ook wel erg heftig die 2 uur na het breken van de vliezen, maar dit verbaasde mij enorm ! De laatste cm heeft ruim 1.5 uur geduurd en de weeeen kwamen zo snel op elkaar dat ik steeds amper tijd had om op adem te komen. Daarna 2 uur geperst op bed en in de laatste 3 persweeen op de baarkruk is Lisa geboren. Helaas wilde de placenta niet loslaten, dus moest ik uiteindelijk naar het ziekenhuis. Daar heeft de gyneacoloog met wat meer geweld en kracht de placenta verwijderd. Rrrrrrrrrr, dat deed zeer, maar was wel opgelucht ! Nog 4 hechtingen gezet en na paar uurtjes rust mocht ik woensdagochtend om 10:00 uur naar huis en genieten van m'n prachtige dochter ! Ik zal foto's in m'n album zetten. Veel liefs Carmen
@ lisacar gefeliciteerd meid... nu lekker genieten van je kleine meid!!! @ selin.... meid het begin is er iig.. hoop voor je dat het snel doorzet... en anders het kan zo en zo niet langer duren als 2 wkn right je maar daar op..!!!