augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Nog even volhouden dames!! Als het er eenmaal is dan ben je het lange wachten en alles vergeten!! (zegt een ongeduldige tante die bevallen is met 8 dagen overtijd hehe)

    liefs Iman
     
  2. Sjarrel

    Sjarrel Bekend lid

    28 jun 2006
    868
    0
    0
    huisvrouw
    Aalsmeer
    hmmmz gok dat er geen nieuwe augustus mama's worden geboren

    SELIN:

    Gefeliciteerd meid... hoop dat ze snel thuis is.....
    :p haha maar hoelaat ben jij bevallen??
    want ik ben ook op 27 aug bevallen
     
  3. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Sjarrel, Noa Alea is om 16.18u geboren. En Damien Johan Montana?

    Nou meiden het gaat al een stuk beter met de kleine. Ze drinkt goed en reageerd goed op de antibiotica. Nu is het afwachten wanneer we haar mee naar huis kunnen nemen. Kan echt niet wachten ;)

    Niek, hoop voor je dat het snel gaat komen. Veel succes!
     
  4. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Laatste dag voor degene die nog een augustus mama wil worden!!!!
     
  5. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    jeetje de kleine is al weer ruim twee weken wat vliegt de tijd.. alsof het nooit anders is geweest..! En ik maar weken kijken op deze site en ook ongeduldig worden en nu zijn er al weer twee weken om..

    Dames een vraagje hoe zien jullie dr uit na de bevalling?? buikje?? vet? vetrolletjes? valt het allemaal mee?? mijn mannetje is gelukkig heel blij met me.. hoef van hem helemaal niks af te vallen.. heb nog een mini buikje en wat vetjes op de heupen.. ook wat stiae.. jammer maar ja dat trekt met de tijd wel weg!!

    liefs Iman
     
  6. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb een foto gemaakt van mezelf 2 dagen na de bevalling, van mijn buik zeg maar net als dat ik deed van mijn zwangere buik. Toen was het echt een blubje, maar inmiddels valt het me niet tegen hoe hij weggetrokken is. Ik heb wel een blubje nog steeds hoor, maar ik was bang dat het nooit weg zou gaan en nu krijg ik alweer een beetje vertrouwen dat het met een beetje werk wel weer goed gaat komen ;)

    Ik was 35 kilo aangekomen, en pas nog steeds mijn eigen kleren niet tot mijn teleurstelling, maar het gaat vooruit. Ik kreeg mijn oude broeken eerst niet eens over mijn knieen, nu krijg ik ze wel al aan, alleen de knoopjes (van spijkerbroek bijvoorbeeld) nog niet dicht. Er zit vooruitgang in dus :cheers:
     
  7. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Owja, heb wel wat verlies van taille, die ik normaal toch goed had. En ik heb nog steeds last van heupvet :(
     
  8. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik ben alweer op mijn oude gewicht en pas mijn kleding ook al weer....heb wel nog een buikje (iets meer dn eerst)
     
  9. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Je hebt altijd baas boven baas... *jaloers* :rolleyes: :) !
     
  10. lisacar

    lisacar Actief lid

    Hoe zou het met Niek gaan ?

    Gr. Carmen
     
  11. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @Lisacar:

    Niek zit nu ook vaak bij september-mama's.
    Anders moet je daar maar eens kijken...
    haar kindje is er nog niet, dat wilde je vast weten, toch?
    Ze had vanmorgen wel wat krampen en gerommel, volgens mij...!
    Dus wie weet!

    Gr. Niki
     
  12. lisacar

    lisacar Actief lid

    Oh ja, natuurlijk !
    Dankje Niki.

    Gr. Carmen
     
  13. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    tsja, iedereen is hier bevallen, dus ik dacht: ik sluit me aan bij de september-club ;)
    hier nog steeds een beetje gerommel en harde buiken, verder niets.
    Is er iets bekend over Nicol?
     
  14. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Niet getreurd.. ik heb ook de 5 kg van de zwangerschap van Lisa er ook nog aan zitten hoor!
     
  15. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik wil die spekjes niet heb ik besloten :( ...

    Beetje laat mee geloof ik :)
     
  16. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    haha nee ik sluit me daar bij aan geen spekjes en vetjes aan me lijf..

    maja zal toch wel even geduld moeten hebben met de dag gaat het beter.. en ja na twee weken mag ik nog niet klagen maar ben dit helemaal niet gewend woog voor de zwangerschap ongeveer 56 kg das heel weinig weet ik en wil ook niet daar naar terug maar goed.. :(

    mijn man zegt je bent nu een mama geen jong meisje meer.. ik vind je mooi maakt niet uit hoe (maar dat meent ie niet hehe hij is een perfectionist en ja ik eigenlijk ook wel.. zucht.. gelukkig is ie met me mee gegroeid de hele zwangerschap blijf maar vragen wanneer zijn kindje nou eens komt!! :) ) dus eerst zijn buikje en dan de mijne :tongue:

    even iets anders vond dit poppetjes geinig haha [-o<

    Heb trouwens wel soms momenten dat ik me ff heel verdrietig voel heel gek is ook zo weer over.. maar heel raar sinds ik ben bevallen volgens mij.. alsof ik ergens afscheid van heb moeten nemen...


    liefs Iman
     
  17. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    Hoi niek,
    bij mij is er ook nog niets gebeurd, gisteren onderzoek gehad maar het ziet er nog niet echt naar uit dat de bevalling binnen een paar uur begint :cry: .
     
  18. lisacar

    lisacar Actief lid

    [quote="ImanHeb trouwens wel soms momenten dat ik me ff heel verdrietig voel heel gek is ook zo weer over.. maar heel raar sinds ik ben bevallen volgens mij.. alsof ik ergens afscheid van heb moeten nemen...

    liefs Iman[/quote]


    Hoi Iman,

    Dit herken ik. Volgens mij zijn het gewoon de kraamtranen....... :cry: Soms verlang ik weer terug naar de dikke buik en als ik s avonds in bed lig mis ik het getrappel......... Zal ook wel met ontzwangeren te maken hebben zoals ze dat zo mooi noemen.............

    En als ik naar m'n kleine meisje kijk, dan springen er ook weer tranen in m'n ogen van geluk. :p :p :) :D
     
  19. Sjarrel

    Sjarrel Bekend lid

    28 jun 2006
    868
    0
    0
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ikkuh 14:16 :)

    ik heb gewonnen !!!!!!! :p
     

Deel Deze Pagina